Beginnersrit 3 - Over de rivier. Zaterdag 27 september

Zo, dagje achter tracktors rijden ook weer gehad.. ;-) Alsof ze wisten dat we eraan kwamen...

Was weer gezellig, en bedankt voor de organisatie!
 
Was weer een lekker dagje zo! Duc, Drakie en Aeschere, bedankt!

nVytnex.jpg


fHRFKMD.jpg


biauo9g.jpg


Ie4jD9G.jpg


DUVFUOr.jpg

Wazige lui...

2BtY1Ni.jpg

MF Technical Support Crew in actie!
 
Bedankt, was leuk! En inderdaad Drakie, achterrijden (ook al was het maar de laatste 10km oid) heeft toch ook wel zo z'n charme :]
 
Iedereen weer bedankt voor jullie aanwezigheid, het was weer een leuke rit. Op naar de volgende (omgeving Veluwe / Achterhoek).
 
Volgens mij ben ik jullie gisteren tegengekomen ik was op weg van naar ducati zaltbommel op een multistrada

Fons
 
Was een mooie rit gisteren! *O*
Iedereen bedankt voor het organiseren, voorrijden, klets en de gezelligheid. :}
Al bijna een ex-beginner, maar ben er weer graag bij de volgende keer!
 
Was weer een mooi ritje, hoop er volgende keer weer bij te zijn.

Vanaf de lunchlokatie heb ik het grootste deel van de rit op film, Heb 15 minuten uitgekozen om te laten zien.
Geen topkwaliteit helaas (ebay cam), maar wel leuk om terug te kijken.
Nog wel wat last van trillen van de camera, geluid valt me trouwens mee, niet heel veel windruis.



 
Zolang je RAW's dan maar gemaakt zijn :)

Zedd, hoe is het met de koeling afgelopen?
 
Ja, die doen het weer... :)
Sta aan het eind van de rit bij de ESSO nog wat te rommelen aan de RAW-schakelaar en warempel ineens rechts weer beeld, nog wat rommelen en links deed het ook weer. :o
Dat lukte me bij de pauze en tijdens deel 2 niet, toch raar, ik zal de schakelaar eens openmaken en de contacten goed schoonmaken.
 
Was weer een mooi ritje, hoop er volgende keer weer bij te zijn.

Vanaf de lunchlokatie heb ik het grootste deel van de rit op film, Heb 15 minuten uitgekozen om te laten zien.
Geen topkwaliteit helaas (ebay cam), maar wel leuk om terug te kijken.
Nog wel wat last van trillen van de camera, geluid valt me trouwens mee, niet heel veel windruis.




Ondanks de kwaliteit toch leuk om terug te zien :]
 
Zo, dagje achter tracktors rijden ook weer gehad.. ;-) Alsof ze wisten dat we eraan kwamen...
daar leek het wel op ja, al kun je dat een klein beetje verwachten in deze tijd van het jaar.

Was weer een lekker dagje zo! Duc, Drakie en Aeschere, bedankt!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wazige lui...

[afbeelding]
MF Technical Support Crew in actie!
leuk :Y

Prachtige rit gisteren gemaakt! Bedankt allemaal! :]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook leuk :Y

Vanaf de lunchlokatie heb ik het grootste deel van de rit op film, Heb 15 minuten uitgekozen om te laten zien.
Geen topkwaliteit helaas (ebay cam), maar wel leuk om terug te kijken.
Nog wel wat last van trillen van de camera, geluid valt me trouwens mee, niet heel veel windruis.



aaargh, die kwaliteit... :+ valt dus heel erg mee, ergo: leuk :Y

Op naar de volgende (omgeving Veluwe / Achterhoek).
leukst! :+

Dank Aeschere voor de organisatie, meerijders voor het meerijden (voorrijden wordt anders immers een wat eenzame aangelegenheid), en iedereen voor de gezelligheid :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan