Belangrijk ! ! Wie is er niet naar de RAI geweest?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook niet geweest.
Helemaal geen plannen om dure nieuwe bikes te kopen.

Zou veel meer geinteresseerd in beurs met:
- 2e hands motoren
- aanbiedingen kleding / diversen
 
Kijken naar motoren is leuk. Rijden op motoren is nog leuker.

Ben dus maar lekker een stukkie gaan toeren.
:]
 
Ik geef de aftrap: ikke


Moderator, gezien het belang van dit onderwerp raad ik u aan het sticky te maken.

welk belang ik zie er het belang niet in om te weten wie er niet naar de rai zijn geweest.

dus een compleet overbodige topic dit :Z
 
ik ben ook niet geweest. anders loop ik toch alleen maar naar spul te kijken dat ik niet kan betalen.

maar zien jullie het belang van dit topic dan niet in :? ;)
denk dat het een soort grapje is van de ts, alleen is ie vergeten een ;) achter ze zin te zetten.
 
Ik geef de aftrap: ikke

Ik ben dus ook niet naar de motor Rai geweest, zit voor mijn werk weer eens in het buitenland. :(

Maar vanwaar dit onderwerp, probeer je in kaart te brengen welke MF's geen tijd, geen zin of geen geld hadden om naar de Rai te gaan? 8-)
 
Ben ook niet geweest.. lekker lopen kwijlen bij spul dat ik toch niet kan betalen zeker, echt niet! Kan beter het bedrag dat een toegansbewijs in een pot stoppen, of een ouwe sok, en daar steeds een beetje bij doen, en nog een beetje, en nog een beetje, en dan uiteindelijk, na héél veel sparen, en heel veel geduld, ga ik dan misschien wel es, en dan kan ik op de MotoRai wat moois uitkiezen :)




Ok, ok... Dream on! B|
 
Ik hoor er ook bij...........had de kids dit weekeind :)
:^
Maarrrrrrrrrrrrrrr, mijn dochter had drie kaartjes geregeld :} voor Feyenoord-RKC dus ben daar met twee van de drie jongens naar toe geweest. De derde houdt er niet van. Was de eerste keer voor hen dus een perfecte middag. en nog met 4-0 gewonnen ook.
 
ik ook niet. hoorde aanvankelijk dat de rai toch minder leuk is dan de motorbeurs in utrecht. maar las en hoorde vervolgens weer dat hij dit jaar toch (al) weer groter en leuker was dan voorgaande jaren. beetje spijt heb ik dus wel, maar ach, heb mezelf weer een hoop centjes bespaard waarschijnlijk.
 
Ook niet geweest. Wat is dit? Een instinkertje ofzo...
[me]Friezinnetje wil het NU weten :P [/me]
 
Utrecht lijkt me interessanter en eigenlijk verwacht ik toch nog wat van Honda, want veel nieuws hebben ze tot nu toe nog niet gemeld. Ik zou alleen maar zijn gegaan om de MT01 en nieuwe ZX6r te bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan