Belachelijke benzineprijzen..

Gisteren schreef ik al:
OPROEP:

We gaan alle Esso en shell tankstations mijden. IEDEREEN dan wel he? Als iedereen de pompstations van deze gigantjes voorbij gaat dan zullen zij hun prijzen ook laten zakken. Er zijn heel veel pompen waar de benzine veeeeeel goedkoper is. DUS Met zijn allen ertegen aan, met zijn allen staan we sterk!! Kijk maar wat de supermarkten hebben gadaan dat zal ook met deze actie gaan gebeuren.

Deze actie wordt op verschillende manieren aangezwengeld. Geef deze actie door aan vrienden en bekenden en er zal een olievlek ontstaan!! De vlek verspreidt zich heel snel!!!!

Wie doet er mee? Alleen ja of nee graag, dank U!
 
Moet je voor de grap eens uitrekenen hoeveel procent van je inkomen opgaat aan vervoer. (dus auto, motor, brandstof...etc...)

Wordt je niet vrolijk van!
 
@ Pluck

Niet voor het een of ander hoor...

Er zijn een Paar (stuk of 3) Grote raffs in NL, denk je nou echt dat als iedereen niet meer bij Shell tankt, die brandstofvoorraad bij hun niet afgenomen wordt...(is beetje naief denk ik)
 
Nee dinky, maar niets doen is ook niets daarom:

Zoals het ernaar uit ziet, zullen voor de zomervakanties de benzineprijzen een recordhoogte bereiken. Experts verwachten enorm hoge benzineprijzen. Iedereen wilt dat de benzineprijzen omlaag gaan????? Daarvoor hebben we een gezamenlijke en goede aktie nodig.

Deze actie wordt op verschillende manieren aangezwengeld. Geef deze actie door aan vrienden en bekenden en er zal een olievlek ontstaan!!

Wij moeten de oliemaatschappijen laten zien dat wij - de klanten - de macht hebben en niet omgekeerd. Met de regelmatig stijgende benzineprijzen moeten wij hierop als klant reageren. De enige mogelijkheid om de benzineprijzen naar beneden te krijgen is om enkele oliemaatschappijen financieel pijn te doen door HUN benzine niet te kopen. Dit kan een grote invloed hebben op de totale benzineprijs en kan tot een benzineprijsoorlog leiden. DUS: Voor de rest van 2004 geen benzine tanken bij twee van de grootste benzinemaatschappijen: SHELL en ESSO!!!!!!! Als beiden geen benzine meer verkopen, worden ze gedwongen om met de prijs te zakken om het voor de klanten weer aanlokkelijk te maken om bij hen te tanken. Als deze beide maatschappijen met hun prijs naar beneden gaan dan moeten de overigen ook weer volgen. Als de prijzen weer omhoog gaan dan begint het spel weer opnieuw. Om met dit systeem succesvol te zijn moeten zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte zijn. Stuur naar zoveel mogelijk mensen deze E-Mail. Als iedereen die deze mail krijgt dit doet en dit ook naar alle bekenden stuurt dan is Nederland binnen no-time overspoelt met deze mail en kunnen we iets doen aan de abnormaal hoge benzineprijzen. IEDEREEN VOLHOUDEN TOTDAT SHELL EN ESSO BEGINNEN MET HUN PRIJZEN TE VERLAGEN. DIT SYSTEEM WAS IN ANDERE LANDEN AL EFFECTIEF. (BIJVOORBEELD CANADA) HIER GING DE PRIJS NA DEZE AKTIE 12 CENT NAAR BENEDEN. VOORAL IN DE KOMENDE VAKANTIEPERIODE EN EXTRA FEESTDAGEN KAN HET EFFEKT AL GROOT ZIJN ALS ER BIJ SHELL EN ESSO NIET MEER GETANKT WORDT. Veel succes bij de aktie
 
'k tank bij voorbaat al niet bij shell...dus, concurrent he :) ... voor de rest boeit het me geen Donder waar ik tank, ik tank waar de prijs het laagst is.
 
Valt weinig aan te doen...

Weekendje Duitsland maakt weer heel veel duidelijk: cola voor 1,10 en pizza voor 7,00 in een restaurant bijvoorbeeld...

[me]Fastcruiser gaat steeds minder uit eten in Nederland[/me]
 
ik weet niet of het al eerder genoemd is, maar er is nu een actie bezig tegen de hoge benzineprijzen. het is de bedoeling dat niemand meer bij SHELL en ESSO gaat tanken voor de rest van 2004. Er gaan e-mails rond met deze boodschap. Je kan het een stomme actie vinden of niet, er gebeurd tenminste wel wat O-)
 
Er gaan e-mails rond met deze boodschap.

:( :(

Heb em vandaag vier keer ontvangen :( :( :(

Mochten er nog mensen op het idee komen hem naar mij te sturen:

NIET DOEN!

Je komt onherroepelijk in mijn spamfilter terecht.

:(


had ik al een :( -smiley gebruikt in deze post?
 
als je op de noordzee met je bootje vaart en je hebt geluk ken je sloten met gratis kerosine opvangen! (vraag is alleen of je motor erop loopt, je boot in ieder geval, hehe)
 
Ja maar jullie moeten weer andere landen binnenvallen om die prijzen zo te kunnen houden })

haha! Ik dacht juist dat dat de reden was dat de prijzen zo hoog waren...

Ach, zolang er kweetniethoeveel accijns wordt geheven kan je de oliemaatschappijen niet de schuld geven toch?

Hoeveel accijns zit erop? 60%? 70%? Is toch ziek?
 
Terug
Bovenaan Onderaan