Beginners motor voor lange mensen

Vandaag een Yamaha TDM 900 gekocht uit 2005
Met 25000 km op de teller... wel wennen vanaf een Yamaha XJ6.. hij heeft een heel ander geluid brult meer grauwachtig, voelt smaller aan, maar heeft souplesse en trekt veel vlotter door.
 
Tja, inderdaad wel een beetje andere fiets dan de xj6 :) en inderdaad een stuk rapper plus 2-cilinder ipv 4. Kan me voorstellen dat dat anders rijdt :] Heb zelf ook mijn lessen op gedaan op een xj6 en ben daarna op een Vstrom 650 gaan rijden :). Hoe bevalt de nieuwe tot nu toe?
 
Tja, inderdaad wel een beetje andere fiets dan de xj6 :) en inderdaad een stuk rapper plus 2-cilinder ipv 4. Kan me voorstellen dat dat anders rijdt :] Heb zelf ook mijn lessen op gedaan op een xj6 en ben daarna op een Vstrom 650 gaan rijden :). Hoe bevalt de nieuwe tot nu toe?
Goed, rijd heel anders als een viercilinder, ik moet nog even het juiste moment van schakelen vinden dat het wat vloeiender verloopt.
Maar het is een pakket vergeleken met de les motor.
 
Goed, rijd heel anders als een viercilinder, ik moet nog even het juiste moment van schakelen vinden dat het wat vloeiender verloopt.
Maar het is een pakket vergeleken met de les motor.

Strommetjes zijn een beetje bijzonder om te leren kennen, maar daarna zijn het net makke lammetjes, of moet ik zeggen makke ezels? Ze doen alles wat je wil, geven geen krimp als je met een duo rijdt, koffers eraan/erop bouwt, maar ja, je moet hem soms wel wat op toeren houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan