Begschoenen

Beste allen,

Ik heb schoenmaat 49 dan heb je een probleem met motorschoenen, laarzen daarin tegen zijn er genoeg.

Nu rij ik met laarzen alleen iedere keer schoenen wisselen op kantoor is irritant.

Wie heeft er ervaring met Bergschoenen?
Dat scheelt weer om normale schoenen mee te nemen naar kantoor.

Ik heb op de motor altijd een motorbroek aan, wat betekend dat ik mijn schoenen of laarzen toch uit moet doen op het werk om de broek uit te krijgen.
Mijn werkschoenen staan dus op mijn werk, ik hoef ze nooit mee naar huis te nemen. Kan er thuis ook niks mee doen.
 
Gedacht aan motorsneakers eventueel?
Kun je ook stijlvol naar het werk dragen en het geeft je de stevigheid in de enkels.
Zijn wel niet zo hoog als laarzen, maar heeft het nadeel van de gevoelloze stalen neus niet in werkschoenen of de wat aan de stuggere kant bergschoenen.

Voorbeeld: Terence motorschoen
Slijtvast / antislip zool en protector bij de enkels.
 
Ik heb op de motor altijd een motorbroek aan, wat betekend dat ik mijn schoenen of laarzen toch uit moet doen op het werk om de broek uit te krijgen.
Mijn werkschoenen staan dus op mijn werk, ik hoef ze nooit mee naar huis te nemen. Kan er thuis ook niks mee doen.
Dat is juist de issue met kantoorruimtes en kleine kluisjes waar je helm al een probleem is.
 
Dat is juist de issue met kantoorruimtes en kleine kluisjes waar je helm al een probleem is.
Kliko achterop misschien een oplossing???

1663758955332.png
 
Dat is juist de issue met kantoorruimtes en kleine kluisjes waar je helm al een probleem is.

kluisje? Wat voor crimineel kantoor is dat?
Mijn jas en broek hangt aan de kapstok, mijn helm ligt er bovenop.
Iedereen die wil kan het meenemen, maar dat gebeurd hier niet.
Mijn werkschoenen staan langs mijn stoel. Daar blijft ook iedereen vanaf.
 
Ik wou net een toevoeging doen dat maat 49 prima te kopen is, je bent me net voor.

Heb zelf maat 50 en wou perse "race laarzen", zelfsd dat is gelukt
Ja laarzen die heb ik ook schoenen gaan niet zo ver zag amazon.com heeft wel weer meer keuze dan hier in Nederland dan gaan ze tot maar 48 als je geluk hebt.
 
Ja laarzen die heb ik ook schoenen gaan niet zo ver zag amazon.com heeft wel weer meer keuze dan hier in Nederland dan gaan ze tot maar 48 als je geluk hebt.
Al eens geinformeerd bij een motorkleding zaak? Die zullen vast weten welke merken grote maten hebben en eventueel voor je kunnen bestellen.
 
En anders veiligheidsschoenen met BOA sluiting, geen gezeik met veters meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan