Begrijp je dit nou?

S3tr@cer

Rookie
11 nov 2002
29
0
Ik was pas bij Arie Molenaar (op weg naar de sportmotordag in Oss) en daar stond een 2001 R6 gruwelijk volgeplakt met yamaha stickers en nepcarbon (alleen op het voorspartbord al drie stickers!). Vanuit welke positie je ook keek kon je wel minimaal 2 keer het woordje R6 of yamaha lezen en het zou me nog niet eens verbazen als het nog allemaal zou oplichten in het donker ook. Dus ik denk nog zo'n enorme fan dat ding moet wel tot de draad toe versleten zijn, staat er niet gelogen 3000 km op!

p.s Jammer dat ik m'n fototoestel niet bij me had '(
 
p.s Jammer dat ik m'n fototoestel niet bij me had '(

Ja sorry hoor maar zo'n topic moet nou echt ondersteund worden met een piccie :)
Ik bedoel dit is hetzelfde als zo'n verhaal van ja je had erbij moeten zijn echt lollig....

Dus ik verwacht dat je teuggaat en een degelijk piccie neemt van deze monsterlijke fiets
Kun je hem niet vinden dan schakel je baksteen maar in zodat een volledige search binnen de grenzen opgezet kan worden :+

[me]Tafkaf houd nou op want.....[/me]
 
Sja, ik ben ook niet zo´n stickerfreak. Tis maar net wat je mooi vind. Heb wel medelijden met een volgende eigenaar, die kan eerst een weekendje gaan pulken voor ie de weg op kan. :+
 
Ik was pas bij Arie Molenaar (op weg naar de sportmotordag in Oss) en daar stond een 2001 R6 gruwelijk volgeplakt met yamaha stickers en nepcarbon (alleen op het voorspartbord al drie stickers!). Vanuit welke positie je ook keek kon je wel minimaal 2 keer het woordje R6 of yamaha lezen en het zou me nog niet eens verbazen als het nog allemaal zou oplichten in het donker ook. Dus ik denk nog zo'n enorme fan dat ding moet wel tot de draad toe versleten zijn, staat er niet gelogen 3000 km op!

p.s Jammer dat ik m'n fototoestel niet bij me had '(

ja jammer dat je je fototoestel niet bij je had, je ziet wel meer van dat soort figuren die alles volplakken, eeuwig zonde... Waarom schaf je dan een mooie bike aan zou je denken..
 
Kun je hem niet vinden dan schakel je baksteen maar in zodat een volledige search binnen de grenzen opgezet kan worden :+
[me]Tafkaf houd nou op want.....[/me]
Zoiets wil Baksteen helemaal niet zoeken en al helemaal niet vinden, hoogstens verstoppen....

Baksteen houd niet zo van overbodige stickers.

[me]Baksteen vind alle stickers overbodig[/me]
 
Op dinsdag 01 juli 2003 18:27 schreef Baksteen het volgende:
[me]Baksteen vind alle stickers overbodig[/me]

Ook de stickers die je collega's op je autoruit plakken om te waarschuwen dat er een geel geval om je wiel zit? Ga jij ze dat maar ff duidelijk maken dat ze ermee moeten stoppen, mij lukt t niet!

:+
 
[me]oldenbarnevelt vindt stopbordjes helemaal niet overbodig want hij had daarnet bijna een aanrijding omdat hij zo ACHTERLIJK was om er eentje te negeren...
[/me]


'(

Mijn autoskillzzz laten te wensen over...dat heeft geen naam.
 
maar wel een MF sticker op je dienstfiets? :+ :}

full


Eentje die zo gemaakt is dat ik 'm zo erop en eraf kan halen voor als een ander er mee rijd, zit dan net onder m'n kentekenplaat ipv in de hoek, maar goed.... 8-)
 
* Max vind stopbordjes onzinniger als stickers
Grin.... O-)

* oldenbarnevelt vindt stopbordjes helemaal niet overbodig want hij had daarnet bijna een aanrijding omdat hij zo ACHTERLIJK was om er eentje te negeren...
Verhaaltje te vertellen???? })

Ook de stickers die je collega's op je autoruit plakken om te waarschuwen dat er een geel geval om je wiel zit? Ga jij ze dat maar ff duidelijk maken dat ze ermee moeten stoppen, mij lukt t niet!
In mijn directe werkomgeving worden die gelukkig eigenlijk nooit gebruikt, je auto wordt gewoon weggesleept :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan