Begroeten zonder motorkleding

Je mag mijn inlog voor Moraalridders.be wel gebruiken, hoef je geen nieuw account aan te maken :+

Het is een kansloze discussie, maar ik zag gisteren ook weer zo'n vent, korte broek en T shirt en de dame achterop met blote benen en blote armen.

Mijn aanbod is nog steeds geldig: je komt bij mij een bak koffie halen of een biertje en dan zet ik je met je blote reet op het asfalt en trek je aan je benen een meter of tien over straat. Je gaat dan geen 1 km/u.

Straks ga je misschien 100 km/u en verdomd, ik voorspel je dat je er spijt van krijgt als je een smak maakt.
 
Wat is het toch met al die motorrijders op dit forum? Of ze zijn gevallen, en ze gaan ervan uit dat ze weer gaan vallen. Of ze zijn nog niet gevallen, maar gaan ervan uit dat dat gaat gebeuren. En dan gaan ze hun 'wijsheid' verkondigen/opdringen aan de rest :r.

Als je zo bang ben om te vallen, ga je toch een andere hobby zoeken. Maar stop met het veroordelen van andere motorrijders en hun keuzes |(
 
Wat is het toch met al die motorrijders op dit forum? Of ze zijn gevallen, en ze gaan ervan uit dat ze weer gaan vallen. Of ze zijn nog niet gevallen, maar gaan ervan uit dat dat gaat gebeuren. En dan gaan ze hun 'wijsheid' verkondigen/opdringen aan de rest :r.

Als je zo bang ben om te vallen, ga je toch een andere hobby zoeken. Maar stop met het veroordelen van andere motorrijders en hun keuzes |(
Stoere vent, ofzo :t
 
Ik werd gister ook ingehaald door een (aanname) student op een 25kw die van de hogeschool af kwam. Korte broek, sneakertjes aan en geen handschoenen. Wel jasje en helm. Moet die allemaal lekker zelf weten maar waarom dan ook niet even een broek en handschoenen? Buiten dat was zijn rijstijl ook niet echt om over naar huis te schrijven. Plat op zijn divje gaan liggen, wellicht dat die nog moest opstijgen. Bij de stoplichten terwijl het al groen was de hele rij met volle snelheid voorbij. Gemiddeld een 25km boven de snelheid en af en toe lekker bumperkleven en her en der een dubbele doorgetrokken streep pakken. Iedere keer kwam ik hem bij het volgende stoplicht weer achterop :')

OT: Als diegene zwaait zwaai ik terug, eigen verantwoording. Ik vind het dom maar dat is mijn mening :)
 
Maar.. misschien kon hij alleen kiezen tussen spijkerbroek en korte broek.
Dan lijkt korte broek minder slim, maar is wel beter. Hoeven ze in ieder geval niet de jeansvezels uit je huid te plukken.
 
Wat is het toch met al die motorrijders op dit forum? Of ze zijn gevallen, en ze gaan ervan uit dat ze weer gaan vallen. Of ze zijn nog niet gevallen, maar gaan ervan uit dat dat gaat gebeuren.
Omdat als je maar geneog rijdt vroeg of laat een keer een ongeluk gaat meemaken. De kans dat dat niet gebeurd is klein.

Ik ben al wel eens op mn bek gegaan, en ga er vanuit dat dat nog wel een keer zal gebeuren. Ik rij relatief veel. Ook een bij met 130km/h tegen je hand aan doet zelfs met motorhandschoenen aan soms nog zeer. Daarom rij ik standaard met volledig pak.
Wat je daar zelf mee doet mag je zelf weten. Ik blijf wel zwaaien. Maar ik zwaai naar alles. Ook als er een toffe auto voorbij komt. Allemaal toch een beetje petrol (of electro) heads. Ik zwaai er op los.
 
Rij lekker rond zoals je wilt, denk echter niet dat ik stop en je schade ga bekijken wanneer je er in korte broek en tshirt afgaat.

Dan rij ik door:W
 
En zo rijden er ook zat mensen zonder gordel om in de auto. Domme mensen zijn ook mensen. Al zit je in de blote kont op je motor, ik groet je wel een keer. Iedereen is baas over zijn/haar lichaam :Y
 
eigenlijk zouden ze mensen zonder beschermende kleding na een val moeten weigeren gebruik te maken van het zorg systeem.
het jaagt alleen de premie omhoog voor alle anderen die wel hun best doen heel te blijven.
laat ze zelf maar bij de drogist een pleister gaan kopen dan handelen ze de volgende keer wel anders 😝
 
eigenlijk zouden ze mensen zonder beschermende kleding na een val moeten weigeren gebruik te maken van het zorg systeem.
het jaagt alleen de premie omhoog voor alle anderen die wel hun best doen heel te blijven.
laat ze zelf maar bij de drogist een pleister gaan kopen dan handelen ze de volgende keer wel anders 😝
Dadelijk ontstaat er nog een ''ja maar rokers'' discussie haha _O-
 
Wat is het toch met al die motorrijders op dit forum? Of ze zijn gevallen, en ze gaan ervan uit dat ze weer gaan vallen. Of ze zijn nog niet gevallen, maar gaan ervan uit dat dat gaat gebeuren. En dan gaan ze hun 'wijsheid' verkondigen/opdringen aan de rest :r.

Als je zo bang ben om te vallen, ga je toch een andere hobby zoeken. Maar stop met het veroordelen van andere motorrijders en hun keuzes |(
Cognitieve dissonantie, dat is het.
 
Jeetje ... ik rook én ik rij graag in een t-shirtje ... dat er überhaupt nog mensen naar me zwaaien. :X

:]
ps. ik doe nog veel meer dingen verkeerd hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan