Beginner op ZZR 600

Ik ben ook begonnen op een ZZR600 uit '94.... heb 'm overigens nog steeds.
Prima fiets. Kan er ook normaal mee touren, en een beetje mee blazen.
Aangezien ik 'm nog steeds heb (nu al een jaartje of 6) wil ik onderhand toch wel weer eens iets anders. Dus al zoek je nog een goed onderhouden ZZR600....
ik ga 'm te koop zetten..... dussssss
 
voor de meer gevorderde of kan het ook voor een beginner?

(weet niet of lengte iets uitmaakt?)

Zoekende naar de juiste vriendin kreeg ik vaak te horen dat ik het op een 'oude fiets' moest leren. Dit zelfde geldt natuurlijk óók voor motoren.
Maar de eerlijkheid gebied mij te vertellen dat ik persoonlijk liever een sportfiets (evt. met zijwieltje) uit probeerde in plaats van een oma fiets.

Gewoon doen dus. Wél beschermend rubber dragen.
 
Voor Bizz: ideetje voor prijs .... Euro 3300,-
Je mag altijd een keertje komen kijken vrijblijvend...
Aangezien ik een behoorlijke zeikerd ben, heb ik 'm altijd netjes gepoetst en onderhouden. Vrienden en vage kennissen zeggen dat ie er nog schitterend uitziet.... als je interesse heb hoor ik 't wel...
Hier een plaatje:
121335
.
 
Dat is idd een hele mooie motor.
Het is alleen zo'n eind uit de buurt en ik ben afhankelijk van iemand die een proefrit voor me wil maken :?
 
Zo heb ik er eventueel ook nog wel eentje voor je:

lside.jpg


Inmiddels voorzien van Pro-oiler, topkoffer en nieuwe kettingset. Prijs moet ik nog over nadenken, maar iig minder dan de motor hierboven. Hangt er ook vanaf of je die pro-oiler en topkoffer wel wilt hebben :)

De reden dat ik er misschien vanaf wil:
R1100GS, Varadero, TDM, Vstrom, Navigator, XXXX?

Ik heb het ding amper 3 maanden geleden gekocht bij de dealer, en ik ben er tig keer langs geweest om kleinigheidjes (hangende achterrem, minder dan optimale carburatie) en een serieus probleem te laten verhelpen (mijn waterpomp legde in de vakantie het loodje). Inmiddels is-ie in orde. Moet ook wel; ik rij tussen de 1500 en 4000km per maand, en ik kan het niet gebruiken als ik een klant moet bellen met de mededeling dat ik langs de weg sta.

Wat betreft die proefrit: spring achterop of regel een vriend (m/v) met motorrijbewijs. Mocht je serieus interesse hebben in de mijne dan kun je de dealer bellen waar-ie vandaan komt, en uiteraard lopen we de standaard waar-op-te-letten-tijdens-het-motor-kopen lijst door. 'k heb toch niks te verbergen. Geen idee waar je woont, maar bij interesse van het niveau 'ik wil hem tenzij hij niet goed is' kom ik nog wel langs ook. Nederland is niet zo groot.

Oh, btw: volgens mij kun je een ZZR600 niet op 25kW zetten. Ik weet niet of jij aan die regeling vast zit....
 
Laatst bewerkt:
Ik woon zelf in Hardenberg, half uurtje rijden vanaf Almelo.

Ben 24, dus 25 kw is niet van toepassing.
Degene die voor mij een proefrit kan maken, wil liever niet zo heel ver weg, en daar ben ik toch afhankelijk van (ja, ik kan ook weer eens niet wachten totdat ik mijn rijbewijs heb O-) )
 
Zoals ik al zei: bij echte interesse wil ik best langs komen zodat jouw testrijder een stukkie kan rijden. De voorwaarden: schade tijdens de proefrit = repareren of kopen (logisch, toch?), en je moet wel echt interesse hebben.

'k zou zeggen: mail even. Kom anders langs met de trein om te 'm visueel te keuren. Daarna kun je eventueel achterop springen, en rijden we naar je woonplaats, waar je je keurmeester een ritje laat maken. Je hebt dan al zelf gevoeld en gehoord of er echt rare dingen gebeuren. Je keurmeester gaat je dan vertellen dat alles in orde is, en dan gaan we kissebissen over de prijs :)
 
Ik woon zelf in Hardenberg, half uurtje rijden vanaf Almelo.

Ben 24, dus 25 kw is niet van toepassing.
Degene die voor mij een proefrit kan maken, wil liever niet zo heel ver weg, en daar ben ik toch afhankelijk van (ja, ik kan ook weer eens niet wachten totdat ik mijn rijbewijs heb O-) )

Lemelerveld is niet ver weg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan