Koeno
MF veteraan
Goh je hebt groot gelijk natuurlijk, 't was een mooi koopje waarschijnlijk (als ik het zo lees), maar ik zag je ook al verder gaan naar een balanceer apparaat & monteer/demonteer apparaat...
is allemaal het einde van de wereld niet, maar echt nuttig gaat het niet zijn in't begin...
Verder vind ik starten met een 1000cc-racer altijd wat dubbel...
Je gaat moeten opletten dat je niet de rijder wordt die in de bochten traag is en dan maar op de rechte stukken probeert bij te benen..
Heb ooit zo iemand mee gehad op circuit met een dikke V2 1000... Elke bocht hing ik op zijn achterwiel (met mijn varadero toen) en op de rechte stukken trok hij zo snel mogelijk weg.... om dan in de bochten opnieuw "in mijn weg" te rijden...
Maar ik heb dan ook geluk gehad, mijn 600F4I was spotgoedkoop....
is allemaal het einde van de wereld niet, maar echt nuttig gaat het niet zijn in't begin...
Verder vind ik starten met een 1000cc-racer altijd wat dubbel...
Je gaat moeten opletten dat je niet de rijder wordt die in de bochten traag is en dan maar op de rechte stukken probeert bij te benen..
Heb ooit zo iemand mee gehad op circuit met een dikke V2 1000... Elke bocht hing ik op zijn achterwiel (met mijn varadero toen) en op de rechte stukken trok hij zo snel mogelijk weg.... om dan in de bochten opnieuw "in mijn weg" te rijden...
Maar ik heb dan ook geluk gehad, mijn 600F4I was spotgoedkoop....