beginnersprobleem; durf niet afschuinen

@Ogri: Ik zie daar een meneer in heen KNMV instructeurs outfit op die motor zitten. Je weet wel van die mensen die na hun "gewone"instructeurs opleiding nog een aanvullende opleiding hebben gedaan en dat ook moeten onderhouden met terugkom dagen enz.
Ik denk zo maar dat die aardig kunnen rijden.
 
Sturen%20I.JPG

:W

Komt van:

http://www.mosac.nl/

Wellicht met goede tips.
 
Laatst bewerkt:
~
@Ogri: Ik zie daar een meneer in heen KNMV instructeurs outfit op die motor zitten. Je weet wel van die mensen die na hun "gewone"instructeurs opleiding nog een aanvullende opleiding hebben gedaan en dat ook moeten onderhouden met terugkom dagen enz.
Ik denk zo maar dat die aardig kunnen rijden.[/quote]

Dat is wat ze je willen doen geloven. Om te beginnen gaat natuurlijk niemand die ook maar een heel klein beetje kan rijden op zo'n type motor zitten.
 
Ja, dat type bedoelde ik. Je moet toch geschuffeld zijn om zoiets op de motor te doen.

Edit: waarom moet die gekte nou altijd op de motor? Bij autorijles gebeurt dit toch ook niet?

Motorgymnastiek noemen ze dat bij de vervolg cursussen die ik gevolgd heb.
Het gaat om de zelfverzekerdheid die je nodig hebt op een evenwichtsvoertuig, dat is niet te vergelijken met een auto.

Wat het overbodig maakt is dat die oefeningen vrijblijvend zijn.
De blije figuren die er geen problemen mee hebben doen dan mee met die gekte, O-)
...en de poepdozen die ze moeten doen doen ze niet.
 
Laatst bewerkt:
Motorgymnastiek noemen ze dat bij de vervolg cursussen die ik gevolgd heb.
Het gaat om de zelfverzekerdheid die je nodig hebt op een evenwichtsvoertuig, dat is niet te vergelijken met een auto.

Wat het overbodig maakt is dat die oefeningen vrijblijvend zijn.
De blije figuren die er geen problemen mee hebben doen dan mee met die gekte, O-)
...en de poepdozen die ze moeten doen doen ze niet.

Volgens mij meen je het ook nog.
 
Dit valt in de categorie: alleen rijden op afgezette parkeerterreinen en dan ex cathedra uitspraken doen/open integraalhelm want in totaal misschien 1000 km motorgereden en bang om te stikken met dicht visier/hersenbeschadiging door te hoog cholesterol/zeiksnor (wedden?)
Ik begin me nu haast te schamen voor mijn KNMV lidmaatschap. O-)
Snel opzeggen! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan