Beginmotor: Suzuki GS500

thehuman

MF'er
23 apr 2006
170
0
Musselkanaal
Ik ben vandaag tegen een Suzuki GS500 aangelopen, dit leek mij wel een geschikte motor om op te beginnen, eerst maar wat gegevens:

Merk: Suzuki
Type: GS 500
Bouwjaar: 1992
KM. Stand: 58.000

Recent vervangen:

- Banden (Voor / Achter)
- Remklauw (Voor)
- Ketting
- Tandwielen

Vraagprijs: 1450 euro.

th_000268414141414173E1a.jpg


Wat dachten jullie?? Redelijke deal?? Ik heb als beginbod 1000 euro geboden...
 
onderhouds historie? sporen van herstelde valschade, zichtbare valschade? enz enz

grotere foto zou fijn zijn *O* en zoals altijd de tip, ga de motor bekijken, en maak een goeie proefrit.

En als je er zelf niet veel verstand van heb/oog voor hebt, neem dan iemand mee (desnoods betaal je iemand wat) die het wel ziet.
Zelf heb je vaak de neiging om dingen over het hoofd te zien als je hoteldebotel van een nieuwe fiets bent, en een ander heeft dat niet.

Er zijn op dit forum ook checklisten te vinden met punten die je makkelijk na kan kijken als je naar een motor gaat kijken, maar zelf vergeet als je t lijstje niet bij je hebt.

al met al, succes *D *O*
 
prijsje van 1450 moet over te praten zijn, alhoewel 1000 misschien een beetje optimistisch is ;) wapper diegene 1200/1250 onder ze neus in contanten, moet je kijken hoe snel ze toehappen ;)
 
De GS500 is een leuke fiets om mee te beginnen, mits je niet te lang bent.....
En idd proefrit maken, staat bekijken, indien mogelijk historie checken, luisteren, enz. en voor 1450 eurootjes moet ie wel heeeel erg mooi zijn voor dat bouwjaar, en die km.stand.......
zuczes!
 
Prijs is idd wel iets aan de hoge kant gezien de kilometerstand, maar daarentegen zijn de meeste slijtagedelen wel vervangen, wat je toch weer flink wat kilometers rijplezier geeft.

1250-1300 euro lijkt mij wel een redelijk bedrag voor deze fiets, maar zoals gezegd, mak eerst eens een proefrit, en kijk eens hoe hij/zij (wat jij wil, :] van mij is een zij) gedraagt.

Veel succes, en ja, het is een superleuke beginnersfiets
 
Ik heb een tegenbod gehad van 1325 euro, motor is altijd onderhouden geweest bij erkend dealer, dus dat zit wel goed.. Qua km's ben ik zelf ook niet helemaal tevreden, maar goed, 't is een beginfiets.

Ik ben trouwens ongeveer 1,80 en kan er goed op zitten.
 
Ik heb een tegenbod gehad van 1325 euro, motor is altijd onderhouden geweest bij erkend dealer, dus dat zit wel goed.. Qua km's ben ik zelf ook niet helemaal tevreden, maar goed, 't is een beginfiets.

Ik ben trouwens ongeveer 1,80 en kan er goed op zitten.


staat(of heeft ie gestaan) bij motoport stadskanaal? volgens mij heb ik die foto op hun website zien staan. zo ja, dan heb ik deze motor een tijd geleden ook in de showroom zien staan. de banden, remmen etc waren compleet versleten(de voorband had een vreemd slijtage patroon) en er lag olie onder de motor.

als "jouw" GS de fiets is die ik bedoel dan zou ik m lekker laten staan, zo niet dan ff een proefritje maken :) Een GS is een erg leuke beginnersfiets(ben dr zelf ook op begonnen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan