BEHE LMR 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigJim

MF veteraan
26 mrt 2004
10.074
238
Alkmaar



En hij is er weer...De BE-HE LMR 2012 editie.
Deze zal lopen van 1 Juni tot en met 30 Aug.

Wat is een Landmark Rally?

Een Landmark Rally is eenvoudig en erg leuk.
De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's te zoeken en er naar toe te rijden om er vervolgens weer een foto van te maken met je eigen motor erop.


Wat is het doel?

FUN.
Ik ga een lijst opstellen van 15 landmarks verdeeld over 3 maanden.
Denk hierbij aan gedenktekens, markante plaatsen en/ of gebouwen of andere objecten die in het landschap kunnen opvallen.

Deelnemers aan de Rally moeten motor met landmark op de foto zetten en deze hier plaatsen. De landmarks zijn allemaal gelegen in de provincie Noord Holland.
De Landmarks krijg je alleen na aanmelding via email toegemaild.

Deelname is alleen mogelijk na aanmelding alhier en via email ...!!
Vergeet niet om er ook een foto van je motor er bij te doen


Deelname aan de BE-HE Landmark Rally is voor iedereen die een motor heeft/rijdt/bezit.
Winnaar is degene die alle landmarks heeft kunnen vinden of degene die de meeste Landmarks heeft kunnen vinden voor de sluitingsdatum. (30 Aug 2012)

Er is een beker te winnen!!

Met dan aan sponsor BLACKMULE!!!

Voor verdere spelregels lees het complete reglement.
Voor eventuele vragen en overleg kun je hier terecht, ook zal de score hier bij gehouden worden. Voor vragen kun je ook altijd even een mailtje sturen naar ondergetekende. Email adres staat in mijn profiel.


Spelregels:

1. Van elk landmark moet je minimaal 1 foto publiceren in het Be-He Landmark rally 2012 topic op het Motor-Forum. Op deze foto moet naast het landmark je motor zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dichtbij een landmark kunnen komen fotografeer deze dan zo dichtbij mogelijk.

2. Het is niet toegestaan landmarks te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers (makkelijker) vindbaar worden.

3. De landmark Rally loopt van 1 Juni 2012 t/m 30 Aug 2012.

4. Elke op het forum geplaatste foto van een landmark moet ook aan mij worden verstuurd per email, waarna de Landmark pas mee telt.

5. Landmarks zijn gelegen in de provincie Noord Holland.

6. Winnaar is hij/zij die binnen de looptijd van de rally alle landmarks heeft gefotografeerd en gepubliceerd op het forum. Als er bij sluiting geen deelnemer is met alle landmarks zal degene met de beste score de winnaar zijn.

7. Er wordt gestreden voor de eeuwige eer, maar voor de winnaar is er "De Beker".

8. Bij alle discussiepunten welke niet door deze regels worden bestreken zal het oordeel van mij bindend zijn.

9. Deelnemers melden zich voorafgaand bij mij via email onder opgaaf van hun motor en nick-name. Vergeet niet om een foto mee van je motor waarmee je deelneemt mee te mailen. Inschrijvingen moeten binnen zijn voor 1 juni 2012.

10. Vanaf 1 juni 2012 krijgen alle deelnemers via de email 5 foto's per maand.

11. Aan iedere foto voor de betreffende maand zal een score worden toegekend per foto. Eerste foto levert 15 punten op, tweede 10, derde 5, vierde 4 en vijfde fot 3 punten.Voor de foto's buiten de de betreffende maand om zal een score toegekend worden van 1 punten per foto.

Tips en aanwijzingen:

Alle Landmarks zijn als vindbaar beoordeeld maar soms moet je je fantasie wellicht even aan het werk zetten.
Alle Landmarks liggen aan of zijn te bereiken via prima begaanbare wegen, noppenbanden / vlotten of snorkels zijn dus echt overbodig.... })

Vermeld in elke mail aan mij even je nickname, dit is voor de puntentelling handig.


Score dusverre


  1. Diekooi 84
  2. Ootje 84
  3. Fightermaikie 84
  4. Fighternorrie 84
  5. Smuiger 84
  6. Friso 37
  7. Grasshopper01 34
  8. Scoot_2 34
  9. Scoot_020 34
  10. Valerie 30
  11. Pluche_pluus 25
 
Laatst bewerkt:
zet mij er alvast maar bij. helaas heb je de inhaal strategie eruit gewerkt -O-

P1040388.jpg
 
gewoon niet op vakantie, Doe ik ook al jaren niet en bevalt me prima

Of net zoals ik doen..

Vakantie in Mei boeken en dan uitgerekend een LEMA cursus in die week aan je broek krijgen......

Ik ben aan het denken om de puntentelling ietwat aan te passen zodat ook diegene die wel op vakantie gaan in die tijd een kans krijgen...

Wordt vervolgd!!
 
Hoi Siem

Waarom als ik vragen mag heb t een maand ingekort?
Alleen het zoeken al was soms al lachen en dan het rijden............... 8-)
En nu maar 3 maanden :?
Of is het gewoon heel veel werk?

Het geeft ook verder niet maar ik ben wel nieuwsgierig naar het waarom :?

groetjes Caroline
 
Of net zoals ik doen..

Vakantie in Mei boeken en dan uitgerekend een LEMA cursus in die week aan je broek krijgen......

Ik ben aan het denken om de puntentelling ietwat aan te passen zodat ook diegene die wel op vakantie gaan in die tijd een kans krijgen...

Wordt vervolgd!!
je heb ook wel prijs bij die figuren :r
 
Hoi Siem

Waarom als ik vragen mag heb t een maand ingekort?
Alleen het zoeken al was soms al lachen en dan het rijden............... 8-)
En nu maar 3 maanden :?
Of is het gewoon heel veel werk?

Het geeft ook verder niet maar ik ben wel nieuwsgierig naar het waarom :?

groetjes Caroline

Het is behoorlijk wat werk ja...en ik dacht 3 maand is genoeg.
En aangezien ik het nu alleen ga doen....en mijn werk en en en ...... je kent het wel

Dus 15 foto's in 3 maand is mij ff genoeg.
 
Het is behoorlijk wat werk ja...en ik dacht 3 maand is genoeg.
En aangezien ik het nu alleen ga doen....en mijn werk en en en ...... je kent het wel

Dus 15 foto's in 3 maand is mij ff genoeg.

Inderdaad is het extreem veel werk, ik kan daar redelijk over meepraten.

Om het een beetje te doen te houden heb ik vorig jaar extreem veel locaties gezocht zodat ik een jaar in het voren heb gewerkt.
Ik ben nu al bezig met het zoeken van de foto's voor volgend jaar.

Als dat klaar hebt heb je zowat elke dag wel wat bij te houden van de rally in de looptijd. Puntentelling, foto's bekijken en dat soort ongein.

Bij ons in de Achterhoek zijn we dit weekend al van start gegaan en stoppen we 8 September.

Veel plezier met jullie landmark rally.
 
Beste mensen, ik loop een beetje vertraging op maar zal mijn best doen om alles per 1 juni voor elkaar te krijgen.
Het kan echter een week uitlopen door veel overwerken en een weekje vakantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan