Bekeuringen...

Rico36

Custom Black BMW R1250GS Exclusive 2019
30 okt 2004
35
0
Schoonebeek
Instagram
[ Edit MBM: Let op, dit is een gereanimeerd topic uit 2004 !! ]

De politie heeft, zoals gewoonlijk, hun aantal uit te schrijven bekeuringen nog niet gehaald dit jaar. Dit zal resulteren in wederom een bonnen regen door extra controles.
Zijn er al mensen die hier al (meer dan normaal) last van hebben gekregen?

Ik heb er helaas al weer een paar te pakken! :(

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ff vraagje......hoe kan de laatste bekeuring nu al bij je op de mat zijn gevallen met verzenddatum 8 november 2004, als het vandaag 5 november 2004 is?
Het CJIB in de bonen? :?
 
Jemig, zo wordt het een dure hobby!!

Als ik dat soort prentjes krijg stop ik met motorrijden (ben een low budget rijder) want dan kan ik het simpelweg niet betalen.

Ook al ben ik soms wel aan het solliciteren voor prentjes ( :X )

tijdens inhaalacties !!
 
O mijn god !

Pure horor die foto. Als ik die mocht ontvangen kan ik m'n faillisement wel aanvragen ;) .

Maar ik had er van de week een: 3km/u te hard >> 30 euries :(

ps. hoe hard moet ik rijden om een boete te krijgen van 270 euro?
 
Laatst bewerkt:
ff vraagje......hoe kan de laatste bekeuring nu al bij je op de mat zijn gevallen met verzenddatum 8 november 2004, als het vandaag 5 november 2004 is?
Het CJIB in de bonen? :?

Tja, da's een goeie vraag... Had er zelf nog niet zo op gelet, maar ik kreeg 'm gisteren in de bus. Wel een beetje vreemd idd... :?
 
O mijn god !

Pure horor die foto. Als ik die mocht ontvangen kan ik m'n faillisement wel aanvragen ;) .

Maar ik had er van de week een: 3km/u te hard >> 30 euries

ps. hoe hard moet ik rijden om een boete te krijgen van 270 euro?

Die van 100 euro was ik geflitst met 126 waar je 100 mag en die andere twee zijn opgesplitst. Dat was eigenlijk 1 bekeuring. Ze hebben me toen 25 km achtervolgd voordat ze me aanhielden (#*(*#^$!! :( 125 voor inhalen over doorgetrokken streep en 270 voor 125 rijden waar 80 toegestaan is (ik dacht dat je er 100 mocht :( )

41-45 km te hard is dus 270 euro... ;(
 
Tja, da's een goeie vraag... Had er zelf nog niet zo op gelet, maar ik kreeg 'm gisteren in de bus. Wel een beetje vreemd idd... :?

Scheelt jou toch, dat die datum vooruit is....Heb je paar dagen langer de tijd om geld over te maken ;)

Wel zuur...maar ja, aan alle regels houden is ook niet leuk heh.
 
Nu maak je ons wel nieuwsgierig.
Welke strafbare feiten heb je zoal gepleegd om in korte tijd 3 keer 'fanmail' te krijgen. Ze worden ook nog steeds duurder :?

edit: Sorry te laat! Je was me al voor.
 
Nu maak je ons wel nieuwsgierig.
Welke strafbare feiten heb je zoal gepleegd om in korte tijd 3 keer 'fanmail' te krijgen. Ze worden ook nog steeds duurder :?

edit: Sorry te laat! Je was me al voor.
Rather fast than sorry! ;) :P
 
ff vraagje......hoe kan de laatste bekeuring nu al bij je op de mat zijn gevallen met verzenddatum 8 november 2004, als het vandaag 5 november 2004 is?
Het CJIB in de bonen? :?

Viel mij ook al op.
Posten zeker te snel en krijgen hier zelf geen bekeuring voor. :+
 
Rather fast than sorry! ;) :P
Rather slow than sorry kun je beter zeggen in jouw geval :+

6 dagen geleden pas aangemeld.
Wel een vervelend onderwerp voor een nieuw topic.
Die motor van jou GSXR-750 gaat dus nog als de bliksem :+

Ik hoop dat je de komende tijd wat minder post krijgt, want dit gaat erg duur worden '(
 
ff vraagje......hoe kan de laatste bekeuring nu al bij je op de mat zijn gevallen met verzenddatum 8 november 2004, als het vandaag 5 november 2004 is?
Het CJIB in de bonen? :?

dat is EXPRES, ivm de levertijd van de TPG enzo... dan geven ze jou wat extra tijd... anders gaat iedereen in de pen klimmen wanneer de datum verstreken zou zijn als de brief 2 dagen te lang bij de TPG heeft gelegen...
hoef je dus niet gerust (of blij) om te maken/worden... is dus standaard.
 
Wippolderlaan richting en vanaf Den Haag, 80 km/u. 2 kruisingen waar een limiet van 50 km/u geldt....kan ik inkomen. Matrixborden tig meter ervoor boven de weg als je te hard rijdt die aangaan boven de 60-65.... flitskasten op de kruising die flitsen voor (in ieder geval) 56 km/u :r
Gevolg.... zelfs mensen die al 30 jaar geen bekeuringen hebben gehad worden daar geflitst omdat ze niet heel precies 50 rijden op hun tellertje :r Heb begrepen dat het DE geldboompjes van de nederlandse staat zijn... geloof hoog in de lijst met meest rendabele kasten :r
En waarom........ zodat de mensen met PRECIES 50 over een kruising gaan waar vlak na weer een limiet van 80 geldt, wat was het vandaag weer een verademing om geheel volgens de regels in Duitsland te rijden.

Nummer 2:

Provincialeweg door Delft, buiten de beboude kom mag je er 70 of 80, bordje bebouwde kom..... en (officieel mag je pas dan na 140 meter een controle houden zodat men de snelheid aan kan passen) ongeveer 100 meter na het bordje achter een boom ofzo een flitspaal.... terwijl een stukje later er een kruising is waar veel jongeren en kinderen oversteken omdat in de middenberm een speelplaats/skate veld is...... dus in plaats van opvallende de kruising veilig te stellen zet men geniepig een stukje ervoor een flitskast zodat er zeker voldoende geflitst wordt :r
Bezwaarschrift met uitgebreid commentaar over de situatie is reeds onderweg naar de OvJ.
 
Nummer 2:

Provincialeweg door Delft, buiten de beboude kom mag je er 70 of 80, bordje bebouwde kom..... en (officieel mag je pas dan na 140 meter een controle houden zodat men de snelheid aan kan passen) ongeveer 100 meter na het bordje achter een boom ofzo een flitspaal.... terwijl een stukje later er een kruising is waar veel jongeren en kinderen oversteken omdat in de middenberm een speelplaats/skate veld is...... dus in plaats van opvallende de kruising veilig te stellen zet men geniepig een stukje ervoor een flitskast zodat er zeker voldoende geflitst wordt :r
Bezwaarschrift met uitgebreid commentaar over de situatie is reeds onderweg naar de OvJ.
OOh man hou op over die Provinciale weg. Laatst in twee weken tijd drie maal een boete, omdat ik geen idee van die kasten had. M'n vriendin lag in het ziekenhuis en kwam er zodoende vaak langs. Die kasten staan daar echt heel erg fout en m'n hoofd stond ook helemaal niet naar flitskasten. Je moet daar vrij snel van 80 naar 50 en dat is natuurlijk feest voor de flitspaal. Gelukkig waren het relatief kleine boetes.

Ach, tegenwoordig zie ik boetes als reiskosten en dan valt het allemaal wel weer mee. Als ze zo hoog zouden zijn als de TS, zou ik het wel echt zonde geld vinden.
 
Hopelijk hebben ze bij ons in de regio hun quotum wel gehaald. Heb niet zo veel zin in dit soort "fanmail".
Dat ze verdomme hun quotum boeven vangen (inbraken en diefstallen oplossen) eens halen. Maar ja, dat brengt geen geld in het laatje.
 
Rather slow than sorry kun je beter zeggen in jouw geval :+

6 dagen geleden pas aangemeld.
Wel een vervelend onderwerp voor een nieuw topic.
Die motor van jou GSXR-750 gaat dus nog als de bliksem :+

Ik hoop dat je de komende tijd wat minder post krijgt, want dit gaat erg duur worden '(

Ja voor een beessie van bijna 13 jaar oud valt ie me niks tegen! :P
Heb al 250 op de teller gehad en nog gas over :+ maar daar zal ik de komende tijd wel ff mee moeten oppassen... :X
 
Ik heb alleen met de auto bekeuringen gehad..
met de motor nog niet (klopt af)
ben al wel 4 keer geflitst, 3 keer op me chopper, in Frankrijk, van voren..
en 1 keer op me ninja, ook van voren.. O-)


probeer het zo te houden *D
 
Provincialeweg door Delft, buiten de beboude kom mag je er 70 of 80, bordje bebouwde kom..... en (officieel mag je pas dan na 140 meter een controle houden zodat men de snelheid aan kan passen) ongeveer 100 meter na het bordje achter een boom ofzo een flitspaal.... terwijl een stukje later er een kruising is waar veel jongeren en kinderen oversteken omdat in de middenberm een speelplaats/skate veld is...... dus in plaats van opvallende de kruising veilig te stellen zet men geniepig een stukje ervoor een flitskast zodat er zeker voldoende geflitst wordt :r

degene geplaatst als je vanaf het viaduct richting zuid rijd flitst die niet bij
60 km/u op mijn teller

eerlijk is eerlijk, iedereen gaat daar netjes met 50 over dat kruispunt
(en het volgende stuk met 140 blazen }) Grappig daar als je vol optrekt en over de
verkeersdrempel langs die skate-baan gast ;) )
 
Onlangs thuis uit het werk stond devrouw des huizes met handen in de zij me op te wachten, zag ik enige pretlichtjes.
Ja jij ja! bekeuring.
Huh ik? wanneer?
Na de datum te hebben gehoord uiteraard snel terugrekenen.
Oei,dat was toen ik uit Rotterdam kwam. snotver, heb de 135 pk op a44 ff helemaal opengetrokken!
320 euro.En snel betalen anders alsnog voor de judge...
M'n vrouw balen,tjonge wat een zonde geld. :(
Ik stiekum een zucht van verlichting..ben waarschijnlijk net geflitst toen ik het gas al had losgelaten. :9~
maar dat hebbik maar niet verteld O-)
 
Wippolderlaan richting en vanaf Den Haag, 80 km/u. 2 kruisingen waar een limiet van 50 km/u geldt....kan ik inkomen. Matrixborden tig meter ervoor boven de weg als je te hard rijdt die aangaan boven de 60-65.... flitskasten op de kruising die flitsen voor (in ieder geval) 56 km/u :r
Gevolg.... zelfs mensen die al 30 jaar geen bekeuringen hebben gehad worden daar geflitst omdat ze niet heel precies 50 rijden op hun tellertje :r Heb begrepen dat het DE geldboompjes van de nederlandse staat zijn... geloof hoog in de lijst met meest rendabele kasten :r
En waarom........ zodat de mensen met PRECIES 50 over een kruising gaan waar vlak na weer een limiet van 80 geldt, wat was het vandaag weer een verademing om geheel volgens de regels in Duitsland te rijden.

Ik rij er zelf elke dag overheen. Soms sta je gewoon verbaasd als je staat te wachten voor het stoplicht hoe vaak de flitser gaat. En als ik dan kijk hoe snel de mensen rijden ten opzichte van degene die niet geflitst worden is gewoon echt nihil :(

[me]BMW K1100LT daar altijd maar veilig 50 op de teller rijden doet bij het passeren van de stoplichten. En vervolgens weer het gas er lekker op :] [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan