Begrenzing verwijderen en de kosten

Bikerpro

MF'er
27 okt 2006
107
0
Hey ik ga binnenkort mijn begrenzing eruit laten halen bij m'n dealer. Alleen zou ik willen weten wat jullie ongeveer hebben betaald( degene die 25kw hebben gereden). Voor het geval mijn dealer me in de maling wil nemen xD Natuurlijk zal dit wel verschillen per motor etc. maar toch.

Bijvoorbaat dank
 
hey bikerpro,

wat heb je voor motor?
ik zal gewoon een lading bedrijf mailen/bellen met de vraag wat het kost :)

bij mijn bandit verschilde het van 150 tot 250 euro

ik heb het vervolgens zelfs gedaan want het is eigenlijk geen werk :+
 
Laatst bewerkt:
dealers zullen er wss rond de 200 euro voor vragen, terwijl het eigenlijk wel in 1 uur max anderhalf uur te doen is. Je kan het zelf gaan proberen met een whpb, er kan niet veel fout gaan als je je daaraan houd.
 
Wat een onzin, bij sommige motoren moet de tank eraf, LF huis eraf, Carb los, gas en choke kabel los, carb eruit, vacuumschuifblokkade eruit, en alles er weer in. Bij een fazer uit 2003 gaat dit nou eenmaal makkelijker dan bij een GSX 600 F Katana uit 1992 met vastgeroeste zooi.

Bij de andere motor is het een schroefje uit het gashendel, of een ECU verwisselen.

Het is dus zeker wel belangrijk om te weten welke motorfiets je hebt en op welke manier deze begrenst is.
 
ok bedankt voor de reacties. Wel vreemd dat die bedragen zo hoog liggen. Ook al is het wat meer werk bij de ene motor dan bij de ander, 200 euro is toch wel een fix bedrag. Zelf doen is niks voor mij aangezien ik er helemaal geen verstand van heb. MIsschien dat ik het laat doen door een kennis als het bedrag te hoog is.
 
Hey ik ga binnenkort mijn begrenzing eruit laten halen bij m'n dealer. Alleen zou ik willen weten wat jullie ongeveer hebben betaald( degene die 25kw hebben gereden). Voor het geval mijn dealer me in de maling wil nemen xD Natuurlijk zal dit wel verschillen per motor etc. maar toch.

Bijvoorbaat dank

Je zal wel langs de dealer moeten: die moet de 25kw van papier afhalen :Y
 
@ gsr600 was het gratis *O*

naar dealer, computer er uit, sleutels inleveren, opsturen terug krijgen en klaar is de dealer :Y
 
nee dan rij je onverzekerd rond, de politie zou je er, mochten ze scherp zijn, zelfs een bekeuring voor kunnen geven.

Plaatjes kan je zelf eruit halen, maar let er dan wel even op dat de afstelling nog juist staat. Mijn vorige motor stond namelijk te arm na het verwijderen van de plaatjes.
 
Waar was deze
hey bikerpro,

wat heb je voor motor?
ik zal gewoon een lading bedrijf mailen/bellen met de vraag wat het kost :)

bij mijn bandit verschilde het van 150 tot 250 euro

ik heb het vervolgens zelfs gedaan want het is eigenlijk geen werk :+
Waar was deze op begrenst?
 
Goeiedag.. dat is een oud bericht. Bij mij zaten er 4 andere gasschuiven in de carburateurs. die eruit, originele erin en gaan
 
Goeiedag.. dat is een oud bericht. Bij mij zaten er 4 andere gasschuiven in de carburateurs. die eruit, originele erin en gaan
Goedendag! Ja inderdaad ben een beetje radeloos! Alles al geprobeerd, heb je misschien een foto van de gasschuiven? wat was het verschil in gasschuiven?

Kun je mij vertellen of de gasschuiven op de foto's origineel zijn?
 

Bijlagen

  • 20180916_103820.jpg
    20180916_103820.jpg
    531,6 KB · Weergaven: 25
  • 20180916_100542.jpg
    20180916_100542.jpg
    384,4 KB · Weergaven: 24
  • 20180916_103809.jpg
    20180916_103809.jpg
    418 KB · Weergaven: 23
  • 20180916_100539.jpg
    20180916_100539.jpg
    407,2 KB · Weergaven: 22
Je zal wel langs de dealer moeten: die moet de 25kw van papier afhalen :Y

Regel inderdaad dat het papierwerk in orde is, misschien is de Politie tijdens een controle niet zó scherp, bij een aanrijding des te meer, en het kan erg vervelend worden als blijkt dat je motorfiets op vol vermogen draait, terwijl op het kenteken 25/35 Kw vermeld word, óók al heb je wel het juiste rijbewijs. En achteraf word het lastig rechtbreien.
 
Was het mij idd al aan het afvragen..

Bij motor wijziging van-naar moet het op kenteken weer vermeld worden.
Aanpassingen op kenteken -> herkeuring RDW

Dan vindt ik €200 nog best goedkoop.
Daar de dealer:
Arbeid moet verrichten
Wel/geen materiaal moet leveren
Herkeuring bij RDW

(of zit ik er helemaal naast met het RDW??)
 
Terug
Bovenaan Onderaan