bekeuring

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Mijn vrouw belde me net met de mededeling dat er een bekeuring in de bus gevallen was. Men had mij geflitst toen ik met de motor onderweg was. Ik had ergens 58 km/h gereden waar 50 km/h toegestaan was. Na aftrek bleef er nog 53 km/h over.

Dat grapje kost me dan € 30,-

Wat vinden jullie daar nou van...?.
3 km/h....!! hebben die lui nou niks anders te doen..?.
 
Wat ik er van vind? Dat je te hard gereden hebt })

Nee geintje maar ja het is dus wel 8 km/h te hard naja. Volgende keer ebetje meer opletten :)
 
Mijn vrouw belde me net met de mededeling dat er een bekeuring in de bus gevallen was. Men had mij geflitst toen ik met de motor onderweg was. Ik had ergens 58 km/h gereden waar 50 km/h toegestaan was. Na aftrek bleef er nog 53 km/h over.

Dat grapje kost me dan € 30,-

Wat vinden jullie daar nou van...?.
3 km/h....!! hebben die lui nou niks anders te doen..?.

Sjonge jonge... geef die stumpers ook hun pleziertje :(












:+
 
Mijn vrouw belde me net met de mededeling dat er een bekeuring in de bus gevallen was. Men had mij geflitst toen ik met de motor onderweg was. Ik had ergens 58 km/h gereden waar 50 km/h toegestaan was. Na aftrek bleef er nog 53 km/h over.

Dat grapje kost me dan € 30,-

Wat vinden jullie daar nou van...?.
3 km/h....!! hebben die lui nou niks anders te doen..?.

Wat ik hier van vind? De bak in moet je, je rijbewijs zouden ze in moeten trekken jij vandaal, asociaal figuur :( :(











:+
 
ja joh criminelen als jouw moeten ze werkstraffen geven, euh heb m`n boodschappenlijstje al klaar liggen,en daarna kan je de heg ff knippen.


PS is mooi klote heb d`r ook zat gehad!
 
Hoe durf je :( Te hard rijden, tsss :( Die €30,- is veel te weinig, ga je schamen gij schavuit! Wees blij dat je niet naar het gevang moet.


:+
 
3 km/h....!! hebben die lui nou niks anders te doen..?.

8km/h dus. En niet zeuren, jij rijdt te hard.
nosmile.gif
.
 
De afronding betekend niet dat je dat niet gereden hebt, maar liever houd je het geld in je zak natuurlijk. We rijden allemaal wel eens te hard en ook veel harder dus zou ik blij zijn dat ik maar 58 reed zou ik zeggen.
 
Tja, je reed te hard... 't is zuur, maar ze moeten ergens een grens trekken... sorry O-)

Speaking of which, het gedoogbeleid wat sommige mensen voorstellen (tot 10 km/u te hard geen bekeuring) zou wat dat betreft ook geen oplossing zijn voor dit soort frustraties, want wat als je dan wordt geflits met 11 km/u te hard??
 
Tja, je reed te hard... 't is zuur, maar ze moeten ergens een grens trekken... sorry O-)

Dat doen ze ook, want zelf mogen ze te hard rijden.

Nu ik in een ander topic las dat ook agenten voortaan zelf bekeurd kunnen gaan worden als ze te hard rijden (onder werktijd) vinden ze vast dat de grens (die veeeeeeeel hoger ligt) voor hen niet geldt!

De eerste protestgeluiden waren (volgens dat topic) al te horen.
 
Crimineel. Meteen de bak in, rijbewijs in de papier versnipperaar en fiets in de schredder :( . Weet je wel met hoeveel mm je remweg toeneemt als je minimaal 3 km (uitgaand dat de correctie terecht is) te hard rijdt. En dan te denken aan al die kindertjes die massaal midden op die 50km/h wegen spelen :(



:+
 
Crimineel. Meteen de bak in, rijbewijs in de papier versnipperaar en fiets in de schredder :( . Weet je wel met hoeveel mm je remweg toeneemt als je minimaal 3 km (uitgaand dat de correctie terecht is) te hard rijdt. En dan te denken aan al die kindertjes die massaal midden op die 50km/h wegen spelen :(

:+
:Z dr spelen stukken meer kindertjes in de buurt van 50 km/h wegen dan bij de snelweg...je kan ook overdrijven |(
 
Je bent twee dagen te vroeg!!

Dit zijn gewéldige vrijdag-ikhebgeenzinmeerinm'nwerk-topiques :) !

[me]Marianchi ® is inmiddels ook al een paar keer <10 geflitst B| [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan