Bekeuring voor op de stoep parkeren bij Den Haag CS

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar ... waar stond je nu precies ?

Want bij DH Centraal is volgens mijn een probleemloze motor-parking,
zo ongeveer hier Google Maps
ik plemp m daar ook wel eens neer, en nooit problemen..

hmm ... is al wat maanden geleden dat ik daar voor t laatst stond.
Als dat nu een probleem is geworden ben ik ook graag gewaarschwd, bvbd.

bezwaar etc, leuk, maar hoop gedoe. Liever gewoon geen prent..
laat ze boeven gaan vangen ipv motortjes pesten Jah!..


ik kan het met zekerheid zeggen dat je daar gewoon nog steeds mag parkeren. Ik, naja mijn motor, sta er namelijk meer dan regelmatig ;)
Het wordt ook aangegeven met borden dat het een parkeerplek is voor scooters, motoren en bakfietsen. (helaas heb je altijd fietsers die 'm dr ook neergooien, maar dat heb ik al meerdere malen doorgegeven aan de gemeente en die komen tegenwoordig wat vaker met een ophaalbusje voor foutparkeerders :+ )

Dus ik ben ook heel benieuwd waar de TS zijn motor dan had geparkeerd op DH CS. Want dan weet ik dat ik daar niet naar moet uitwijken op het moment dat het te druk is op bovenstaand plekje.
 
Tja.. als je je motor parkeert in een gebied waar je zelfs je fiets niet mag parkeren dan kun je een prent verwachten.. In Den Haag kun je overigens je motor zo’n beetje overal zonder problemen parkeren
 
En dus doe je wijs naar TS die hier meer dan vier jaar geleden een vraag gesteld heeft, en zich sinds een maand daarna helemaal niet meer op MF heeft laten zien.
De kans dat hij jouw terechtwijzing nog leest is dus uiterst klein. Beetje suf om daarvoor een topic omhoog te schoppen...

Het enige wat je ermee bereikt is dat je post-count lekker oploopt.
 
En dus doe je wijs naar TS die hier meer dan vier jaar geleden een vraag gesteld heeft, en zich sinds een maand daarna helemaal niet meer op MF heeft laten zien.
De kans dat hij jouw terechtwijzing nog leest is dus uiterst klein. Beetje suf om daarvoor een topic omhoog te schoppen...

Het enige wat je ermee bereikt is dat je post-count lekker oploopt.
Man waar maak je je druk om in Gods naam?
Het zal mij aan mijn ballen jeuken of ts het leest, ik deel gewoon mijn aanvulling op het onderwerp. En mijn ‘post-count’ is wel het laatste waar ik me mee bezig hou 🙄
 
Mooi... een topic over een item waar we het nooit over eens gaan worden en in dat topic vinden we nog eens iets anders om het nooit over eens te gaan worden *D

Laat ik t maar afkappen....


slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan