Beginner

biamic

MF'er
16 mei 2004
38
0
Dongen
Hallo,

Ik heb sinds 2 maanden een Virago XV 750. Echt kicken met de motor rijden. Maar heb nu ook wat vraagjes:
- op de snelweg rijd je niet relaxed als je boven de 100 rijd. Is een windscherm hier de oplossing? Rijd je dan wel relaxed 120/130 op een tourmotor?
- Ik heb veel chroomwerk op de motor zitten. waarmee kan ik nu het beste poetsen? Ik heb de velgen, chroom, lak op de tank, de lederen zadels, enz. 1 poets voor alles of overal verschillende poets voor gebruiken?
- ik heb geen technische documentaie over mijn motor. Kan iemand mij voorzien van deze documentatie, liefst digitaal. Of een link.

Alvast bedankt voor jullie reacties. :]

- Je kan ruitjes bestellen bij je dealer. kosten niet zoveel.

- Voor aluminium, chroomwerk, metalen gebruik ik nevr-dull. 't blinkt weer alsof je het net gepollijst hebt.

- Koop een haynes manual. je weet dan precies wanneer je wat moet doen en hoe.

Hallo,

- op de snelweg rijd je niet relaxed als je boven de 100 rijd. Is een windscherm hier de oplossing? Rijd je dan wel relaxed 120/130 op een tourmotor?Alvast bedankt voor jullie reacties. :]

Zelf rijdt ik op een naked (Ducati Monster) als ik op de snelweg rijdt, dan rijdt ik meestal eerst even een tijdje hardt ... 120-150 ofzo ... en dan valt in ene die 100 of 120 reuze mee ;)

Suc6!

Dat is ook een manier. Dat is hetzelfde als eerst een tijdje in een DAF te gaan rijden als je een Ford hebt. Dan valt die Ford ook ineens mee. :+

Maar goed, alle tips zijn welkom.

Terug
Bovenaan Onderaan