Beginnersmods?

Chili Pepper

MF'er
8 mei 2004
135
0
Helmond
Hallo mede :]

Ik ga donderdag mijn eerste moto ophalen, een zx6r uit '96. Natuurlijk blijft ie niet origineel zoals ie nu wel bijna is. Omdat ik nieuw ben ik het verleuken van een motor vraag ik hier maar voor jullie meningen. Enigste wat er wel aan gedaan is een ingekort achterspatbord met nu een recht naar beneden lopend kenteken :(
Ook heeft de vorige eigenaar alleen achter carbon knippers geplaatst ipv voor en achter meteen te doen :z Dus om te beginnen wil ik rondom nieuwe knippers, iets aan die rechte achterkant doen, nieuw kuipruitje (oude heeft kleine krasjes) en een afdekkapje duozit. Dit is denk ik wel wat je het meest ziet en is natuurlijk een mooi begin denk ik wel. Dus als je een tip of mening hebt over mijn idee maak je me blij om dat met mij te delen :}

P.s. chili pepper gaat dadelijk maar slapen, des te eerder is het donderdag ;)
 
je vergeet je uitlaatje man! er bestaat geen betere investering dan een lekkere knalpot op je fiets :)

en dan tsja.. stickers er af misschien? velgjes spuiten, wat dingetjes polijsten... zijn beetje de standaard dingen

veel plezier er mee in ieder geval!
 
Gaan we schelden? :(

Oh, je hebt het niet over ons.

:P

Maarreh, idd. Ander dempertje is toch vaak wel 1 van de eerste dingen. Enne, ander ruitje, misschien?
 

LOL.gif


Was ook het eerste dat in me op kwam,
 
Hugger is toch een achterspatbord of niet :? zo ja, dan zit er die al op, lijkt origineel in het zwart.

En wat betreft 't uitlaatje, is nu standaard maar er zit wel een bijzonder mooi geluid in, vraag me niet hoe maar het is zo :) Dus dan doe ik liever in het begin iets anders met mijn geld :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan