begrensd of niet begrensd?

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
kortrijk, belgium
zeg
heb net die topic gelezen van die kerel die een 1000gsx heeft en die zijn wiel niet echt goed de lucht ni krijgt
ik ben ook een belg
heb net een sp2 gekocht
op mn verzekering staat er 99 kw
nu ben ik bang
is mij fiets begrensd, want opendraaien kan ik nog niet echt
20 kilometers nog maar op de teller
en wat kan je er laten aan doen
alvast dank
 
Nu ben ik Nederlander :P Maar ik vraag me dan af als het zo bekend is in Belgie ( zelfs Sigma weet het }) ) dat die PK grens er ligt. Dan heb je het daar toch over bij de aanschaf???
 
ja
ik denk echt wel dat hij niet begrensd is
anders zou hij toch niet ingeschreven zijn op 99kw
ik denk allen soms dat ze de motor ietsje toedraaien tot hij de 1000 km over is
en een beetje ,,gerodeerd,, is
ik ga het mijn dealer alleszins nog eens goed moeten vragen
 
99 KW is nog altijd 133 pk als ik het goed heb

als je fiets met 133 pk nog geknepen is hhmm dan wil ik wel is weeten wat je volle vermogen is :)
 
zeg, by the way, saint hoe gaat een tl 1000?
best ook wel lekker zeker
hoeveel pk en koppel heb je bij zo een ding

De TL gaat lekker hoor, is niet te verglijken met een SP2 overigens die is veel meer racy enzo. Maar de TL is heerlijk om een dijk afteraffelen en heerlijke wheelies te maken. Met haar 125 pk en twee dikke potten is het een fantastisch blok om te rijden.

Ik heb nu achter 2 tanden groter + Bos dempers + K&N filter. Nu nog even de boord PC herprogrammeren en het G-pak installeren en dan GAAN *D
 
Heb ook een vaag probleem.
Zoals jullie misschien weten heb ik een ZZR 600.

Deze is op het kenteken 25 kW, maar is door de vorige eigenaar terruggeschroefd... wat er precies is gedaan weet ik niet. Ik heb het vermoeden dat ik vermogen mis, maar topspeed is hoog, rond de 240 km/u.

Is het zo dat ALS ik vermogen zou missen, dat ik het aan iets anders dan de topspeed zou moeten kunnen merken?... ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan