bekeuring

Even voorop gesteld dat je niet moet vitten op de individuele agent, die doet tenslotte ook slechts wat hem/haar opgedragen wordt ( een enkeling daargelaten, eikels heb je overal, vind ik het bespottelijk dat schaarse politiecapaciteit wordt ingezet om de schatkist te spekken en al helemaal als zij hun kostbare tijd (en mijn belastingcenten) verdoen aan het opsporen en betraffen van futiliteiten!

3km/h te hard; waar gaat dat in hemelsnaam over!?

Deze gedachte wordt bij mij nog versterkt door het feit dat ik inbraak in mijn huis en tot 3x toe diefstal van motoren en een fiets over mijn kant heb moeten laten gaan, omdat het toeziend oog van de agent op straat, door fout beleid, niet op mijn have en goed kon letten.
Nog te zwijgen van regelrechte criminele acties van buren van een oudoom van mij jegens zijn bezit (opzettelijk laten zinken woonark), waar ik als bewindvoerder slechts over te horen kreeg dat men geen tijd had daar wat aan te doen.

Goed, als ikzelf aangehouden wordt met 150 ( 100 max. aldaar) vind ik dat natuurlijk niet leuk, maar wel begrijpelijk; dan gaat het wel ergens over.
Als je dan, door het regeltje van een paar km eraf en een goedgezind koppel agenten je rbw in de zak houdt en voor 135 op de bon gaat geeft je dat het gevoel dat die agenten ieg niet als een stel machtsbeluste automaten bezig is.
Die vangen waarschijnlijk ook liever echt geboefte in plaats van te muggenziften op een paar km/h. En ja, die 150 van mij is niet leuk maar wel duidelijk van andere ordegrootte dan 3km/h.
 
Speel jij voorlopig nog maar even lekker verder, past beter bij je.

Pas je wel op dat je niet teveel met jezelf speelt ??
Alhoewel...met wie anders.. :?

Ok baas ik pak snel mijn schepje en emmertje en zal je niet meer tot last zijn (voorlopig) :X .

Maare eigenlijk was het serieus en niet beledigend bedoelt :X . En nee dus niet dat agenten te dom zijn voor een opleiding maar heb geen zin meer in school en geen studie die me aanspreekt dus was de verdere opties aan het overwegen (om daarna nog te gaan studeren).
 
Ok baas ik pak snel mijn schepje en emmertje en zal je niet meer tot last zijn (voorlopig) :X .

Maare eigenlijk was het serieus en niet beledigend bedoelt :X . En nee dus niet dat agenten te dom zijn voor een opleiding maar heb geen zin meer in school en geen studie die me aanspreekt dus was de verdere opties aan het overwegen (om daarna nog te gaan studeren).
Maak je niet druk, de agenten op MF zeggen elke keer weer niet meer op deze topics te reageren om toch elke keer weer volop simpel te reageren op alles wat er negatief over de politie wordt geschreven :z
Je zult maar aangehouden worden door RemcoR1 (of hoe schrijf je het), kan waarschijnlijk enkel praten middels one-liners :? En mocht je jonger dan 25 zijn, neemt 'ie sowieso niets serieus van je en gaapt 'ie er nog 's flink op los.
 
Maak je niet druk, de agenten op MF zeggen elke keer weer niet meer op deze topics te reageren om toch elke keer weer volop simpel te reageren op alles wat er negatief over de politie wordt geschreven :z
Je zult maar aangehouden worden door RemcoR1 (of hoe schrijf je het), kan waarschijnlijk enkel praten middels one-liners :?

Zoals je zelf wel weet ga ik een goede discussie niet uit de weg en onderbouw ik m´n meningen (meestal :+ ) met argumenten. Als dat je al interesseert. Ik wordt alleen een beetje moe van 16 jarige jochies die lopen te ouwehoeren alsof ze alles al meegemaakt hebben, maar das mijn mening. En aangezien ik in deze democratie een minderheid ben maakt dat ook weinig uit... :9
 
Maak je niet druk, de agenten op MF zeggen elke keer weer niet meer op deze topics te reageren om toch elke keer weer volop simpel te reageren op alles wat er negatief over de politie wordt geschreven :z
Je zult maar aangehouden worden door RemcoR1 (of hoe schrijf je het), kan waarschijnlijk enkel praten middels one-liners :? En mocht je jonger dan 25 zijn, neemt 'ie sowieso niets serieus van je en gaapt 'ie er nog 's flink op los.


Ooo ok.
Weet ik ook hoe het er hier aan toe gaat en dat ik mij niet druk hoef te maken :+

En dit 16 jarige jochie beweerd niet dat hij alles denkt te weten. Eigenlijk weet hij niks en niet eens wat hij na zijn kleuterschool wil doen waardoor hij zelfs op het gekke id kwam om wout te worden :X
 
Maak je niet druk, de agenten op MF zeggen elke keer weer niet meer op deze topics te reageren om toch elke keer weer volop simpel te reageren op alles wat er negatief over de politie wordt geschreven :z
Je zult maar aangehouden worden door RemcoR1 (of hoe schrijf je het), kan waarschijnlijk enkel praten middels one-liners :? En mocht je jonger dan 25 zijn, neemt 'ie sowieso niets serieus van je en gaapt 'ie er nog 's flink op los.

Aahh...BGL wijsheid, laat ik nog eens met m'n hoofd tegen de muur bonken |( soms doet t dqan zo'n pijn dat ik die reply's ook daadwerkelijk snap *D

Joh, het enige dat jij kan is overal tegenaan trappen, iets constuctiefs en opbouwends heb ik van jou nog nooit gelezen :Z

Voor jou nog 1tje: :Z
 
Aahh...BGL wijsheid, laat ik nog eens met m'n hoofd tegen de muur bonken |( soms doet t dqan zo'n pijn dat ik die reply's ook daadwerkelijk snap *D

Joh, het enige dat jij kan is overal tegenaan trappen, iets constuctiefs en opbouwends heb ik van jou nog nooit gelezen :Z

Voor jou nog 1tje: :Z
Constuctief én opbouwend wordt moeilijk ja.
Constructief en opbouwend daarentegen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan