Begint er op te lijken! Jurgen op Bridgestones!

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
The quickest man on the track was Rossi, who clocked a best lap of 1`33.2, just under a second slower than his qualifying time for the Qantas Australian Grand Prix. Max Biaggi took pole that day with a surprising 1`31.9. Ukawa was second fastest today, one tenth of a second slower than his team-mate. Katoh was 0.4 seconds off the pace set by Rossi, whilst Vd Goorbergh set a best of 1`34.2.

NIET SLECHT TOCH! :} :} :}
(Dit zijn tijden gereden met de \"oude\"fiets, nieuwe (ex-Rossi) komt eind januari.
 
Laatst bewerkt:
Eerst echt racen martin dan zullen we zien hoe jurgen er echt voor staat,maar hij gaat steeds beter dat doet de (echte)racefan goed.

Het valt mij op dat hier op dit forum gasten zitten die echt niets van de racerij afweten......foei,trouwens veel sportrijders om mij heen ook.
 
Valentino Rossi RC211V 1m 32.20s. 61 laps.
Tohru Ukawa RC211V 1m 33.10s. 48 laps
Daijiro Katoh NSR500 1m 33.30s. 46 laps
Jurgen v. d. Goorbergh NSR500 1m 34.24s. 61 laps
Shinichi Itoh NSR500 1m 33.92s. 58 laps


Rossi weer sneller op philip island.... en jurgen? tja doe maar 2 sec. langzamer, ik vind het vreselijk om te zeggen, maar ben bang dat jurgen toch net niet het materiaal heeft als katoh, maar in een eerdere topic werd gezegd dat ie ander spul kreeg, laten we het hopen...
 
Jurgen test momenteel met \"oud type NSR\". In januari krijgt hij echter de fiets van Rossi van afgelopen seizoen, naar ik aanneem met de nieuwste modificaties?
Scheelt toch weer een slok op een borrel, kijk maar naar de prestaties van een voormalig (Spaans) wereldkampioen, reed nog geen deuk in een pakje boter met hetzelfde type waar Jurgen nu mee test! :P
 
Laatst bewerkt:
Dat Itoh vandaag sneller was dan Jurgen zit me echter wel dwars.
Itoh kan natuurlijk best leuk sturen, maar hij reed toch ook op een zelfde Honde met bridgestones dan Jurgen :? , en dan zou Jurgen volgens mij toch echt wel sneller moeten zijn!
 
Jurgen krijgt het 2001-frame zoals dat door Rossi is ontwikkeld en een 2002 specs blok dat als ik het me goed herinner 7pk meer heeft dan het 2001 blok. Tevens is met dit blok al zoveel gereden als men normaal in twee GP-seizoenen doet. En Jurgen :} heeft natuurlijk nog ff de tijd om met de NSR echt hard te leren gaan. Komt wel goed 8-) . Hoop ik... :?
 
Eigenlijk heeft jurgen het geluk dat hij nu al kan testen met het oude 2000model,lekker wennen aan het vermogen en dan de vooruitgang voelen van het 2002 type waar hij op gaat rijden.Morgen de laatste dag voor hem van dit jaar,hij zal toch onder de tijd van de proton moeten rijden die hij afgelopen race daar heeft gereden.(als het weer meewerkt)
Trouwens reed criville niet op het 2001 type net als ukawa? het afgelopen seizoen,dacht het dus wel.

Harada gaat volgens de laatste berichten ook op een honda nsr v4 uitkomen,ben benieuwd.
 
Het enige waar ik bang voor ben is dat Jurgen wel hard kan rijden, regelmatig goede kwalificatie tijden, maar zodra er om een plekje vooraan gevochten moet worden legt die het gewoon af tegen de grote jongens.
Hij is te berekenent, heeft niet dat hele felle, zoiets als wat eigenlijk Verstappen wel heeft.
Al rijdt die waarschijnlijk aankomend jaar helemaal niet of bij Minardi ;(

Ik vindt Jurgen wel goed, alleen, helaas, hij mist dat felle, hij zou bijvoorbeeld nooit een soort alles of niets poging doen, en daarom haalt die het net niet.
Eigenlijk bewijst het feit dat die er bijna nooit afgaat mijn verhaal.
Maar ik sta wel vooraan hoor, als die op het podium komt.
 
Ik had ook altijd \'t idee dat Jurgen :} te voorzichtig was voor de echte top, maar ik had dit jaar wel besloten dat ie dat niet meer was. Lekker de deur voor Roberts neus dichtsmijten terwijl het bijna niet meer kan enzo. Nee, dat komt wel goed. Denk ik.
 
Even off-topic, maar hoezo Jos Verstappen rijdt volgend jaar niet :?

Omdat die #$%&^$%#*((* van een Heinz-Harald Frentzen misschien zijn plek bij Arrows inpikt. Dan kan Jos dus nog naar Minardi, maar dan zal ie wel wat poen mee moeten nemen denk ik. En daar zit hem nu net het probleem.
 
Fucker de Fuck, dat meen je toch niet, shit dat moet niet gebeuren :(

Waar is info te krijgen? op http://www.jos-verstappen.nl (www.jos-verstappen.nl) staat niks
 
Omdat die #$%&^$%#*((* van een Heinz-Harald Frentzen misschien zijn plek bij Arrows inpikt. Dan kan Jos dus nog naar Minardi, maar dan zal ie wel wat poen mee moeten nemen denk ik. En daar zit hem nu net het probleem.

Laatste nieuws op f1racing.nl is dat zowel J. Verstappen als H.H. Frentzen bij Arrows rijden, dit omdat hoofdsponser Orange betere prestaties wil zien.
 
Trouwens reed criville niet op het 2001 type net als ukawa? het afgelopen seizoen,dacht het dus wel.

LEZEN! :z Scheelt toch weer een slok op een borrel, kijk maar naar de prestaties van een voormalig (Spaans) wereldkampioen, reed nog geen deuk in een pakje boter met hetzelfde type waar Jurgen nu mee test!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Jurgen idd. iets te berekenend rijd om een echte Topper te worden die voor het wereldkampioenschap gaat.
Maar Jurgen heeft talent genoeg om ook zonder gekke dingen te doen erg hard te gaan, dus af en toe een top 3 klassering moet er wel in kunnen zitten.(of die 4takten moeten tegen gaan werken)
Gasten zoals de drie italianen zijn bereid om af en toe \"een alles of niets\" poging te wagen en daardoor zitten ze er altijd vooraan bij, ook al ligt het circuit hen bijv. niet.
Maar het kan ook nadelig werken, kijk maar eens naar een Jaque, die kan goed rijden maar flikerd er ook regelmatig vanaf, wannaar die weer een groot deel van het seisoen moet missen vanwege blesures.
Jurgen crashed bijna nodig en is altijd erg constant met punten scoren en dat ik ook veel waard als je aan het einde van het seisoen de punten opteld.

Maar van die gasten die veel wagen met een spectaculaire rijstijl (zoals Haga :9~ b.v.) maken motorsport zo leuk om naar te kijken. :}
 
Laatste nieuws op f1racing.nl is dat zowel J. Verstappen als H.H. Frentzen bij Arrows rijden, dit omdat hoofdsponser Orange betere prestaties wil zien.

Tot deze info ben ik ook gekomen. Ik hoop toch echt dat Verstappen er bij blijft. Zonder hem wordt de F1 toch een stuk minder interessant.
 
Hee laten we deze topic wel even op nivo houden!
Voor F1 :z zijn er vast wel andere forum\'s

Jurgens verhaal:
De test zit erop. Ik ben helaas niet echt tevreden. We hebben weer hard gewerkt met de banden en vooral met de voorbanden - deze zijn niet zoals ik ze hebben wil en hebben moet. Deze zijn nu voor de produktontwikkeling écht prioriteit nummer één want er moet aan gewerkt worden om ervoor te zorgen dat het beter wordt.

Motorisch hebben we niet veel bijzonders gedaan - de motor loopt aardig, niet super maar het is dan ook al een oud beestje en eind januari zullen we onze echte race-fiets binnen krijgen en kunnen we er echt mee aan het werk. Qua tijden rijden Itoh en ik redelijk constant dezelfde tijden - Itoh heeft weliswaar vandaag de snellere tijd maar deze rijdt hij niet constant dus geen paniek daarover.

Waar we nog niet over in paniek hoeven uit te breken maar wat wel gerealiseerd moet worden is hoe superopppermachtig de viertakten zijn. Het is frustrerend om te zien hoeveel sneller dat ze nu al zijn ten opzichte van de tweetakten; Rossi rijdt constant 31ers terwijl tijdens de race een paar weken geleden hier 33.1 werd gereden.......Er is werkelijk geen houden aan...........

Tja, we pakken hier in en komen naar huis. Half januari zullen we in Sepang testen - dan nog wel met de oude motor maar hopenlijk hebben we dan weer een aantal nieuwe, betere, banden die we kunnen gaan testen. Groeten, Jurgen

Als je Jurgen moet geloven gaan die 4-takten het 2002 seizoen domineren :(


 
Laatst bewerkt:
een slechte generale is een goede premiere, zei mijn opa vroeger al. Vorig jaar was Jurgen op de proton supersnel tijdens de wintertrainingen, brak het ronderecord van valencia met 1 sec, maar wat was ervan over toen het er werkelijk om ging en de punten te verdelen waren.
}) when the flag drops, the shit stops })
Dus laat \'m nou maar 2 seconden langzamer zijn, dan weten ze bij Bridgestone tenminste dat er nog hard gewerkt moet worden om vooraan te rijden. Trouwens, verder ingaand op de tijden, the Doctor heeft telkens korte sessies van 3 a 4 ronden gereden, weer pitsen (en misschien pissen) en weer de baan op. Je kunt op zo\'n manier natuurlijk erg snelle tijden neerzetten, maar dat was niet de optie van het Bridgestone team

Jurgen for president :}
 
Ik hoop dat je gelijk krijgt Ed!
Maar als hij slecht presteerd in de trainingen voor het nieuwe seizoen dan heb je niet zulke hoge verwachtingen voor de GP\'s.
En kan het dus alleen nog meevallen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan