Beginmotor

Precies, of het nou 50-100-200pk is....

Heb al vaker gezegd, mijn beide machines hebben allebei 100pk, en als ik die mobiliseer dan heb mijn handen vol aan...meer heb ik niet nodig. Vroeger aan de bar 100pk de norm....en nu oud en wijs, denk ik, hou ik me stil....:+
 
Wijze woorden van Swetty!

Ook leuk ja maar wel wel iets meer geld te besteden ga je maar ergens anders druk om maken dan ..................
Dat is ook zo als het voor mij beter was om op een 300 te gaan stappen. Omdat ik niet vertrouwd ben op een motor.

Voor jou is mss beter om TOCH met een 300-tje te beginnen, ipv nu al je geld te spenderen aan een 'dikke fiets'.
Als ik jou zo inschat, dan ga je vrij snel veel geld nodig hebben voor alle chicanes die er aan gaan komen. Houd maar een paar centjes in reserve!
Het is in jouw geval ook veel beter voor je gezondheid!!

Maar ja, je hebt de keus al gemaakt voor een R6. We houden de ongevallen-berichten in de gaten.........................
 
Precies, of het nou 50-100-200pk is....

Heb al vaker gezegd, mijn beide machines hebben allebei 100pk, en als ik die mobiliseer dan heb mijn handen vol aan...meer heb ik niet nodig. Vroeger aan de bar 100pk de norm....en nu oud en wijs, denk ik, hou ik me stil....:+

Mijn oude Fazer 600 heeft 95 pk (zullen er wel een paar verdwenen) maar het vliegt naar de 150 in drie. Wat heb je meer nodig....
 
Terug
Bovenaan Onderaan