Bekeuring ja of nee

Heb nu iig de foto opgevraagd, en ja dan maar kijken hoe waar of wat. En anders zit er nix anders op als de staatskas maar WEER te spekken. B|

Maar het lijkt mij toch als je gas bij geeft voor geel, dat je dan een boete krijgt voor te hard rijden??? Ik hoor altijd dat het een paar seconden duurt voordat de flitser flitst als het licht op rood springt. En de boetes voor te hard rijden zijn lager als voor door rood rijden ( met redelijke snelheid dan he? O-) )

(vat je hem nog?? :P )

"een paar seconden" is --afhankelijk van de software instelling van de camera-- tussen 0.3 en 1.3 seconden.
Weet ik uit betrouwbare bron. Een ex-klasgenoot heeft zijn thesis (als industrieel ingenieur) over automatisch werkende verkeerslichten, flitspalen, lussen, conflictvrije verkeerslichten, etc. gemaakt.
 
Zonder licht. B|

Wacht maar tot je een keer bijna een fietser over je motorkap/onder je voorwiel door hebt gehad omdat die lui, in tegenstelling tot wat ze zelf denken echt niet te zien zijn, 's avonds. Dan kom je wel op andere gedachten.

[me]Orpheus woont in landelijk gebied en op een buitenweg, in het donker, fietsers zonder licht tegenkomen is NIET grappig. B| [/me]

F*cking moraalridders B| :r B|
 
Laat ik eens proberen serieus te zijn voor een Lady.


Vervolgens een heel serieus verhaal :}
Dus als ik je goed begrijp kan je beter door een agent in functie bekeurd worden dan geflist worden. Maar dan wil ik alsnog die foto hebben hoor.

Zo kan lady j (als ze oud is) tegen haar kleinkinderen zeggen: Kijk eens hoe een snelheidsduivel / ondeugende vrouw oma vroeger was :9 :+
 
Dus als ik je goed begrijp kan je beter door een agent in functie bekeurd worden dan geflist worden. Maar dan wil ik alsnog die foto hebben hoor.

Zo kan lady j (als ze oud is) tegen haar kleinkinderen zeggen: Kijk eens hoe een snelheidsduivel / ondeugende vrouw oma vroeger was :9 :+

:? was :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan