Begrafenis terreur

Busu19

MF'er
2 jan 2007
62
0
Giessenburg
Dit verhaal heeft weinig met motorrijden te maken, des te meer met geflipte koekblikkers.

Ik loop vanmiddag in een begrafenisstoet mee van mn overleden tante, van kerk richting begraafplaats.
We lopen een stukje over een 60 weg achter de 'lijkwagen' aan, ernaast ligt een fietspad wat door een klein hegje gescheiden wordt van de weg.

Komt er plotseling een golf 2 'wannabee' gti met 'snelle' uitlaat letterlijk volgas over het fietspad geknalt ±1.5 meter langs de stoet.
Als hij net heel de stoet heeft ingehaald wil hij ongeveer 10 meter voorbij de lijkwagen weer de weg op via een passeerplaats. Mist volledig zn rempunt en knalt door de heg alsnog de weg op....

Nou denk ik bij mezelf, @*#@(#**) wat bezielt je om zoiets te doen?!
Dit heeft niks meer te maken met onverantwoord rijgedrag, dat is gewoon ziek?!

Naja, ik moest ff mn verhaal kwijt.
 
Deze persoon is de golf is door de ratten besnuffeld en niet goed bij zijn hoofd. Geen enkel respect voor zijn medemens.
 
Laatst bewerkt:
Loop op het fiets pad :(

Heel vervelend voor je tante en de familie, gecondoleerd -O-

Maar tegenwoordig worden begrafenis stoeten steeds langer en hebben zij op dat moment met hun verlies allerlei rechten (blijkbaar), zoals lopen op de weg, files veroorzaken, door rood rijden, niemand tussen laten voegen etc. :(
Een stoet met 20-30 auto's :( huur een bus B|

Zal niet goed praten wat die jongen heeft gedaan, maar kan het soms zeer goed begrijpen. :Y
 
Loop op het fiets pad :(

Heel vervelend voor je tante en de familie, gecondoleerd -O-

Maar tegenwoordig worden begrafenis stoeten steeds langer en hebben zij op dat moment met hun verlies allerlei rechten (blijkbaar), zoals lopen op de weg, files veroorzaken, door rood rijden, niemand tussen laten voegen etc. :(
Een stoet met 20-30 auto's :( huur een bus B|

Zal niet goed praten wat die jongen heeft gedaan, maar kan het soms zeer goed begrijpen. :Y

In dit geval gaat dat balletje niet op, de stoet was al lopend ongeveer 200 meter onderweg over die weg. Plus dat er nog alle ruimte was om er via de andere weghelft 'eerbiedig' langs te gaan. Dit ging met snelheden van ± 100 km/h over een fietspad! Stel je voor wat er gebeurt als hij een paar meter eerder de macht over zn golfje verliest... kunnen we er gelijk nog een paar begraven :X
 
Dat is het probleem van tegenwoordig. Men heeft tegenwoordig totaal geen respect voor een ander mens. Kijk maar eens naar de reactie van ene "poser" boven mij. met zo'n reactie spoor je toch niet ?

De Kale
 
Die mensen hebben geen fatsoen. Dit soort valt bij mij onder kansarm/kansloos.

Gewoon zielig idd. :/
 
Door een heg heen zei je.
Mmmm misschien dat een flinke deuk in zijn kar heeft,net goed. :(
 
busu, negeer die post van poser, als hij ooit een ongeluk met de motor krijgt, halen we hem van de weg en leggen we hem op het fietspad. Kunnen wij tenminste ook weer doorrije.....................................................

De Kale

(speekt over :Z rechten bij een sterfgeval :Z )
 
Laatst bewerkt:
tja et is af en toe vervelend zo'n stoet...
heb zelf ook een keer in zo'n stoet gezeten..
en ja, je wil wel aan1gesloten blijven..
maar sommige mensen hebben et zelf niet eens door..
dus die gooien em gewoon ervoor..
soms wel verwarrend..
 
Dat is het probleem van tegenwoordig. Men heeft tegenwoordig totaal geen respect voor een ander mens. Kijk maar eens naar de reactie van ene "poser" boven mij. met zo'n reactie spoor je toch niet ?

De Kale

Complete onzin die je nu uitkraamt :Y
Heeft niks met respect te maken :N

100kmp/u over het fietspad is wel asociaal, kan ik in komen. :+
Het ging me meer over het algemene beeld wat ik heb van een begrafenis stoet.

Hoe vervelend het voor de familie ook is:
De wereld staat niet stil als iemand overlijd |(
 
Complete onzin die je nu uitkraamt :Y
Heeft niks met respect te maken :N

100kmp/u over het fietspad is wel asociaal, kan ik in komen. :+
Het ging me meer over het algemene beeld wat ik heb van een begrafenis stoet.

Hoe vervelend het voor de familie ook is:
De wereld staat niet stil als iemand overlijd |(

:r totdat het een dierbaar iemand voor jou is.

Meer zeg ik er niet over.
 
Het gaat mij ook over het alg. beeld van een begrafenisstoet.

De wereld staat ook niet stil als je even uit respect wacht.

Complete onzin die je nu uitkraamt :Y
Heeft niks met respect te maken :N

100kmp/u over het fietspad is wel asociaal, kan ik in komen. :+
Het ging me meer over het algemene beeld wat ik heb van een begrafenis stoet.

Hoe vervelend het voor de familie ook is:
De wereld staat niet stil als iemand overlijd |(
 
Ja, het is jammer dat het uit de wet is gehaald. Maar ik denk dat het merendeel van de mensen nog wel enig respect heeft voor een stoet hoor.
 
Laatst bewerkt:
Heel vervelend voor je tante en de familie, gecondoleerd -O-
:^

OT: van mij mag die wet weer terug komen dat je een rouwstoet voorrang moet geven -O-

Maar het kan ook positief: begravenis meegemaakt terwijl op dezelfde plek (druk winkelplein met kerk) filmopnames waren voor een reclame van een groot internetbedrijf. Toen ze de stoet zagen aankomen werd het meteen doorgegeven aan alle medewerkers en werd direct ruimte gemaakt voor de stoet en gingen ze langs de kant staan met hoeden/petten naar beneden. Kerk uit gebeurde hetzelfde. Er was wel van te voren contact geweest dat er een rouwstoet langskwam. Maar nog steeds superveel respect dat ze zo netjes geweest zijn... :Y
 
Zoiets doe je uit automatisme al, je voelt en ziet verdriet en dan zo sfeertje om een begrafenis stoet..

En als dat , zoals gelukkig bij de meeste , wel aanwezig is bij jezelf, geleerd door opvoeding of gewoon goed jezelf heb aangeleerd respekt te hebben voor je medemens , je het niet eens in je Flikker wil halen, om zo onbehouwen en onbeschoft te redeneren over andermans verdriet
Of zoals da GTI dropvetertje , als een idioot voorbij te razen

Ik zag de leeftijd van Poser .. 22 .. Tja.. Sommige jongeren leren pas, als de pijn , ellende, vedriet en dood heeeeeeel nabij is , het iemand overkomt die hem heeeel dicht na aan t hart ligt

Maar jongen, ik gun het niemand, zelfs JOU niet :')
 
Nou lijkt het net of ik een golf rijdt -O-

Tuurlijk wacht ik even en kan ik geduld ( respect bestaat voor een aantal van jullie blijkbaar uit geduld) op brengen voor een stoet.
Maar af en toe kan het zo zijn dat geduld op raakt -O-
Bij ons in de buurt staat een crematorium, en daar staat soms op de rotonde naar alle kanten honderden meters file omdat een stoet stilstaat voor de ingang van het crematorium.
Een beetje wel denkend mens zou mogelijk kunnen denken: ik zal een klein beetje ruimte maken op de weg zodat er toch nog enige doorgang kan vinden van het verkeer. Maar nee, dan gebeurt zelden. Ik sta stil dus de rest ook B|

Dit duurt soms minuten, op dat soort momenten zal bij mensen de rek uit het geduld raken.
Deze worden dan geïrriteerd.
Meestal haal je een keer keer diep adem, en mensen met een golf rijden over het fiets pad :(
 
Laatst bewerkt:
Complete onzin die je nu uitkraamt :Y
Heeft niks met respect te maken :N

100kmp/u over het fietspad is wel asociaal, kan ik in komen. :+
Het ging me meer over het algemene beeld wat ik heb van een begrafenis stoet.

Hoe vervelend het voor de familie ook is:
De wereld staat niet stil als iemand overlijd |(


Hoe dikwijls zit je nu achter een begravenis stoet? :?
Ik kan het me niet eens herrineren :N
 
Loop op het fiets pad :(

Heel vervelend voor je tante en de familie, gecondoleerd -O-

Maar tegenwoordig worden begrafenis stoeten steeds langer en hebben zij op dat moment met hun verlies allerlei rechten (blijkbaar), zoals lopen op de weg, files veroorzaken, door rood rijden, niemand tussen laten voegen etc. :(
Een stoet met 20-30 auto's :( huur een bus B|

Zal niet goed praten wat die jongen heeft gedaan, maar kan het soms zeer goed begrijpen. :Y

Ik begrijp het helemaal niet, wel dat jij waarschijnlijk ook zo'n
asociaal zou kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan