begrenzer :?

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
rij ik vandaag in lekker tempo, heeft ie opeens geen power meer :( Zou er dan toch een begrenzer op zitten op de duc m 600?
Terug weg maar rustiger gereden.
 
hahaha nee geloof toch helemaal zal es kijken! :+

[me]mad2 vraagt zich werkelijk af wanneer de begrenzer erin hakt![/me]
 
Laatst bewerkt:
alle cijfertjes zijn rood! ducati toch :)

kan t ook niet vinden in t mooie boekje wat je krijgt bij aanschaf ;(


[me]mad2 vraagt zich nu echt werkelijk af, of iemand weet wanneer zo'n mooie duc de begrenzer ingaat [/me]
 
Laatst bewerkt:
Heeft niet elke motor tegenwoordig een begrenzer? Of is dat bij Ducati anders?
Soms zit je sneller in de begrenzer dan je wilt.. ;(
 
merk je vanzelf. Als ie de begrenzer ingaat dan valt ineens het vermogen weg.

Weet zo ff niet waar de begrenser is bij de M600, bij mijn 900 grijpt ie in bij 9500rpm en bij de 748 bij 12.000
 
Toerental was 1000-1100 in zijn 4e versnelling naar zijn 5. Snelheid.... moet ongeveer 160 zijn geweest. Kan ook anders zijn, kilometerteller geeft niet de juiste snelheid aan. Ik rij altijd op de toerenteller kijk niet zo vaak op de kilometerteller.
 
Op dinsdag 12 november 2002 11:32 schreef mad2 het volgende:
Toerental was 1000-1100 in zijn 4e versnelling naar zijn 5. Snelheid.... moet ongeveer 160 zijn geweest. Kan ook anders zijn, kilometerteller geeft niet de juiste snelheid aan. Ik rij altijd op de toerenteller kijk niet zo vaak op de kilometerteller.
Nulletje vergeten :?

Indien ja dan is het idd waarschijnlijk de toerenbegrenzer geweest.
 
Op dinsdag 12 november 2002 12:54 schreef edraket het volgende:Nulletje vergeten :?

Ja anders loopt ie stationair ;)
Kan me nie voorstellen dat je 160km/u kan rijden met zo'n laag toerental.
Wil niet weten wat voor beest van een blok daar dan wel niet onder zit.
En 10.000tpm is inderdaad wel richting begrenzer ja.
 
oops nulletjes vergeten ja!! :X

maar staat nergens in mooie boekje bij welke toerental ie in de begrenzer zit. ;(
 
oops nulletjes vergeten ja!! :X

maar staat nergens in mooie boekje bij welke toerental ie in de begrenzer zit. ;(

Normaal gesproken kom je daar ook nooit.
Er staat wel opgegeven bij welk toerental je max vermogen ter beschikking hebt. Daarna maak je alleen toeren en heb je minder power, schakelen zou beter zijn geweest (bij max toeren/vermogen) omdat je dan weer in de powerband zit.
 
Normaal gesproken kom je daar ook nooit.
Er staat wel opgegeven bij welk toerental je max vermogen ter beschikking hebt. Daarna maak je alleen toeren en heb je minder power, schakelen zou beter zijn geweest (bij max toeren/vermogen) omdat je dan weer in de powerband zit.


:? hoezo kom je daar nooit? Zat met schakelen al op de max. Maar als ik op de duc een wheelie wil maken heb ik volgens mij toch wel die toeren nodig..toch?
 

Mocht ik vandaag mijn eerste moto gaan afhalen :] na het behalen van mn rijbewijs den 31ste vorige maand. Viel ik al stil na 2 km op weg naar huis!!! Blijkbaar hadden ze in de motozaak er geen punt van gemaakt van mn tank ook wat te vullen |( :( Na een vlugge stop kon ik gelukkig weer verder huiswaards toeren :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan