Begroeten zonder motorkleding

Ik kwam er laatst ook achter dat mensen in bestelbusjes ook niet (meer) naar elkaar zwaaien -O-

Mede-aanhanger-rijders kreeg ik ook geen enkele zwaai van terug -O- zelfs niet van caravanners, wat eigenlijk de scooters onder de aanhangers zijn :+.
De witte-busjes rijders zwaaien wel naar elkaar hoor....🤡
 
Ik rij nu alleen nog maar in T-shirt en Allstar gympies, die rust man... Top! Ben nu ook nooit meer het slachtoffer van "de passagiersgroet", echt super ;)
Maar ja, ik heb lokaal een paar uitzonderingen gemaakt toen het echt heel heet was.. TS heeft idd wél een punt.
 
Ik zag gisteren 2 MP3 rijders naar elkaar zwaaien.

Die is nieuw voor mij!
 
Mij maakt het verder niet uit hoe je op de brommer zit. Ik zwaai wel hoor.

Ik sla alleen de MP3's met Roof Boxer figuren over.

Rij trouwens deze dagen bijna alleen maar met motor jeans rond en merk niet dat ik daardoor minder wordt begroet ofzo.
Er zijn soms weleens van die onwetende mensen die aan je vragen waarom je in jeans op de motor stapt. Die leg ik het verhaal dan maar weer eens uit.
 
Ieder zijn ding. stoort mij wel dat ik regelmatig zie dat de bestuurder wel motor kleding draagt maar zijn chick achterop nog net niet in d'r blote reet achterop zit. daarin tegen groet ik wel altijd en zeg dan prutser. als je een hekel aan je vriendin heb neem ze dan gewoon niet mee
 
Ik groet iedereen terug, maar ik zal nooit het initiatief nemen omdat ik wel beleefd ben, maar het groeten vooral onzinnig vind. Harleys voelen zich te goed, mogelijk is hij ook bang dat zijn stuur eraf valt, een gewone motorrijder voelt zich te goed voor een scooter, Scooterrijders voelen zich al afgewezen dus die zijn te verdrietig om te groeten. een sm groet al helemaal nooit, maar dat is ook nogal lastig tijdens een wheely. En dan gaan we nu ook al onderscheid maken tussen motorkleding dragers en degene die dat niet doen?
In hoeverre moet dit groeten de samenhorigheid verhogen?
En dan nog: er is toch alleen helmplicht? laat ze lekker hun gang gaan, ze vallen vanzelf een keer.
 
In Spanje wordt er niet gezwaaid of het moet door een of andere verdwaalde Hollander zijn . 🤗
Hmm ik kreeg vorige week nog een thumbs up van een Spaanse vrachtwagenchauffeur bij een stoplicht. :Y
 
Natuurlijk groet ik (als het even kan, soms te druk met andere dingen) een motorrijder als ik m tegenkom.
Als ik ergens loop, in motorpak, en iemand in motorpak tegenkom groet ik ook.

Maar ja, als je zonder motorpak rondrijdt, wil je blijkbaar niet herkenbaar zijn als motorrijder.
Dus dan maar niet groeten.

:+
 
Het valt me op dat er nogal wat mensen zijn die dit interpreteren alsof ik me er druk om maak. 1. Leer lezen. 2. Als ik me ga druk maken om wie er wel of niet naar me zwaait gaat het erg goed met me want dan ben ik wss multimiljonair en hoef ik me nergens anders druk over te maken. 3. Ik ben geen multimiljonair.

Gr.
 
Lekker boeie :W

Edit; lange versie: ik weet ook niet waarom sommige wel of niet zwaaien. Maakt niet uit toch? Ik zwaai vaak wel, soms niet. Overigens doe ik nooit meer dan gewoon mijn hand iets liften op mijn stuur. Is dat ook zwaaien? :+
 
Ik kwam vanmorgen een lage zwaaier tegen , ik denk ligt er wat op de grond ofzo ? wat een vreemd type met z n blote handen,
ik heb zoals gewoonlijk m n handen netjes aan t stuur gehouden :t
 
Ik kwam vanmorgen een lage zwaaier tegen , ik denk ligt er wat op de grond ofzo ? wat een vreemd type met z n blote handen,
ik heb zoals gewoonlijk m n handen netjes aan t stuur gehouden :t
dat kan op bepaalde sportmotoren comfortabeler en makkelijker zijn.
 
Ik snap niet dat er mensen zijn die die in hun korte broek en/of t-shirt motor gaan rijden...

Nog erger zijn degenen die iemand mee achterop nemen die geen fatsoenlijke kleding draagt.
Dat zijn de echte stumpers...

Ga maar eens op je bakkes met 80 km/h in je t-shirt....

En ja, het is jouw leven en jouw keuze en blablabla, maar anderen mogen jouw probleem gaan oplossen.
Hetzelfde geldt voor mensen die geen gordel omdoen, want dat zit niet lekker of dan voelen ze zich gevangen of wat voor k*tsmoes je nog meer kan verzinnen...

Dus nee, voor dat soort kneuzen haal ik mijn hand niet van het stuur.

Laat de reacties maar komen })
 
Eergisteren nog ff heerlijk met mijn zwembroek en slippers een stukje wezen blazen met de Vmax. Er zwaaide niemand idd.
 
Vandaag, op de snelweg, met 120 km/u, ingehaald door een MP3 met autokenteken, in gewone kleding, hij deed echt z’n best om met z’n rechterbeen te groeten, maar dat lukte hem niet zo best, had die natuurlijk van motorrijders afgekeken :P

Ben toen maar even, links naast ‘m gaan rijden, en ‘m met de linkerhand teruggegroet :W

Dat vond die zo fantastisch dat die nogmaals een poging met z’n rechterhand deed, maar doordat die daardoor het gas losliet, remde die MP3 kennellijk zo veel af, dat die gelijk een paar meter achter me reed ;) De automobilist die achter ‘m reed liet merken, middels de claxon, hier niet zo van gediend te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan