Begroeten zonder motorkleding

Kwam vandaag ook weer iemand op een R1 tegen, sneakers, korte broek, t shirt en zonder handschoenen...

Ik zat in de auto dus groeten was nvt. Maar ik schoot wel in de lach.
 
245D0624-2697-4510-9EB8-FF2BF3707E51.png
 
Beste mede mfโ€™ers,

Laatste tijd valt mij op dat motorrijders minder vaak terug begroeten wanneer ik bijvoorbeeld geen motorbroek en motorhandschoenen draag (gevaarlijk, ik weet het maar dat is een andere discussie). Wanneer ik dus wel volledig beschermd ben zwaait mijn tegemoetkomer altijd terug maar zonder dus niet valt mij op. Meer rijders die dit ook op valt of zou het tussen de oren zitten? Ik vind het namelijk nogal de moraalridder spelen, we zijn allemaal oud en wijs (de meeste) genoeg om daar zelf een keuze in te maken. Ben benieuwd.

Gr. Jeff
Tsja... beetje dom ook, niemand kan zien of ik niet toevallig met mijn REV'IT kevlar jeans ipv een levi's erop zit en niet toevallig mijn Held motorschoenen ipv een paar laarzen. De tijd dat alle motorkleding er ongeveer hetzelfde uitzag is alweer even voorbij.

Die handschoenen is dan wel weer een dingetje ;-)

Ik groet iedereen die ik zie groeten. Valt mij vaak op dat er minder teruggegroet lijkt te worden dan vroeger. Nu zie ik zelf een groet ook wel eens te laat, maar toch. Gemiddeld genomen heb ik de indruk dat het intelligentieniveau van de gemiddelde medeweggebruiker al jaren terug een stevige daling heeft ingezet en ik heb niet de illusie dat motorrijders daaraan zijn ontsnapt. Dom en arrogant dus, en tsja, dan groet je niet terug als ik met mijn linkerhand zit te wapperen. Prima, krijg het rambam en rij lekker door.
 
Laatst bewerkt:
Nee dat valt wel mee, heb een givi airflow dus kan me perfect verschuilen voor aanvallen van buitenaf.
Wil mezelf nu een cruisecontrol aanschaffen zodat ik gelijk aan Sinterklaas en de koningin met twee handen kan wuiven.
 
Gewoon tshirt, vest, korte broek en sandalen door de stad, af en toe een stukje ringweg erbij. Geen gekke capriolen uithalen dan komt het wel goed... Oja, er werd zelfs een paar x gegroet naar mij, op mijn motorscooter.....
Het moet niet gekker worden.....
 
Tja... nou wil ik niet vervelend zijn hoor maar eehhh... zo'n stijf opgestoken middelvinger... Ik vind het vervelend om te zeggen, maarehh... dat is gรฉรฉn groet hoor. :X O-) ;)
 
Beste mede mfโ€™ers,

Laatste tijd valt mij op dat motorrijders minder vaak terug begroeten wanneer ik bijvoorbeeld geen motorbroek en motorhandschoenen draag (gevaarlijk, ik weet het maar dat is een andere discussie). Wanneer ik dus wel volledig beschermd ben zwaait mijn tegemoetkomer altijd terug maar zonder dus niet valt mij op. Meer rijders die dit ook op valt of zou het tussen de oren zitten? Ik vind het namelijk nogal de moraalridder spelen, we zijn allemaal oud en wijs (de meeste) genoeg om daar zelf een keuze in te maken. Ben benieuwd.

Gr. Jeff

*ah* *D Ik zie mogelijkheden om van dat gezwaai af te komen.
Nu val ik ook bijna alleen maar onder het woon-bakker verkeer. Dus ga ik voor een paar pistoletjes onderweg, en niet om vrienden te maken.
Mocht er iemand onverhoopt een groet uitbrengen naar deze onbeschermde motorrijder, dan ben ik best bereid om even de hand te liften. (maar heb er eigenlijk niks mee);)
 
Terug
Bovenaan Onderaan