Beginnender motorrijder op zoek naar motor, wie

brain2

Rookie
13 jul 2006
1
0
roermond
Hoi,

Ik ben net geslaagd voor mijn motorrijbewijs en nu dus op zoek naar een motor. Ik zoek een betaalbare(max ca. 3000euro) tweede-hands motor die zich laat omschrijven als sportief/tour/naked, zoiets als een suzuki (bandit) gsf, mn. de naked versie.

Heeft iemand ideeen voor andere motoren/modellen die in deze beschrijving passen en dus wellicht ook in aanmerking komen? Andere nuttige tips tav. het kopen van een motor en waar op te letten zijn ook welkom. Ik zou er erg bij geholpen zijn. Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Ik heb een hele mooie Honda CBF 600 SA met abs te koop voor je. Een jaar oud met 2800 km op de teller. Voor 6000 euri is tie van jou.

full
 
Suzuki SV650 oude type, Suzuki GS500, Suzuki Bandit, Honda CB500, Kawasaki ER-5
:Y evt.nog Honda CB1(400cc)iig verstandig om eerst wat rijervaring op te doen op een van deze genoemde types,veel plezier en veilige km-tjes toegewenst,en mocht je overwegen om 1 vd motoren aan te schaffen bij een motorzaak,kun je misschien nog korting/of kledingkorting bedingen om het feit dat je niets inruilt,ja zelfs in de prijsklasse waar jij iets in zoekt,suc6 ;)
 
Maatje van me heeft nog en zzr-600 uit '91 staan voor een euro of 1600 geloof ik. Is niet helemaal wat je zoekt natuurlijk, met al dat kuipwerk, maar je kunt er nog lekker mee touren...

Edit: Linkje naar z'n marktplaats addy.
 
Laatst bewerkt:
K heb nog een GS500E te koop uit 1993. Rijdt perfect, voelt licht aan en stuurt snel en makkelijk. Perfect om het sportieve rijden op te leren. Is ook geen ramp als je hem een keer laat vallen, kan maar weinig aan stuk. 1100 euro.
 
Goed lezen

lijkt niet op maximaal 3000 euro
:? :N

Hij is al DOOV, en dat is al lastig genoeg. Hij heeft gewoon niet goed geluisterd :X




:+

[ontopic]
Zou eens gaan kijken voor een ZXR750. Een knappe is al gauw te vinden voor 2500,- tot 3000,-. Tis dan wel supersport, maar stuurt eerlijk waar helemaal geweldig.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben net geslaagd voor mijn motorrijbewijs en nu dus op zoek naar een motor. Ik zoek een betaalbare(max ca. 3000euro) tweede-hands motor die zich laat omschrijven als sportief/tour/naked, zoiets als een suzuki (bandit) gsf, mn. de naked versie.

Heeft iemand ideeen voor andere motoren/modellen die in deze beschrijving passen en dus wellicht ook in aanmerking komen? Andere nuttige tips tav. het kopen van een motor en waar op te letten zijn ook welkom. Ik zou er erg bij geholpen zijn. Alvast bedankt voor jullie reacties

Kijk eens bij kalsbeek.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan