begrenzing aprilia rs

apriliars125

Rookie
1 okt 2004
2
0
Wie weet er of er begrenzingen zittenin een aprilia rs 125, er zijn er die zeggen dat de cdi begrenst is ook weer dat de uitlaat begrenst is,wie weet er meer van!!
 
begrenzing in cdi, das een heeeeele erge dip rond de 6000 toeren, is makkelijk te verhelpen. en verder katalyzator in de uitlaat.
 
Heyyyy is er al iemand die het geprobeert heeft om die begrenzer uit de cdi te halen en wat zijn z'n ervaringen er mee. Laat even weten?
 
ik heb net een rs 125 gekocht (sbk 2002) is die ook begrensd ergens? het is een gewone 22kw versie en moet zo heel ff op gan komen en dan trekt hij zalig naar mijn noob mening.
 
Jij staat stil tijdens t rijden........ }) gek he dat je m heel houdt :Z

22000KM in 6mnd,`2x olie verversen, nieuwe bougies, klepjes stellen.....NOG NOOOOIT ook maar iets gehad, ding start en loopt ALTIJD. Das gewoon Honda. Dingetje maakt 15500 toeren en dat jaag ik soms ook, geeft geen krimp. (zelfs met die ranzige tering 25KW).
 
ja maar ik mag teminste full power rijde me me rs'je en ik vind dat schreeuwerige geluid lekker :] jouw bike is ook zeer nice maar ik hou het bij mijn speeltje
 
is jou cdi ontgrensd??

is er merkbaar verschil? hogere toeren? voeg me eens toe op msn als je wil, dan kunnen we over onze rs125 allebei lullen :9 boonstoon@hotmail.com
 
De dip op 6000rpm is weg, max toerental blijft op 11500 max hangen!

Je kunt nu vlotter rijden want vaak geraak je niet over die dip heen zonder met de koppeling te werken.

zal je een dezer toevoegen.

grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan