Begroeten zonder motorkleding

Beste mede mf’ers,

Laatste tijd valt mij op dat motorrijders minder vaak terug begroeten wanneer ik bijvoorbeeld geen motorbroek en motorhandschoenen draag (gevaarlijk, ik weet het maar dat is een andere discussie). Wanneer ik dus wel volledig beschermd ben zwaait mijn tegemoetkomer altijd terug maar zonder dus niet valt mij op. Meer rijders die dit ook op valt of zou het tussen de oren zitten? Ik vind het namelijk nogal de moraalridder spelen, we zijn allemaal oud en wijs (de meeste) genoeg om daar zelf een keuze in te maken. Ben benieuwd.

Gr. Jeff

Wie is er nu moraalridder... een topic openen omdat motorrijders soms niet naar je zwaaien op de motor _O-


Wacht 's .... rij je een scooter toevallig ? O-)
 
Als diegene, de moraalridder, zich hier kenbaar wilt maken, dan weet ik naar wie ik niet een vriendelijk gebaar maak. 🧐

Het enige wat ik heb aangegeven ik dat ik niet zwaai naar zwembroeken, maar dat is voor sommigen nogal een dingetje. Die zijn kennelijk van mening dat ik daarmee gelijk bepaal wat hij of zij wel of niet moet aantrekken op de motor. Helaas heb ik al meerdere mensen zonder beschermende kleding mogen oprapen, en dat ziet er niet fraai uit. Dus als we naast het onvriendelijke gebaar dan ook even een gebaar afspreken waardoor de moraalridder weet dat zijn hulp bij een valpartij van een zwembroekrijder niet gewenst is, dan hebben we volgens mij een win-win situatie *O*
 
Heb een kevlar Skinny jeans


giphy.gif
 
Ik heb er ook moeite mee, maar wil ook geen eikel zijn - niet dat het de ander uit zal maken - en dus groet ik een beetje halfslachtig. Ik vind het gewoon retedom om zo op de motor te zitten.
 
Heb je ooit al eens gedacht de mensen die jou van de weg mogen plukken en bekijken omdat iemand het een goed idee vond om zonder beschermende kleding te gaan rijden.

Ik zwaai steeds minder het word een dag taak tegenwoordig
 
Nou, vandaag lekker wezen dijken...in zomerkleding....op de motorscooter 😮

En gewaaid naar me dat er werd joh 👋 ....en soms zwaaide “ik” niet terug🤭
 
Denk je nou echt dat mensen bij een snelheid van zeg 160km/h waarmee je elkaar tegemoet komt, een gedegen analyse maken van merk en type motorfiets, land van herkomst en type kledij?

Zeker wel, ik heb een hele checklist op mijn windscherm geplakt waaraan men moet voldoen wil ik zwaaien.
 
Op een gegeven moment geraak je op een leeftijd dat het er niet meer toe doet ofdat een medemotorrijder zwaait of niet. Op dat moment open je ook dit soort topics niet meer. Op zich is dat een voordeel, aan de andere kant ben je dan ook net als ik. Zwaargeschapen fulltime bier ah drinken terwijl je denkt " fuck, ik ben een ouwe lul en mijn schoonmoeder is aantrekkelijk ".
 
als ik je tegen kom bij slecht weer groet ik je terug of je nu in een zwembroek rijdt op volledig in pak. als al het volk aan het rondrijden om te zwaaien en bij de groep te horen is de kans erg groot dat ik niet terug zwaai en dan maakt je kleding me niet uit. dat kost me veel te veel energie die ik wel beter kan besteden.
 
Haha hij is weer mooi,worden we eerst vele pagina,s lang door scooter rijders belaagd die er ook bij willen horen op hun poepdoosjes8)7,gaan we nu de beach bums krijgen die zich achtergesteld voelen-O-,who is next,zwangere vrouwen waar niet meer naar gezwaaid word,
of autoped rijders die ook willen dat er naar gezwaaid word,mama die motormeneer zwaait niet naar me :?:+
 
Op een gegeven moment geraak je op een leeftijd dat het er niet meer toe doet ofdat een medemotorrijder zwaait of niet. Op dat moment open je ook dit soort topics niet meer. Op zich is dat een voordeel, aan de andere kant ben je dan ook net als ik. Zwaargeschapen fulltime bier ah drinken terwijl je denkt " fuck, ik ben een ouwe lul en mijn schoonmoeder is aantrekkelijk ".
Zit je nou nog steeds in Frankrijk te zuipen joh ... :t _O-
 
Zat motorrijders die sowieso niet terugzwaaien, of je nou je pakkie aanhebt of niet. Als je dat wilt interpreteren als dat men het je kwalijk neemt dat je zonder beschermende kleding rijdt... Lekker boeiend? Waar maak je je druk om, man.
 
Haha hij is weer mooi,worden we eerst vele pagina,s lang door scooter rijders belaagd die er ook bij willen horen op hun poepdoosjes8)7,gaan we nu de beach bums krijgen die zich achtergesteld voelen-O-,who is next,zwangere vrouwen waar niet meer naar gezwaaid word,
of autoped rijders die ook willen dat er naar gezwaaid word,mama die motormeneer zwaait niet naar me :?:+
Ik voel me tijdens de rijles ook achtergesteld... naar Mn instructeur zwaait men wel, maar naar mij? Ho maar 😂😂😂
 
Haha hij is weer mooi,worden we eerst vele pagina,s lang door scooter rijders belaagd die er ook bij willen horen op hun poepdoosjes8)7,gaan we nu de beach bums krijgen die zich achtergesteld voelen-O-,who is next,zwangere vrouwen waar niet meer naar gezwaaid word,
of autoped rijders die ook willen dat er naar gezwaaid word,mama die motormeneer zwaait niet naar me :?:+
Ik kwam er laatst ook achter dat mensen in bestelbusjes ook niet (meer) naar elkaar zwaaien -O-

Mede-aanhanger-rijders kreeg ik ook geen enkele zwaai van terug -O- zelfs niet van caravanners, wat eigenlijk de scooters onder de aanhangers zijn :+.
 
Ach eergisteren zwaaide er nog een jongetje van een jaar of 4 die achterop de fiets van z,n pa zat naar me,dus er is nog hoop voor de jeugd :Y :W
Verder is het zo dat hoe minder kleding men op de motor draagt des te enthousiaster ik ga zwaaien,bij een geheel naakte
motorrijdster raak ik over enthousiast met zwaaien:9~:+
2544703-nude-girl-riding-bike-in-public.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan