belachelijk goedkope 2005 fireblade

Iemand zijn GSXR 1000 K2 of K3 gestolen???

IK was ook niet echt op de hoogte van deze praktijken.. Dus ik had er ook al een topic over geopend. ;)

Zag je niet onder mijn steen? Onder welke steen zat jij dan? ;)


dat topic van jou gaat over een soes en niet over een honda

kun je beter een topic openen met de naam "vermoedelijk gestolen motoren gezien op internet"


[edit] ff tekst aan gepast [edit]
 
Laatst bewerkt:
dat topic van jou gaat over een soes en niet over een honda

kun je beter een topic openen met de naam "vermoedelijk gestolen motoren gezien op internet"


[edit] ff tekst aan gepast [edit]

Ja je snapt wel wat ik bedoel :) een topic over oplichters en dus gestolen of fictie motor whatever :Y

En what the fuck is 419?
 
ik zat net wat te surfen op het internet kom ik deze tegen,
een honda cbr 1000 rr fireblade bouwjaar 2005 voor 3500 euro
ik denk dat hier gaat om een gestolen fiets (lijkt me wel als ik zo naar de prijs kijk)


http://motoren.tweedehands.net/motor-honda/2005-honda-cbr-1000rr.html

ps ga nog verder kijken op de site mischien staat er wel meer op


De motor op het plaatje is waarschijnlijk gewoon een willekeurig van internet geplukt plaatje, de te koop aangeboden motor bestaat niet. Er is over deze oplichterspraktijken al veel geschreven op internet.
 
De motor op het plaatje is waarschijnlijk gewoon een willekeurig van internet geplukt plaatje, de te koop aangeboden motor bestaat niet. Er is over deze oplichterspraktijken al veel geschreven op internet.

Het is ook nog eens een amerikaanse fiets aan die zijreflectoren op de voorvork en op de kont te zien.

Nigeriaanse scam.. geweldig dat er mensen nogsteeds bijna wekelijks een topic over starten. :}
 
Hey, Zoetermeer, leuk, zal ik eens informeren voor een bezichtiging? Of proefrijden?
Owwwwwww wacht, stom de motor staat natuurlijk nog in Swahilli, moet nog deze kant op komen... maar dan kan ik vast en zeker alvast betalen?!?! Zo goedkoop vind je 'm nergens natuurlijk!!
 
,
een honda cbr 1000 rr fireblade bouwjaar 2005 voor 3500 euro
ik denk dat hier gaat om een gestolen fiets (lijkt me wel als ik zo naar de prijs kijk)
Voor een gestolen bike vind ik haar een beetje te duur.
Kan je vertellen dat die over het algemeen wel wat goedkoper zijn dan :X
 
Nee in Italie! O-)

Ik heb een mailtje gestuurd, omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was. :+ Ik nam aan dat er iets niet in de haak is zoals de meesten al posten, maar dat wil ik dan even zeker weten. ;)

De verkoper stuurt foto's waarop een schitterende bike te zien is. Het valt meteen al op dat de KM-teller miles aangeeft. Ik heb een foto van het framenummer. Valt daar nog iets mee uit te zoeken?

Hello there,

I am glad to see that so many persons are interested in buying my 2005 Honda CBR 1000RR. I am located in Italy and I have the bike here with me. I am willing to sell it for 3,500 EUR and pay for shipping/insurance/handling if bought for the BUY IT NOW price (3,500 EUR) The bike is in perfect conditions (LIKE NEW) it has never been down, no scratches, no dings or other damages. The title is clear, it is not a salvage one and it is international transferable. The title, all papers and documents will come with the bike. This is an expensive deal for me so I want to be covered and I think you want this too.
I want to end this deal through Escrow-Europa ( www.escrow-europa.com ) it is recommended by eBay and it's a third party service- they hold the funds until you receive the bike. The Escrow-Europa will keep your money untill when you will receive and verrify the bike. In this way your money will be safe. The bike will be shipped through KLM 5 air days delivery.
I am looking forward to hearing from you and to completing this deal.
Thanks,

Paolo De Luca,

Heeft iemand toevallig tips om zo'n mooie motor hier te krijgen en het geld niet kwijt te zijn? :+

Pics

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg
 
Huh ik heb dezelfde tekst gekregen :?

Hello there,

I am glad to see that so many persons are interested in buying my 2005 Honda CBR 1000RR. I am located in Italy and I have the bike here with me. I am willing to sell it for 3,500 EUR and pay for shipping/insurance/handling if bought for the BUY IT NOW price (3,500 EUR) The bike is in perfect conditions (LIKE NEW) it has never been down, no scratches, no dings or other damages. The title is clear, it is not a salvage one and it is international transferable. The title, all papers and documents will come with the bike. This is an expensive deal for me so I want to be covered and I think you want this too.
I want to end this deal through Escrow-Europa ( www.escrow-europa.com ) it is recommended by eBay and it's a third party service- they hold the funds until you receive the bike. The Escrow-Europa will keep your money untill when you will receive and verrify the bike. In this way your money will be safe. The bike will be shipped through KLM 5 air days delivery.
I am looking forward to hearing from you and to completing this deal.
Thanks,

Paolo De Luca,

_O-
 
Of ze zijn gewoon een 1tje vergeten voor de 3500 te zetten.
Gebeurt bij de advertenties in de bladen ook wel eens.
 
:Z Moet je hier nog adem aan verspillen. Advertenties in het engels van iemand uit Italie die voor zoiets 3500 euries vraagt? pfffffffffffffffffffffffffffffff!

Moet dus €13.500,= zijn. Eentje vergeten dus? :Z

Dus: Niet op reageren!. Toch doen is onherroepelijk centen kwijt!. Zie waarschuwingen bij betalingsverkeer op internet.

Wat mij betreft: SLOT EROP!!
 
Laatst bewerkt:
:Z Moet je hier nog adem aan verspillen. Advertenties in het engels van iemand uit Italie die voor zoiets 3500 euries vraagt? pfffffffffffffffffffffffffffffff!

Moet dus €13.500,= zijn. Eentje vergeten dus? :Z


In de advertentie staat € 3.500 en dit bedrag noemt hij ook 2x in de mail. Ik neem aan dat hij het eentje dan niet drie keer is vergeten.
 
Eigenlijk zo ik gelijk een slotje op dit topic moeten ketsen...

Elke keer zie ik weer dit soort topics langskomen...waarom? Het is zo duidelijk als wat...

Een ieder die zo'advertentie ziet moet gelijk de webmaster op de hoogte stellen om die advertentie direct te laten verwijderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan