Belastingvrij en betrouwbaar pekelfietsje, Kawa KZ700

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeTon

Die hard MF'er
18 jul 2005
806
6
Den Haag
Moet ruimte maken in de garage voor een nieuw project, dus deze gaat weg. Niet de mooiste (met de hand geschilderd), maar wel met Marzocchi achterschokkers, superbike stuur en een Laser 4 in 1 uitlaatsysteem

Betrouwbaar, zuinig (1 op 23) en belastingvrij. Goedkoper kan je niet naar je werk! Komt uit 1984, km stand is net onder 40.000.

Vraagprijs 500 EU, of doe een leuk bod.



full
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met het onderhoud :)?

Ik heb 'm vorig jaar gekocht en toen had ie net een grote beurt gehad (kleppen, olie, filters, voorvork keerringen, carbs schoongemaakt en afgesteld).

Daarna heb ik alleen de olie en filter een keer vervangen, benzinekraan gereviseerd, bandenspanning gechecked en de ketting af en toe gesmeerd en gespannen.

Remmen, banden en ketting/tandwielen zijn nog prima.
 
Heb wel interesse, maar op dit moment heb ik ook een motoroverschot.
Hoor vanavond of 1 van mijn motoren is verkocht..

Heb eventueel ook nog wat te ruilen mocht je daar interesse in hebben?
Peugeot Vivacity 100 Motorscootertje : 500 euri!


Scooterjes heb ik het niet zo op, al is het een motorscooter ;)

Ik hoor wel of je de motor verkoopt vanavond om een plekkie vrij te maken voor de Kawa. Heb er trouwens ook een Haynes manual bij.
 
Hey met Ivan.
Ik heb wellicht interesse.
Kan je vanavond nog?
Woon zelf ook in Denhaag.

Groetjes Ivan.

Hey Ivan, sorry zie nu pas je berichtje. MAar als je wil kan je nog wel ff langskomen hoor.

Bel me anders ff 0621846926
 
Kickie!! Liefst gaat ie deze week nog de deur uit omdat er zaterdag een nieuw project bij komt. Doe 's een mooi bod zou ik zeggen.
 
En over de snelweg ging ie! Alles in orde Beton, hij voelt zich goed hier in Aalsmeer! Succes met de nieuwe 750. Mooi om te zien hoe je wederhelft meteen begon te poetsen!
 
En over de snelweg ging ie! Alles in orde Beton, hij voelt zich goed hier in Aalsmeer! Succes met de nieuwe 750. Mooi om te zien hoe je wederhelft meteen begon te poetsen!

Rijdt nog best aardig he voor zo'n oudje! Poetsen was helaas maar van korte duur... maar hij gaat toch uit elkaar om opgeknapt te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan