bekeuring

Dijkie050

Rookie
5 jun 2005
14
0
Bedum
Hallo, alle mf-ers,

Lan geleden maar hoop dat iedereene nog in elkaar zit en helemaal klaar is voor de mooie tidj die komen gaat.
Mijn paasweekend begonniet zo lekekr , reed in de nieuwe boteringestraat richting plantsoen toe ik erachter kwam dat het een 30 km zone was. grrr, 68 geklokt. dus eigenlijk rijbewijs kwijt, maar na een telefoontje naar justitie en uit dat gesprek kwam dat ik een braaf jongetje ben. mocht ik het houden en krijg dus een bekeuring van 250 eurie. kut dus. maar ga morgen wel gewoon rijden. misschien ziek ik een van jullie nog.

greetz rene
:? :] ;(
 
die eerste smiley snap ik ook niet echt.

heb je zo een randomizer ofzo :?

(kijk nu klopt die bij mij wel) *O*
(en die laatste ook)
 
68 waar je 30 mag, dan ben je toch helemaal niet je rijbewijs kwijt??

Mischien is het wel zo in een 30km zone, maar ik heb er nog nooit van gehoord!!!


de omstandigheden kunnen ook al je rijbwijs kosten ...

met 30 km pu te snel rakelings langs een fietser o.i.d en 't is :W rijbewijs

Artikel 5 WVW, ooit van gehoord ? O-)
 
Laatst bewerkt:
Meestal niet voor altijd, maar het kan wel. Over het algemeen vindt de rechter dat een te zware straf. Bovendien is er de kwestie van onevenredigheid. Een oud lijk van E 500 haalt net zo goed de 60 als een nieuwe MV Augusta en dan zou de straf wel heel verschillend uitpakken. Maar tot na de zitting kan het wel en dat kan best een paar maanden duren. Voor mij in ieder geval reden om goed op te letten in de 30 km zones. Overigens zijn er nogal wat 30 km zones niet alszodanig ingericht en dan heeft protesteren regelmatig wel effect. Overigens ben ik maar een leek, er zijn hier mensen die er veel meer van weten.
 
hmm moet toch maar eens wat op gaan letten dan... ik vlam er regelmatig met soms meer dan het dubbele doorheen (alleen op de stukken waar het verantwoord is natuurlijk O-) )
 
Hallo, alle mf-ers,

Lan geleden maar hoop dat iedereene nog in elkaar zit en helemaal klaar is voor de mooie tidj die komen gaat.
Mijn paasweekend begonniet zo lekekr , reed in de nieuwe boteringestraat richting plantsoen toe ik erachter kwam dat het een 30 km zone was. grrr, 68 geklokt. dus eigenlijk rijbewijs kwijt, maar na een telefoontje naar justitie en uit dat gesprek kwam dat ik een braaf jongetje ben. mocht ik het houden en krijg dus een bekeuring van 250 eurie. kut dus. maar ga morgen wel gewoon rijden. misschien ziek ik een van jullie nog.

greetz rene
:? :] ;(

En?
Betalen en niet zeiken.
 
Hallo, alle mf-ers,

Lan geleden maar hoop dat iedereene nog in elkaar zit en helemaal klaar is voor de mooie tidj die komen gaat.
Mijn paasweekend begonniet zo lekekr , reed in de nieuwe boteringestraat richting plantsoen toe ik erachter kwam dat het een 30 km zone was. grrr, 68 geklokt. dus eigenlijk rijbewijs kwijt, maar na een telefoontje naar justitie en uit dat gesprek kwam dat ik een braaf jongetje ben. mocht ik het houden en krijg dus een bekeuring van 250 eurie. kut dus. maar ga morgen wel gewoon rijden. misschien ziek ik een van jullie nog.

greetz rene
:? :] ;(
ik kan niets anders zeggen dan:

thanks-for-the-info.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan