Belachelijke gadgets voor op de motor!

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Was ff aan het rondstruinen op het net en kwam dit tegen.

HCBR6-97GL.jpg


Kom op zeg. Wie weet er nog meer van deze belachelijke dingen voor op de motor?
 
Waarom niet? Kan je lekker met z\'n tweeën rustig rijden op de CBR. Waarschijnlijk kan je de leuning neeklappen, zodat je een soort monoseat krijgt. En Corbin zit heel lekker.

Belachelijke gadgets? Alle chroom- en leeraccesoires voor op de custom: het is geen kerstboom. Eenvoud siert meestal, dus dan moet je hem niet volhangen met allemaal nutteloze zooi, waardoor de hele lijn van de motor verneukt wordt.
 
De vader van mijn vriendin heeft een Goldwing met:

-cruisecontrole
-cd-wisselaar
-27-mc bakje
-trekhaak en een kar
-FRIESLAND vlag
-enz

Tsja, je moet er van houden... *D
 
Laatst bewerkt:
Domme dingen voor op de motor:
- veters aan je stuur (hangen soms bijna in de velgen)
- beertjes voor op de motor. Denken ze dat ze stoere motorrijders zijn, hangen ze een schattig beertje aan hun brommer |( . Ik begrijp er soms helemaal niets van...
 
Laatst bewerkt:
belachelijke gadgets voor op de auto:
- Spiegels (gebruikt men toch nooit),
- Richtingaanwijzers (gebruikt men toch nooit).

Loop net naar buiten om te lunchen en zie net nog een Honda zich in een Volvo boren. Die gast in de Volvo miste een afslag en gooide hem gelijk in de achteruit waar dus net een motor aan kwam rijden. Die motor kon nog wel kiezen: of de auto of een tram of een groep touristen. Hij koos het eerste en het zag er niet mooi uit voor zijn motor.
 
- beertjes voor op de motor. Denken ze dat ze stoere motorrijders zijn, hangen ze een schattig beertje aan hun brommer |( . Ik begrijp er soms helemaal niets van...

Teddyberen zijn kewl!
Hehehe, alms\'k een harley of goldwing achtig iets had, ZEKER weten dat er dan een schattig teddybeertje meereed.
 
Zeg pleurt op met die teddyberen! Sommige lui hebben er zelfs meerdere aan hangen.

Als ik perse een teddybeer aan mijn motor moest hangen zou ik hem in de radiateur boren met zijn kop.

\"Sorry hij kwan net aangevlogen, kon hem niet meer ontwijken!\" Kwak ketchup erbij doet het dan ook goed.

Volgens mij hebben lui met zo\'n teddybeer ook tuinkabouters rond het huis staan.
 
fastcruiser: wtf is er eigenlmijk mis met een teddybeer? schattige dingen toch?
Mooie decoratie en \'t is altijd goed voor een glimlach zo\'n ding.
 
Hoezooh? Had jij er ook één op je supersport?

Ik kan ze best tolereren, maar ik vind het er echt niet uitzien (misschien wel op een supersport ;) ).
 
hehe, nee, op m\'n supersport heb\'k geen plaats voor zulke gein..
best wel jammer.. zo\'n teddy met mijnwerkerkershelm in de kleuren van je motor.. kewl toch? ;)
 
Jaaah! :r . Of zo één die over de schutting naar de buren kijkt. Die dingen kosten honderden guldens. Jammer dat mij buren er niet één hebben. Kijken hoeveel gaten ik er in kan schieten (waarschijnlijk maar één, dan knallen ze uit elkaar) voordat hij gesneuveld is }) .
 
http://www.laaf.nl

een laaf is een irritant verzinsel van de efteling. Het is een eng, lelijk, inteelt fantasiefiguur die alleen maar bier zit te drinken.

Ik wil er niets over horen, maar ga zelf maar kijken op de site.
 
hang een tuinkabouter op je motor
fuck teddyberen :j

zo\'n 5 liter grolsch vat als extra tank is ook nog een idee..
 
WELKE RAND DEBIEL RIJD ER HIER ROND MET ZO\'N VINNETJE OP ZIJN HELM ?????????

eventueel ook nog met een lampje erin ?????
 
Ik niet!

Helpt dat dan? Of weet jij het ook niet?

Zo\'n derde remlicht hoor je wel vaker over. Leuk op een custom of Goldwing, anders loopt hij alleen maar de lucht te beschijnen.

Overigens bijzonder stom van zo\'n fabrikant. Voor je het weet wordt het wettelijk verpicht. Vast een motorhater...
 
WELKE RAND DEBIEL RIJD ER HIER ROND MET ZO\'N VINNETJE OP ZIJN HELM ?????????

eventueel ook nog met een lampje erin ?????
er was es een prototype helm met zo\'n cameraatje/lens erin die de beelden op de binnenkant van je helm projecteerd.... scheelt weer spiegels.... dat zou mischien wel es wat weze...
 
Het meeste is al voorbij gekomen........maar nog iets belachelijks => zie topic ledschroeven......
 
Terug
Bovenaan Onderaan