Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me geen slimme actie. Als hij standaard 70kW is zet je hem terug naar 35kW, Dat past bij het A2 rijbwijs. Alle 25kW-ers mogen intussen vol vermogen rijden.Die motor staat op 70kW standaard, dus mag naar 25kW teruggevoerd worden voor het A2 rijbewijs (Als er een type goedkeuring is voor 25kw)
Dat klopt wel. Als er een dubbele typegoedkeuring is kan de dealer hem omzetten. Anders moet je omkeuren via een IK op Lelijkstadregelen bij een officiële Honda dealer, deze stuurt dan een ombouwverklaring naar het RDW.
Het RDW stuurt dan de nieuwe kentekenkaart naar je toe.
Heb hetzelfde gedaan met mijn CBF600S (staat ook op 25kw kenteken)
Edit: Kosten:
- Aanschaf 25kw kit (in mijn geval inlaatrubbers)
- Inbouw van deze kit door een Honda dealer
25KW bestaat niet meer. 35KW bedoel je.Die motor staat op 70kW standaard, dus mag naar 25kW teruggevoerd worden voor het A2 rijbewijs (Als er een type goedkeuring is voor 25kw)
Moet je regelen bij een officiële Honda dealer, deze stuurt dan een ombouwverklaring naar het RDW.
Het RDW stuurt dan de nieuwe kentekenkaart naar je toe.
Nee, ik bedoel wel echt 25kw en niet 35kw.
Voor dit soort motoren bestaat er nog een 2e type goedkeuring voor 25kw.
Omdat de motor minder dan 70kw heeft mag hij op 25kw bereden worden met het A2 rijbewijs.
Het terugtunen naar 25kw kost een stuk minder dan herkeuring naar 35kw.
Edit: Zie op 35kw.nl dat er een 2e type goedkeuring is voor 25kw.
(bouwjaren 2000-2002)