beginnend motorcrosser

Nou het lijkt mij wel erg weinig vermogen voor iemand van 31. En aangezien het maar voor de hobby is zou IK gewoon een mooie 250 2takt halen.

Ik ben zelf met 15 ook begonnen met 250. Toen wel meer voor de lol, nou word het serieus en gaat deze de deur uit voor een 125. Ben nu 16 jaar. (Misschien geinteresseerd in een getunede honda cr250 '91 i.z.g.st??) O-) Staat op bijna elke verkoopsite die je maar kan bedenken, woon in heijen dan vind je 't wel.. :P
 
Laatst bewerkt:
ja idd

tenminste dat schrijven ze hier wel ;)

en om mee te beginnen lijkt mij een ktm 125 van 2006 wel iets

maar goed elke reactie is natuurlijk welkom 8-)


gr
 
Laatst bewerkt:
wat wil je nou horen dan? dat je met een 250 3x zo hard rond komt als met een 125?
het verschil is nou eenmaal klein, hoe gek het misschien ook klinkt.
 
heb geen ervaring ;)
alleen met snelle auto`s :P

heb heel vroeger weleens op een 250 cc rond gevlamd maar das al heel lang geleden . op zo`n oud barrel op een mais land , toen reed ik nog schakelbrommer :X

dus wat is wijsheid bij mij moet alles maximaal ben wel een agressieve rijder dat weet ik wel van mezelf :X

gr
 
Laatst bewerkt:
die 31 jaar oud maakt geen drol uit...

koop een 125 en probeer het, het is een leuk stuk speelgoed waar je lekker op moet werken. Een 250 2t is ook leuk, maar gaat met een beginner nog wel eens op de loop..
 
org stuur zit er weer op (nieuw) had zn eigen vertrouwde stuur er nog op zitten ;)
zit net zn 2 de zuiger in
org uitlaat zit er ook bij
zit nog een paar andere dingen extra op

motor is van een maatje van me geweest

ktmxd3.jpg

ktm125yw3.jpg
 
Laatst bewerkt:
org stuur zit er weer op (nieuw) had zn eigen vertrouwde stuur er nog op zitten ;)
zit net zn 2 de zuiger in
org uitlaat zit er ook bij
zit nog een paar andere dingen extra op

motor is van een maatje van me geweest

[http://img65.imageshack.us/img65/8171/ktmxd3.jpg (afbeelding)]
[http://img84.imageshack.us/img84/3161/ktm125yw3.jpg (afbeelding)]

Mooi ding *O* Goede keus een 125cc trouwens :Y
 
daar ga je veel plezier mee beleven laat ons even je bevindingen weten op je 125cc mogelijk hebben andere mensen ;)(A) hier ook eens wat aan dat een 125 toch echt wel een goede opstap motor is
 
Terug
Bovenaan Onderaan