Beginnersrit 3 - Over de rivier. Zaterdag 27 september

Die van mij heeft nog de semi-offroad spetters van het proefrijden van de vorige tocht :)
Hah! Dat was wel mooi ja, was de route voor de verandering eens niet afgesloten, bestond de hele weg gewoon tijdelijk niet meer... _O-

Ik mag trouwens naar de "Aanwezig" lijst. Knipperlicht en koeling lijken het weer te doen! *O*
 
Goed om te horen, je staat er weer bij.
Had de monteur toch gelijk en heeft een verkeerd aangesloten knipperlicht toch invloed op je koelsysteem of was het uiteindelijk toch iets anders?
 
Dat is een ritje precies in mijn achtertuin...
Heb je de route ook digitaal?
Kan je evt nog een paar kleine tips geven wat de route nog wat leuker maakt, hoor t dan wel.

Als je nog een plekje over hebt dan ga ik ook graag mee, heb navi dus voorrijden kan evt ook.
 
Dat is een ritje precies in mijn achtertuin...
Heb je de route ook digitaal?
Kan je evt nog een paar kleine tips geven wat de route nog wat leuker maakt, hoor t dan wel.

Als je nog een plekje over hebt dan ga ik ook graag mee, heb navi dus voorrijden kan evt ook.
Westes, we steggelen wat met de huidige route; die is echt te lang. Heb jij nog een leuke route op de plank liggen?
 
Westes, we hebben een route maar er is nog wat discussie over. We komen nu uit op zo'n 205 km en 4-5 uur rijden wat misschien nog wat teveel is.
We kennen allemaal de omgeving niet dus je hulp is welkom. Stuur me even een PB met je mail adres dan stuur ik je de laatste versie van de route.

Voorrijden is altijd welkom natuurlijk, zeker als je de omgeving kent :)
 
Westes, we hebben al een leuke route, maar de andere voorrijders lopen te zeuren dat ie te lang is. Grote kans dat ze je om advies vragen, maar zou je ze in dat geval gewoon willen negeren? Alvast bedankt! :+

Sorry, erg flauw geintje :') Alle hulp is welkom! :Y
 
Zal eens kijken wat ik op de plank heb en anders kan ik deze ook wel aanpassen voor het deel wat ik goed ken. Aeschere heeft al PB met mijn mailadres.
PB je tel.nr. er even bij terug dan doe ik een belletje donderdag.
(Laat ook even weten tot hoe laat je bereikbaar bent, wordt savonds....)
 
Vergis je niet in de lengte, met wat pauzes wordt het snel laat.
Op de plank ligt nog een mooie route van ong. 150km. Is ook nog langer te maken.
Zit van alles in zoals dijken, polder, provinciaal, verschillende kastelen (mooi voor de foto's en pauzemomentjes) en lunch in een jachthaven.

Maar er is zo te zien al aardig energie gestoken in de huidige route....wil me er niet ongewenst mee bemoeien.
Kan m altijd ff mailen naar je (GPX en ITN), komt van Tyre, met Start/stop aangepast op de huidige locatie, laat de keuze uiteraard graag bij jullie.
Als er nog een plekje vrij is rij ik graag mee, evt als voorrijder.
 
Route is rondgestuurd, denk dat hij wel redelijk vaststaat.

Het is uitgekomen op zo'n 160km...is iets beter te doen dan de 205 :)

Tot zaterdag, het schijnt goed weer te worden.
 
Ik heb het niet naar jou gestuurd aangezien ik geen e-mail adres van je heb ontvangen :)
Je kan me even een PB sturen dan stuur ik hem door.
 
Geen idee in welk routebestand jij zit te kijken, maar bij mij zegt-ie Bedrijventerrein Waluwe, Steenweg, Zaltbommel. Volgens Mapsource zit daar een Texaco, is tevens carpoolplaats. Volgens mij zou dat niet te missen moeten zijn. Aan dat startpunt heb ik trouwens niets verandert...
 
Klopt! Het was niet mogelijk om van de Shell direct de route te gaan volgen, hadden we eerst nog een stuk over de A2 om moeten rijden. Het is nu de Esso/Texaco "Vissers de Waluwe", zit ook een mooi groot parkeerterrein aan vast.

Hulde voor Duc voor het aanpassen van de route, zal 'm morgenavond nog even checken op de TomTom maar zo op het eerste gezicht lijkt 'ie prima!
 
Laatst bewerkt:
Dan zie ik het goed.
In de OP staat nog Shell langs de snelweg, vandaar...

Info:
Texaco steenweg zit bij de haven dicht bij het centrum en heeft een groot parkeerterrein.
Esso steenweg zit bij de Waluwe, kort bij de A2, klein parkeerterrein (groot genoeg) en een kleine carpoolplaats en die staat als startpunt.
 
Laatst bewerkt:
Klopt! Het was niet mogelijk om van de Shell direct de route te gaan volgen, hadden we eerst nog een stuk over de A2 om moeten rijden. Het is nu de Esso/Texaco "Vissers de Waluwe", zit ook een mooi groot parkeerterrein aan vast.

Hulde voor Duc voor het aanpassen van de route, zal 'm morgenavond nog even checken op de TomTom maar zo op het eerste gezicht lijkt 'ie prima!

Dus we verzamelen morgen bij de Esso/Texaco "Visser de Waluwe"? :)
(heb geen mailtje ontvangen)
 
Gisteren en vandaag een vrij drukke dag gehad dus ik loop een beetje achter met de reacties. Vertrekpunt is zoals aangegeven in het routebestand (Ik zal hem zo nog even doorsturen aan degene die hun e-mail adres hebben doorgegeven).

We vertrekken dus vanaf de steenweg in Zaltbommel waar een Texaco hoort te zitten. Zoals in de OP vermeld staat vertrekt de eerste groep om 10.15 dus graag voor die tijd aanwezig zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan