Belachelijke gadgets voor op de motor!

Rev. natuurlijk geef ik jou groot gelijk! 400tjes zijn ontzettend gave fietsen waarmee je eens lekker kunt gooien en smijten. Die kun je nog eens lekker uitmelken zonder dat je meteen 200 km/uur gaat, daar heb ik ook helemaal geen zin in.

Ik heb speciaal gekozen voor een 400 voor het hoogtoerige karakter, het lage gewicht (153 kg droog) en de zeer lage prijs (2250,-).

Men kan wel gaan lopen eikelen dat het een damesfiets is, een lesmotor of een brommer, maar dat kan mij geen flikker schelen. Echter gaan dit soort opmerking wel onthouden worden wanneer ze mij tijdens een ritje in de Ardennen in de weg zitten (in zat notabene op een CB350F!!!, losers).

400tjes rule!
 
Ik heb een tante die me al voor gek verklaarde dat ik een 600 CC wilde kopen. Gooide er meteen en aantal termen uit als dames en babyfietsje :) .
Zij zelf heeft een vriend die alleen maar zwaardere motoren rijd en zij vind dus dat een zwaardere motor veel relaxter rijd, minder windgevoelig is :? enz. Ach ja iedereen zijn eigen voorkeur. Maar nu ik een 600 rij kan ik me niet voorstellen dat ik hem binnen een jaar zat ben.
 
Rev. natuurlijk geef ik jou groot gelijk! 400tjes zijn ontzettend gave fietsen waarmee je eens lekker kunt gooien en smijten. Die kun je nog eens lekker uitmelken zonder dat je meteen 200 km/uur gaat, daar heb ik ook helemaal geen zin in.

Ik heb speciaal gekozen voor een 400 voor het hoogtoerige karakter, het lage gewicht (153 kg droog) en de zeer lage prijs (2250,-).

Men kan wel gaan lopen eikelen dat het een damesfiets is, een lesmotor of een brommer, maar dat kan mij geen flikker schelen. Echter gaan dit soort opmerking wel onthouden worden wanneer ze mij tijdens een ritje in de Ardennen in de weg zitten (in zat notabene op een CB350F!!!, losers).

400tjes rule!
Yeah! Nog een 400cc liefhebber. ;)

Misschien nemen ze 400cc wel niet serieus maar als mijn 400cc harder optrekt en een hogere top heeft dan mijn vaders BMW met 90 PK, dan vindt ik dat niet echt traag ofzo. :P
 
Frits, ik ga overmorgen trouwens ook op de motor naar de Ardennen toe, naar Spa met een tocht. :)

Zou wel eens een paar van die 600cc jongens willen inhalen daar op die bochtige weggetjes. }) ;)
 
Frits, ik ga overmorgen trouwens ook op de motor naar de Ardennen toe, naar Spa met een tocht. :)

Zou wel eens een paar van die 600cc jongens willen inhalen daar op die bochtige weggetjes. }) ;)

Gaat je best lukken! Er rijden daar hele snelle, maar ook hele langzame gasten rond. Pas alleen op die inheemsen op de allroads, die komen je om je oren :) . Die gasten zijn erg retesnel!
 
streetglow (no flame intended)


en pas in de ardennen op voor witte bestelauto\'s van inboorlingen... die kunnen je zelfvertrouwen behoorlijk beschadigen ;(
 
Laatst bewerkt:
en pas in de ardennen op voor witte bestelauto\'s van inboorlingen... die kunnen je zelfvertrouwen behoorlijk beschadigen ;(
Van die vrienden die je in een blinde bocht met ongeveer 140 voorbij suizen? Regelmatig gezien daar... niet normaal hoe die jongens durven te trappen....

Trouwens, have fun morgen, rev... Blaas maar eens een paar 600-jes (of groter) voorbij :)
 
haha, ja, pas uit voor Ford Transit-busjes :)

Mijn vader moest toch ook echt bekennen dat hij er in de bergen uitgereden werd door een Ford Transit!
Hij had eerder op de dag die weg met de bestel-bus gereden (motor achterop de laadbak (handig zo\'n kraan)), en wou die s\'avonds ook nog even op de motor rijden.

Nou heeft hij een Honda Silverwing 500, dus niet zo bar veel vermogen, maar hij rijd ook niet als een mietje, echter, zoals die lokale gasten hem in blinde bochter erinsmijten, dat wil je niet weten, en *zeker* niet volgen :)


Maar ja, als je in Nederland zegt dat je op de motor reed, en je eruit gereder werd door een Transit,... au :)
 
Trouwens, have fun morgen, rev... Blaas maar eens een paar 600-jes (of groter) voorbij :)
Vreemd genoeg amper 600\'tjes tegengekomen maar wel ondermeer een Triumph 900cc racemotor ingehaald hehe. })

Die ging hard op het rechte eind maar in de bochten moest ik halverwege de bocht inhouden omdat ik ander achterop hem zou knallen. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan