Beginnen met motorrijden omgeving Tilburg

BurningMetal

MF'er
22 jun 2004
105
0
Lage Mierde
Hallo allemaal

ik wil na de vakantie beginnen met motorrijden, en ik ben me nu een beetje aan het orienteren.
Ik wil NIET voor maanden aan een stuk 1 les per week volgen, maar als het even kon in een maand of 2 klaar zijn. Nu heb ik geen idee wat dat ongeveer kost, en waar ik daar omgeving hilvarenbeek/tilburg het beste voor kan zijn.

Verder natuurlijk (ik kan niet wachten) al aan het rondkijken op de motormarkt, en toebehoren.

Mensen ervaring met het op een redelijk goedkope (hopelijk) manier beginnen met motorrijden?

Alvast bedankt

Maykel

ps. dit forum is al leuk om alleen maar te lezen, top :)

Kijk ook hier eens: Motorrijscholen Tilburg

edit: Uuh linkje mislukt, nou ja klik op zoeken en vul dit in, alleen topic titel

MArkant in Bladel, goede rijschool die lessen en examen in 4 of 5 dagen aanbiedt, afhankelijk van ervaring op de brommer.

Mark.

Verkeersschool Tilburg bv. Op de Korvelseweg in Tilburg. heb er erg naar mijn zin gehad. De rijlessen zijn bij alle ongeveer gelijk. tenminste toen ik rijlessen had, was dat zo.
Jasper Jansen: Heeft ook een goede reputatie. Doe heb de groeten van mij.
Er zijn er nog een paar, maar daar ken ik de namen niet van (uit Goirle?)

Waarschuwing: Er zijn er een paar waarvan ik weet dat deze erg slecht scoren. Zal geen namen noemen.

Ik heb gelest bij Rijschool van der Plas in Udenhout!! Hier heb ik het erg naar mijn zin gehad, en erg goed les gehad! Heb binnen 10 dagen mijn rijbewijs daar gehaald :}

voor meer info klik hier

zoals al eerder genoemt markant in bladel heb ik zelf ook gelest auto en motor je hebt je motor rijbewijs is een klein weekje zou ik zeker gaan informeren als ik jou was

Ik heb de vier-wekencursus gedaan bij de Anwb. Je rijdt dan twee dagen per week, vier uren per dag. Na vier weken doe je examen. Kosten ongeveer € 1200.
Je kunt ook de zevendaagse cursus doen. Kost ook iets minder.

Oh ja, de cursus kun je doen in eindhoven of breda.

JA ik ken hem wel en was echt lachen
die mike kan je echt laten schrikken met rijden maar ook meteen laten zien wat een motor allemaal kan hebben.
ik heb ook een vriendin die was gevallen bij hem en ze kreeg de motor niet omhoog.
zelfs voorbijgangers mochten niet helpen.
veel verhalen over hem gehoord.
maar toch wou ik perse bij hem :]

zoals al eerder genoemt markant in bladel heb ik zelf ook gelest auto en motor je hebt je motor rijbewijs is een klein weekje zou ik zeker gaan informeren als ik jou was

Hee, wanneer heb hje daar je rbw gehaald? en waar kom je vandaan. Altijd leuk om iemand uit de buurt (denk ik ) te treffen op internet.

Paar dagen terug Rits gemailed, nog geen antwoord gehad, valt me beetje tegen eigenlijk.
Nog 1 weekje werken, en dan heb ik 3 weken vakantie, dan zal ik eens wat rijscholen langsgaan/bellen. Ik ga iig bij markant kijken, dat is voor mij nog dichterbij dan tilburg (bladel is nog geen 10 km hier vandaan).
Bedankt voor de tips :]

Terug
Bovenaan Onderaan