Beide lampen laten branden

2FastForYou

MF'er
11 aug 2004
138
0
Ter Idzard
Ik heb een Kawasaki ZXR750 uit het jaar 1995. Hierin zitten, zoals de meest evan jullie waarschijnlijk wel weten, twee koplampen in. Eén voor dimlicht en de ander gaat erbij branden zodra je groot licht op zet.

Echter, ik wil graag dat als ik dimlicht op heb dat beide lampen branden.
Valt dit door de lussen?

En weet iemand misschien of er ook heldere glazen voor deze motor bestaan?
 
Ik heb een Kawasaki ZXR750 uit het jaar 1995. Hierin zitten, zoals de meest evan jullie waarschijnlijk wel weten, twee koplampen in. Eén voor dimlicht en de ander gaat erbij branden zodra je groot licht op zet.

Echter, ik wil graag dat als ik dimlicht op heb dat beide lampen branden.
Valt dit door de lussen?

En weet iemand misschien of er ook heldere glazen voor deze motor bestaan?


Kijk bij ons in het topic

Z1000 - Z750 meeting Plaza

Er is een rijder genaamd Fulleke die kan je aan een module helpen die je tussen je dimlicht en grootlicht monteer

Deze reduceerd het grootlicht en laat deze meebranden met het dimlicht.
Grootlicht blijft gewoon bruikbaar.

Ik zelf heb het via hem besteld en het werkt uitstekend.
 
dit is het setje...in principe toepasbaar op alle fietsen

full
 
Ik heb een Kawasaki ZXR750 uit het jaar 1995. Hierin zitten, zoals de meest evan jullie waarschijnlijk wel weten, twee koplampen in. Eén voor dimlicht en de ander gaat erbij branden zodra je groot licht op zet.

Echter, ik wil graag dat als ik dimlicht op heb dat beide lampen branden.
Valt dit door de lussen?

En weet iemand misschien of er ook heldere glazen voor deze motor bestaan?

Een maat van me heeft een zxr 750 uit 1994, bij hem is het glas van beide lampen hetzelfde. We hebben gisteren toevallig hiernaar zitten kijken.
Wat mij ook opviel is dat alle aansluittingen voor normaal licht op beide lampen al helemaal gemonteerd zit. Dus alle 3 de aansluitingen/stekkertjes met draad zitten er al. alleen als je de kabel boom terug volgt merk je dat 1 draad niet is aangesloten. en die moet je even wel aansluiten. We hadden helaas geen tijd om dat punt optezoeken, was al laat. Meestal zit dat richting je zekering kastje. Zodra we er aan bezig zijn geweest en het gevonden hebben of iets anders hebben gedaan laat ik het je uiteraart weten.
suc6 alvast
 
nee niets knippen en lussen
de aansluitingen liggen er al lang.
je ene lamp is een h4 en de andere een h1.
haal de h1 lamp er af (de gehele unit ) en vervang deze door een h4.
de stekker die op je motor zit is al gemaakt voor een h4 lamp dus alleen een kwestie van aansluiten.
nog makkelijker maar minder goed is gewoon het lampje zelf vervangen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan