bekeurings"angst"

trigger

Die hard MF'er
26 okt 2002
409
0
sevenum
Hoi Mf'er

Ik heb een Tuono gekocht en ben van plan flink te gummen...Althans...ik ben de laatste 3 maanden 4x geknipt voor te hard rijden met mijn auto...en de acceptgiro's van het CJIB blijven maar komen :(

Ik vraag me af hoe ik bekeuringen kan omzeilen?? Want ik ben er als de dood voor dat mijn 'donder' een keer wordt opgeladen op een politiebus ;(

Wat is hieraan te doen? Interesse in een Stinger of zo heb ik niet...
Nog huis-tuin en keuken trucs...

Reed vandaag bij de Meern....lieve Christus....om de zoveel meter een flitspaal...dat is toch gewoon niet meer leuk zo :?
 
Hoi Mf'er

Ik heb een Tuono gekocht en ben van plan flink te gummen...Althans...ik ben de laatste 3 maanden 4x geknipt voor te hard rijden met mijn auto...en de acceptgiro's van het CJIB blijven maar komen :(

Ik vraag me af hoe ik bekeuringen kan omzeilen?? Want ik ben er als de dood voor dat mijn 'donder' een keer wordt opgeladen op een politiebus ;(

Wat is hieraan te doen? Interesse in een Stinger of zo heb ik niet...
Nog huis-tuin en keuken trucs...

Reed vandaag bij de Meern....lieve Christus....om de zoveel meter een flitspaal...dat is toch gewoon niet meer leuk zo :?

Ben vandaag ook geflitst door zo'n paal, heb er nu nog plezier van. Ben d'r even goed voor gaan zitten, duimpje omhoog en gas bij geven. Stond me van voren te flitsen ;)

De paal aan mijn kant die ik eerder voorbij ben gereden, heb ik niet begroet. Daar heb ik natuurlijk schijnheilig netjes gereden......

Verder kan ik zeggen, goed kijken en misschien een andere route kiezen :X
 
Gummen doe je alleen op papier :+
[moraal modus]
Leeg plekje in een polder zoeken of je gewoon netjes gedeist houden in Nederland en naar duitsland gaan om te blazen.
[/moraal modus]
Veiliger is circuitfiets nemen en daar te gaan hard rijden O-)
 
Hey,

Dat had ik laatst ook alles flitste om me heen bomen, bomen,lantaarnpalen, viaducten alles. Ik dacht ben vast de enige, overal flitsen...Flits Flits
 
Hoi Mf'er

Ik heb een Tuono gekocht en ben van plan flink te gummen...Althans...ik ben de laatste 3 maanden 4x geknipt voor te hard rijden met mijn auto...en de acceptgiro's van het CJIB blijven maar komen :(

Ik vraag me af hoe ik bekeuringen kan omzeilen?? Want ik ben er als de dood voor dat mijn 'donder' een keer wordt opgeladen op een politiebus ;(

Wat is hieraan te doen? Interesse in een Stinger of zo heb ik niet...
Nog huis-tuin en keuken trucs...

Reed vandaag bij de Meern....lieve Christus....om de zoveel meter een flitspaal...dat is toch gewoon niet meer leuk zo :?
Bij deze mijn toezegging dat je dat niet zal overkomen, mag je mij echt aan houden :P
 
Er zijn volgens mij maar 2 mogelijkheden ; Duitsland of Circuit.

Grappig is wel dat ze mij ondanks de maandelijkse boetes nog nooit op 30+ hebben gepakt :X

[me]GeR1ben die denkt dat hij met deze uitspraak het lot tart.[/me]
 
Gummen doe je alleen op papier :+
[moraal modus]
Leeg plekje in een polder zoeken of je gewoon netjes gedeist houden in Nederland en naar duitsland gaan om te blazen.
[/moraal modus]
Veiliger is circuitfiets nemen en daar te gaan hard rijden O-)

Duitsland.... :} 's Bij mij om de hoek.... vanmiddag ff geweest, ennuh...
Ach, wat zal ik zeggen }) }) })
 
Ik vraag me af hoe ik bekeuringen kan omzeilen?? Want ik ben er als de dood voor dat mijn 'donder' een keer wordt opgeladen op een politiebus ;(
full

het is wat saai en "niet te snel"maar je zult dan geen snelheidsbekeuringen meer krijgen!!!100% gegarandeert!!!
gewoon de snelheidsregels opvolgen :+ ;)
 
Tsja, beetje ingebouwde radar voor kweken...... Rij zelf 150.000km per jaar truck/motor/auto in die volgorde. Zie de mooie plekjes voor appartuur van te voren. En natuurlijk op circuit rijden of zonder plaat.
 
Ik denk erover om met een stukje zwarte tape een letter op mijn plaat te plakken....Is dat een idee?
Ik maak van de 'L' een 'E''tje op zo.
Maar ja...daar kloot ik misschien iemand anders mee.

Reed vandaag ik de buurt van Gennep op een klein stukje autoweg.
Klok stond op 216...althans dat zei de Vmax meter op mijn Tuono...Kut wat vertrekken die 2-cilinders van hun plek zeg *D ...de snelheidsbeleving is iets minder...maar de boetes wellicht hoger :(

Ik heb nog de plaat van mijn eerste fiets liggen uit 93. Yam tt-350.
Misschien pelur ik die erop
 
Ik vraag me af hoe ik bekeuringen kan omzeilen?? Want ik ben er als de dood voor dat mijn 'donder' een keer wordt opgeladen op een politiebus ;(

Wat is hieraan te doen? Interesse in een Stinger of zo heb ik niet...
Nog huis-tuin en keuken trucs...

Gewoon: nooit meer te hard rijden, of bedoel je dat niet? Ik gebruik in koekblik gewoon een simple Quintezz, die me toch al veel bonnetjes bespaard heeft zonder forse investering. Kijk je wel goed naar viaducten, bosjes, verlaten containers, auto's langs de snelweg met de motorkap naar boven etc, etc.
 
Gewoon: nooit meer te hard rijden, of bedoel je dat niet? Ik gebruik in koekblik gewoon een simple Quintezz, die me toch al veel bonnetjes bespaard heeft zonder forse investering. Kijk je wel goed naar viaducten, bosjes, verlaten containers, auto's langs de snelweg met de motorkap naar boven etc, etc.
:^ Idd, simpel goedkoop dingetje, geeft vaak vals alarm (altijd op dezelfde plekken gelukkig), maar heeft me al aardig wat bespaard. :)
 
Gewoon.goed.om.je.heen.kijken. Ik.zie.ze.echt.altijd. :P .
(en.ik.ga.niet.afkloppen., ja,de.spatie.werkt.maar.half.vandaar.de.puntjes. :) )
 
Ik denk erover om met een stukje zwarte tape een letter op mijn plaat te plakken....Is dat een idee?
Ik maak van de 'L' een 'E''tje op zo.
Maar ja...daar kloot ik misschien iemand anders mee.

Reed vandaag ik de buurt van Gennep op een klein stukje autoweg.
Klok stond op 216...althans dat zei de Vmax meter op mijn Tuono...Kut wat vertrekken die 2-cilinders van hun plek zeg *D ...de snelheidsbeleving is iets minder...maar de boetes wellicht hoger :(

Ik heb nog de plaat van mijn eerste fiets liggen uit 93. Yam tt-350.
Misschien pelur ik die erop

Het lijkt me zeeeeeeeeer onverstandig om je kentekenplaat aan te gaan
passen met een stukje tape! :( :( :( Je zegt het zelf al: je kloot er
gegarandeerd een ander mee, en op den duur komen ze toch bij jou uit!
En dan zijn de poppen pas echt aan het dansen, lijkt me! En met die
oude plaat van je eerste motor gaan rijden lijkt me ook onverstandig,
want je rijd dus rond met een vals kenteken! Ook als er iets gebeurd,
is er geen 1 verzekering, die je schade aan je motor (of jezelf ) zal
vergoeden! :( Als je toch in de buurt van de Duitse grens woont, ga dan
gewoon de grens over en dan kan je gassen! :P :P :P . Daarnaast kun je
misschien je ook eens inschrijven voor een circuitdag!

Succes! :]

p.s. een Tuono is wel eeeeeeh ..... :P :P :P :P :P :P :P :P :P !
 
Ik denk erover om met een stukje zwarte tape een letter op mijn plaat te plakken....Is dat een idee?
Ik maak van de 'L' een 'E''tje op zo.
Maar ja...daar kloot ik misschien iemand anders mee.

Reed vandaag ik de buurt van Gennep op een klein stukje autoweg.
Klok stond op 216...althans dat zei de Vmax meter op mijn Tuono...Kut wat vertrekken die 2-cilinders van hun plek zeg *D ...de snelheidsbeleving is iets minder...maar de boetes wellicht hoger :(

Ik heb nog de plaat van mijn eerste fiets liggen uit 93. Yam tt-350.
Misschien pelur ik die erop

Je bent goed bezig zeg!!!!!

De letter 'E' komt in het kentekenrigister voor motoren- en personenauto's met dubbele lettercombinaties niet voor. Dat is voor een opsporingsambtenaar een 'eitje': zal wel een F of een L moeten zijn en je valt er nog mee op ook. Dom dus

216 op de jouw klok is met ongeveer 10% meetfout 196 KM. Daar gaan er nog 5 af voor correctie van eventuele radarappartuur/videoregistratie. Blijft over 190 km en dat is dus meer dan vijftig kilometer te hard: direct inleveren rijbewijs. Ook dom dus

Een oude plaat uit 1993?? Reeds voorzien van NL-eurologo conform nieuw model motorkentekenplaat?? Of nog de oude grote gele?? Valt dus ook meteen op en denk je dat ze bij de RDW zitten te suffen en oude registraties van tenaamstellingen niet zouden kunnen reproduceren??? Ben bang van wel. Nog steeds: dom dus.

Wat ik je wil 'adviseren' is: rijdt gerust hard 'and be a man': aanvaard de consequenties van je gedrag. Als je 'vrij' van een maximale snelheid wilt rijden, zul je naar Duitsland moeten of nog veiliger naar een circuit. Op de laatste plaats heb je ook iets meer overlevingskans als je stuurmanskunst eens niet zo goed blijkt te zijn als je zelf denkt. Wist je dat een aanvaring met 50 km/h van een motorrijder met een rond stalen paaltje van de vangrail reeds meer dan dodelijk kon zijn!

Doe voorzichtig, alsjeblieft!

Groetjes van ThunderSTreak die ook wel eens te hard rijdt.
 
1) Heeeeel goed kijken
2) Nog beter kijken
3) Luisteren naar Business Nieuws Radio (www.bn.nl) :} heb je op de motor niet veel aan maar vòòr het :] kun je wel ff luisteren of de website bezoeken. Ik overdijf niet als ik met koekblik dit jaar een keer of 10 / 15 gered ben door deze zender. Vorige week nog, had ´m noooooit gezien als ik niet had gehoord dat ....
 
Goed op de berm letten... en in Nederland hou ik me redelijk aan de 30+ regel...

Dus vaak lekker gaan rijden in Duitsland :)
 
Maak niet uit hoe hard je rijdt probeer al het verkeer voor je (zeker de mensen erin) te controleren en kijk veeeeeeeel in je spiegeltjes. Of kijk naar mijn icoontje <<<<<< :+
 
Je bent goed bezig zeg!!!!!

De letter 'E' komt in het kentekenrigister voor motoren- en personenauto's met dubbele lettercombinaties niet voor. Dat is voor een opsporingsambtenaar een 'eitje': zal wel een F of een L moeten zijn en je valt er nog mee op ook. Dom dus

216 op de jouw klok is met ongeveer 10% meetfout 196 KM. Daar gaan er nog 5 af voor correctie van eventuele radarappartuur/videoregistratie. Blijft over 190 km en dat is dus meer dan vijftig kilometer te hard: direct inleveren rijbewijs. Ook dom dus

Een oude plaat uit 1993?? Reeds voorzien van NL-eurologo conform nieuw model motorkentekenplaat?? Of nog de oude grote gele?? Valt dus ook meteen op en denk je dat ze bij de RDW zitten te suffen en oude registraties van tenaamstellingen niet zouden kunnen reproduceren??? Ben bang van wel. Nog steeds: dom dus.

Wat ik je wil 'adviseren' is: rijdt gerust hard 'and be a man': aanvaard de consequenties van je gedrag. Als je 'vrij' van een maximale snelheid wilt rijden, zul je naar Duitsland moeten of nog veiliger naar een circuit. Op de laatste plaats heb je ook iets meer overlevingskans als je stuurmanskunst eens niet zo goed blijkt te zijn als je zelf denkt. Wist je dat een aanvaring met 50 km/h van een motorrijder met een rond stalen paaltje van de vangrail
reeds meer dan dodelijk kon zijn!

Doe voorzichtig, alsjeblieft!

Groetjes van ThunderSTreak die ook wel eens te hard rijdt.

bye.gif


Goed gesproken, helemaal mee eens alleen dat ene })


 
Laatst bewerkt:
Ik wilde niet de indruk wekken dat ik elke keer over de weg vlieg als een piloot..maar het is toch heerlijk om op een zondag ochtend op een verlaten stukje snelweg het gas erop te zetten....duurt vaak maar eventjes....

Ik durf het bijna niet te zeggen...maar ik rijd denk ik 'verantwoord' hard.
Als het kan en ik er niemand, excl. mezelf, mee in gevaar breng...
Ook niet altijd oke..maar goed.

Ik ben niet zo'n Rossi wanabee die loopt te zeuren over schaamrandjes en kneedowns en zo...Ik wil heelhuis thuiskomen bij vrouw en de kids...maar gassen moet kunnen toch? Ach wat bazel ik toch...Ik baal van de KPLD en alles wat daar mee te maken heeft :(

Dat ze de echte crimininelen eens in de kraag grijpen....niet iemand die zo nu en dan eens te hard rijdt op een veraletn snelweg om 1.30 uur.

wel bedankt voor jullie goedbedoelde waarschuwingen. :}
En dat is niet ironisch bedoeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan