Begrenzer Kawa ER-5

Murvie

MF veteraan
16 feb 2005
2.955
8
Ik heb een Kawasaki ER-5, maar wil graag zeker weten dat hij op 25kw staat.

Ik heb vandaag de carberateurs en inlaatrubbers losgehad, maar daar is hij niet op begrensd. De gaskleppen konden helemaal open, en ik kon door de inlaat rubbers zo de kleppen zien zitten zonder een enkele vernouwing.
Dan lijkt me dat hij op de CDI begrensd moet zijn?

Hoe kan ik dat zien?
 
nja boven de 6000 toeren is het toch wel een beetje gebeurd. Op een normaal binneweg (niet te grote 80km weg) kan ik 140/150 halen. Op de snelweg zit er ook niet veel meer in.
 
Ik kan die buizen die door de aangezogen lucht omhoog gedrukt worden helemaal met de vingers omhoog drukken, en als ik dan vol gas geef, gaan de gaskleppen ook helemaal horizontaal staan.
 
nja boven de 6000 toeren is het toch wel een beetje gebeurd. Op een normaal binneweg (niet te grote 80km weg) kan ik 140/150 halen. Op de snelweg zit er ook niet veel meer in.
mijn 25 kw er-5 wil ook niet harder dan 150 km/h.. op de teller B|
dus ik denk dat dat wel snor zit.
Ik meende dat er bij mij andere gasschuiven inzitten om te begrenzen..
en anders doe je een keertje een run op een testbank..wil ik anderdaag ook eens doen kost je iets van 25euries.. weet je gelijk bij welk toerental je ut beste kunt schakelen enzo :P

w@llie in "Database: Welke motor kan 25kw en hoe?" vond deze nog
 
Laatst bewerkt:
Er staat PK03 op.
Maar als ik over anderhalf jaar de motor naar vol vermogen wil hebben, moet ik natuurlijk wel weten dat ik de goede onderdelen koop als ik wat te koop zie staan, daarom wil ik het graag ook weten. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan