belasting

mulder

Rookie
16 dec 2001
1
0
rijssen
wie kan mij een goede raad geven voor het volgende:
ongeveer 15 jaar geleden kocht ik voor restauratie een yamaha xt 500 enduro dit zou voor mij een langdurige onderneming worden dus ik besloot om mijn motor uit de belasting te doen en te schorsen.in de tussen tijd is dit veranderd naar houderschapbelast.
van deze wijziging heb ik nooit iets vernomen nog van de belasting nog van rdw.nu is mijn motor bijna gerestaureerd en zou ik hem willen gebruiken maar ik ben bang dat ik nu een vordering krijg over niet betaalde belasting o.i.d.
 
is heel makkelijk je schrijft em over naar je vader moeder of broer.
die krijgt een acceptgiro voor de houd.bel.
en die schrijven em na een maand of drie weer terug naar jouw kost je in totaal 44 gulden
geen centje pijn dus
 
Je hebt \'m toch geschorst? Dan hoef je nix te lappen. Wegenbelasting of houderschapsbelasting, allemaal 1 pot nat. Je kan nu toch nog steeds een voertuig schorsen, ook al heet het houderschapsbelasting?
(of begrijp ik je vraag helemaal verkeerd?)
 
Schorsen moet je ieder jaar opnieuw doen.
Ik zou eerst eens naar RDW bellen, waarschijnlijk staat die bij hun in het bestand als gesloopt, dus kenteken geldt niet meer, gaan zij vanuit.
Geen idee hoe ze hiermee omgaan.

Wat Max zegt is onzin, blijft ten alle tijden jouw fout, jij bent verplicht aangifte te doen, zij hoeven je noet op de hoogte te houden, ben je zelf verantwoordelijk voor.

Maar RDW is niet zo heel moeilijk heb ik al wel eens meegemaakt, dus gewoon even bellen, anoniem beginnen, kan je altijd nog ophangen als het gesprek de verkeerde kant op gaat.
 
te houden, ben je zelf verantwoordelijk voor.

Maar RDW is niet zo heel moeilijk heb ik al wel eens meegemaakt, dus gewoon even bellen, anoniem beginnen, kan je altijd nog ophangen als het gesprek de verkeerde kant op gaat.

WEL even nummerherkenning blokkeren, anders zien/weten ze wie er belt! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan