Begroeten zonder motorkleding

ja klopt, met de binnenvoering er uit, is het echt een zwetert, en vindt het ook niet echt een doorwaaier, laatst aangehad onder de jas, maar binnenkant plakte gewoon aan mijn arm vast.
Best jammer eigenlijk want verder is het een uitstekend jasje.. Maar met de binnenvoering zweet je minder en plakt hij niet zo? Want dan ga ik dat misschien van de week toch is ff testen
 
Best jammer eigenlijk want verder is het een uitstekend jasje.. Maar met de binnenvoering zweet je minder en plakt hij niet zo? Want dan ga ik dat misschien van de week toch is ff testen

nou die binnenvoering is gewoon heet, dus die zou ik op dit moment sowieso niet dragen, maar als ik een t shirt aanheb, dan wil de jas nog wel eens aan mijn arm plakken.

heb er zelf John Doe motorjeans bij, op zich prima te doen, maar heb laatst wel motorschoenen bijgekocht, had eerst alleen laarzen , maar die zijn alleen fijn om te rijden in de strenge winter (maar dan is mijn motor sowieso niet verzekerd, heb ze toen eigenlijk meer uit noodzaak gekocht ivm lessen)
 
nou die binnenvoering is gewoon heet, dus die zou ik op dit moment sowieso niet dragen, maar als ik een t shirt aanheb, dan wil de jas nog wel eens aan mijn arm plakken.

heb er zelf John Doe motorjeans bij, op zich prima te doen, maar heb laatst wel motorschoenen bijgekocht, had eerst alleen laarzen , maar die zijn alleen fijn om te rijden in de strenge winter (maar dan is mijn motor sowieso niet verzekerd, heb ze toen eigenlijk meer uit noodzaak gekocht ivm lessen)
Ja ik heb een macna broek erbij, en idd met een t-shirt plakt het jasje goed vast. Ook laarzen gekocht i.v.m. lessen maar blijkt vrij onhandig te zijn dus misschien toch een keer motorschoenen kopen.
 
Dan vooral de oosterburen... Nee tot dat Camo gemeengoed werd, jaar of 10 hooguit terug... Werd iedereen in bloemetjespak nagestaard
 
Dus omdat ik een mp3 heb en een nieuwe type roof helm heb hoor ik automatisch bij die stoere duivelsoren groepje?
Ik heb gewoon een rev'it jas, doorwaai handschoenen met protectie en motor jeans. Ja de nieuwe roof heeft ook nog hele kleine rode uitsteeksels om het kinstuk te ontkoppelen, maar ik heb de helm zeker niet gekocht vanwege de helaas nog hele kleine aanwezige rode uitsteeksels.
Ik zwaai wel gewoon naar motorrijders want ik voel me niet aangesproken tot de andere groep. Als ik het kon had ik ook graag een 2 wieler gehad maar had ik waarschijnlijk nog de nieuwe roof gekocht.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er echt nog wel een uitzondering is. Ik ken ook een oudere gepensioneerde koppel, beide met een mp3 en roof helm 😅
Ik weet ook wel dat grotendeels de combinatie mp3/roof een verkeerde intentie hebben maar gelukkig zien sommige motorrijders nog wel het verschil en zwaaien wel naar mij 👋🏻
 
Mp 3 ik moest t ff opzoeken ik dacht dat t over muziek ging ,maar dat heeft toch echt niets meer met motorrijden te maken :?
wat een rare dingen ,kom ze wel is tegen ,ik zwaai toch al niet dus t maakt niet uit
 
Dus omdat ik een mp3 heb en een nieuwe type roof helm heb hoor ik automatisch bij die stoere duivelsoren groepje?
Ik heb gewoon een rev'it jas, doorwaai handschoenen met protectie en motor jeans. Ja de nieuwe roof heeft ook nog hele kleine rode uitsteeksels om het kinstuk te ontkoppelen, maar ik heb de helm zeker niet gekocht vanwege de helaas nog hele kleine aanwezige rode uitsteeksels.
Ik zwaai wel gewoon naar motorrijders want ik voel me niet aangesproken tot de andere groep. Als ik het kon had ik ook graag een 2 wieler gehad maar had ik waarschijnlijk nog de nieuwe roof gekocht.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er echt nog wel een uitzondering is. Ik ken ook een oudere gepensioneerde koppel, beide met een mp3 en roof helm 😅
Ik weet ook wel dat grotendeels de combinatie mp3/roof een verkeerde intentie hebben maar gelukkig zien sommige motorrijders nog wel het verschil en zwaaien wel naar mij 👋🏻

Jazeker,
Als je in Amsterdam woont, hoor je bij de groep Amsterdammers
Als je volleybal doet, hoor je bij de groep volleyballers
Als je een driewieler rijdt met een roofboxer, hoor je bij de groep driewielers met roofboxers.
 
Dus omdat ik een mp3 heb en een nieuwe type roof helm heb hoor ik automatisch bij die stoere duivelsoren groepje?
Ik heb gewoon een rev'it jas, doorwaai handschoenen met protectie en motor jeans. Ja de nieuwe roof heeft ook nog hele kleine rode uitsteeksels om het kinstuk te ontkoppelen, maar ik heb de helm zeker niet gekocht vanwege de helaas nog hele kleine aanwezige rode uitsteeksels.
Ik zwaai wel gewoon naar motorrijders want ik voel me niet aangesproken tot de andere groep. Als ik het kon had ik ook graag een 2 wieler gehad maar had ik waarschijnlijk nog de nieuwe roof gekocht.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er echt nog wel een uitzondering is. Ik ken ook een oudere gepensioneerde koppel, beide met een mp3 en roof helm 😅
Ik weet ook wel dat grotendeels de combinatie mp3/roof een verkeerde intentie hebben maar gelukkig zien sommige motorrijders nog wel het verschil en zwaaien wel naar mij 👋🏻

Hoe zien die het verschil dan? Geloof je dat zelf?
 
Nee jij doet alsof andere het verschil zien. Je hebt gewoon mensen die zwaaien er wel naar, ondanks hun oordeel. Niks mis mee.
Je bedoelt dat ze niet oordelen op basis van uiterlijk, das wat anders.

Nergens zeg ik (serieus) dat ik dat wel doe.

Al zijn roofboxers vaak in combinatie met een gilera runner of een piaggo driewieler een bepaald type, waarmee ik dus tegelijk aangeef dat ik ze niet allemaal over 1 kam scheer en allemaal veroordeel. Of ga jij nu beweren dat dit niet zo is? Als je nu ja zegt, lieg je waar je bij staat.

Kortzichtig om de nuance uit de weg te gaan, wat mij betreft :W
 
Mensen die onzeker worden als er niet naar hun gezwaaid wordt? Als die al bestaan dan stel ik voor dat die per direct worden afgevoerd naar een gesticht alwaar hun 10 jaar lang eenzame opsluiting wacht met uitsluitend muziek van drs P.
 
Terug
Bovenaan Onderaan