Belachelijke benzineprijzen..

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
Waneer houdt het eens een keer op?

2 gulden 86 voor een litertje peut en bijna 2 gulden voor diesel :(

Waarom maken ze er niet gelijk 3 euro van en 2 euro voor diesel? We betalen toch wel braaf die prijzen :X

Tijd om te gaan emigreren, alweer !! 8-)
 
Waar naar toe dan over de grens is het dan wel goedkoper, maar het weer wordt er niet echt beter op. :(
Dus dat wordt de plas over gaan of de bergen, Spanje, Italië, de States of zo. Lekker klimaat en genoeg bergen zo zou ik zeggen misschien heeft iemand anders nog ideeën. :?
 
Waneer houdt het eens een keer op?

2 gulden 86 voor een litertje peut en bijna 2 gulden voor diesel :(

Waarom maken ze er niet gelijk 3 euro van en 2 euro voor diesel? We betalen toch wel braaf die prijzen :X

Tijd om te gaan emigreren, alweer !! 8-)

Ik zou zeggen, zoek eens een plaats met een mooie benzineoorlog uit. Ik betaal in nijmegen "maar" 1,20 voor een litertje peut. Maargoed, het slaat helemaal nergens op . In de zomervakantie was het nog 1,03 '(
 
Waar naar toe dan over de grens is het dan wel goedkoper, maar het weer wordt er niet echt beter op. :(
Dus dat wordt de plas over gaan of de bergen, Spanje, Italië, de States of zo. Lekker klimaat en genoeg bergen zo zou ik zeggen misschien heeft iemand anders nog ideeën. :?

australie ofzo, nieuw zeeland :9
 
Ik zou zeggen, zoek eens een plaats met een mooie benzineoorlog uit. Ik betaal in nijmegen "maar" 1,20 voor een litertje peut. Maargoed, het slaat helemaal nergens op . In de zomervakantie was het nog 1,03 '(

Benzine-oorlog? Ik denk dat we nog een keer echte oorlog krijgen hier in NL als het zo doorgaat; een terroristenoorlog, waarbij veel niet meer te betalen zal zijn. Benzine zal dan goud kosten .....tijd om te gaan hamsteren :P Dan krijgen we plunderingen etc. Ik voorzie dit rampscenario echt..... de ontevredenheid groeit nu al tot ongekende hoogtes en half Nederland zit inmiddels werkeloos thuis :X

Om Koot en Bie nogmaar eens te citeren; ze kunen niet op onze pik blijven trappen :P Die bom barst vanzelf. Ik denk alleen dat we een handje geholpen worden daarmee O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik vul zo nu en dan een 5-liter kannetje vol als ik de auto v/d zaak voltank.
Dan valt het allemaal wel mee :X
 
tankte gister even bij de lokale BIM tot mijn schrik zag ik 1.22/liter.

Oafzetters benn et! Maarjah het is overal zo duur, dwz in NL
 
Moest meteen denken aan die e-mail-kettingbrief waarin opgeroepen werd de twee grootste maatschappijen een jaartje te boycotten waardoor ze de prijs automatisch gaan verlagen om dat ze geen of veeeel minder omzet genereren... O-)
 
ik probeer ook zoveel mogelijk bij de "low- budget" stations te tanken, maar ook daar is het duur.
De opec moet gewoon volop produceren en niet steeds blijven verminderen waardoor de prijzen zo op lopen. :(

en emigreren is een goed plan, maar ik zou ook niet weten waar naartoe
 
Ik vul zo nu en dan een 5-liter kannetje vol als ik de auto v/d zaak voltank.
Dan valt het allemaal wel mee :X

Sterker nog, ik mag regelmatig een hele tank vullen met mijn tankpas. Ik moet vaak vanuit Den Helder naar Waalwijk en moet dan zo'n 20 km file trotseren. Met motor is dat geen punt natuurlijk. Het leasekoekblik blijft gewoon voor de deur staan, dus voor mijn werkgever maakt het niet uit. Ik geloof dat de motor zelfs zuiniger rijdt. Helaas kan ik niet altijd alles op de motor doen, vooral vanwege de laptop en alle papiertroep die ik mee moet zeulen en in mijn motorpak bij mijn klanten verschijnen is ook niet echt representatief ;)
 
Nog even en het is rendabeler om het zelf te gaan fractioneren uit de ruwe olie die periodiek vrijkomt uit gestrande schepen rond de europeese kust....
 
tankte gister even bij de lokale BIM tot mijn schrik zag ik 1.22/liter.
Valt mee :P

Motor moest gister op de dynobank.
Tank hem nog even vol voordat hij erop ging....bijna 18 euro voor 14L
1,28 per Liter dus :( bij Shell

Rij ik naar huis gaat het lampie alweer branden na 160km .
Weer 17,- B|
 
Moest meteen denken aan die e-mail-kettingbrief waarin opgeroepen werd de twee grootste maatschappijen een jaartje te boycotten waardoor ze de prijs automatisch gaan verlagen om dat ze geen of veeeel minder omzet genereren... O-)

Daar moest ik nou ook ineens "spontaan" aan denken...

Voorlopig ga ik iig niet meer bij Shell tanken...
 
Of de volgende keer een MF meeting bij de Shell op de A-4 houden?
Kentekens afplakken, helm ophouden en dan maar blijven tanken met z'n allen.
Gewoon wegrijden en zeggen dat dit een protest actie is tegen de brandstofmarktleider Shell, die in principe een vergunning heeft om te stelen, tegen de onacceptabele brandstofprijzen.

Denk dat dit nog wel een ludieke actie is, en maak je maar geen zorgen over de pomphouder.
Die wordt net als zijn collega's in de grensgebieden gewoon gecompenseert.
Uiteindelijk betaalt de consument toch wel ;)
 
Sterker nog, ik mag regelmatig een hele tank vullen met mijn tankpas. Ik moet vaak vanuit Den Helder naar Waalwijk en moet dan zo'n 20 km file trotseren. Met motor is dat geen punt natuurlijk. Het leasekoekblik blijft gewoon voor de deur staan, dus voor mijn werkgever maakt het niet uit. Ik geloof dat de motor zelfs zuiniger rijdt. Helaas kan ik niet altijd alles op de motor doen, vooral vanwege de laptop en alle papiertroep die ik mee moet zeulen en in mijn motorpak bij mijn klanten verschijnen is ook niet echt representatief ;)

Representatief er uit zien en toch met de motor is gewoon zorgen voor een ruim motorpak.
Geen excuus!

Wat je laptop en je papiertroep betreft.....

full


Ook geen excuus meer :+ tot ziens op je motor?
 
Vandaag een berichtje in de krant: Een van de olieproducerende landen heeft besloten om de hoeveelheid olie op te krikken. Resultaat: de prijs voor een vat ruwe olie is vandaag gedaald met $1,15 (uit m'n hoofd gezegd)

Vandaag een berichtje op de radio: De marktlijer (Freudiaanse verspreking, sorry :+ ) Shell heeft vandaag de prijs van benzine en diesel verhoogd... B|
 
Of de volgende keer een MF meeting bij de Shell op de A-4 houden?
Kentekens afplakken, helm ophouden en dan maar blijven tanken met z'n allen.
Gewoon wegrijden en zeggen dat dit een protest actie is tegen de brandstofmarktleider Shell, die in principe een vergunning heeft om te stelen, tegen de onacceptabele brandstofprijzen.

Denk dat dit nog wel een ludieke actie is, en maak je maar geen zorgen over de pomphouder.
Die wordt net als zijn collega's in de grensgebieden gewoon gecompenseert.
Uiteindelijk betaalt de consument toch wel ;)

goed plan *D
 
Idd wordt steeds en wij blijven gewoon betalen :(
Het zal trouwens mij benieuwen wanneer de eerste tankauto-combinatie buit gemaakt wordt door een criminele organisatie })
Beetje Mad-Max taferelen :z

/edit: Stond vandaag iets over "Benzine dieven" in de telegraaf, dat ze geen poot hebben om op te staan als zelfs het voertuig wat op de video staat geschorst is is bij het RDW :P
 
Iedereen moet gaan tanken bij de goedkopere stations

geen shell meer, geen total bq of die andere onzin gasten

zo laat je hun het voelen

(anderen hebben meer winst, dus zullen hun prijzen verlagen - ALDI EFFECT)

jullie hebben gezien wat het bij de boodschappen heeft gedaan, dit kan ook met de brandstoffen
 
Terug
Bovenaan Onderaan