Bikefreak
MF veteraan
- 20 aug 2002
- 13.132
- 4.567
Omdat ik verhuisd ben dacht ik "ach ik probeer eens een dealer hier in de regio".
Naast volgende: kleinen beurt (olie + luchtfilter + algehele controle) +
WP voor en achterveer, kreeg ik eveneens een prijs voor: tandwielen/ketting van DID/Tsubaki.
Ga ik de motor ophalen (had inmiddels al betaald):
Geen Tsubaki, geen DID. Gooien ze er Alana tandwielen op waar ik nog nooit van gehoord heb, en een ketting waarvan ik niet kan zien van wie die is.
Maar wel de prijs betalen voor Tsubaki en DID en bij afrekenen niks zeggen over anders spul.
Binnen verhaal halen bij XXX....... Ja we hadden niks anders zo snel in huis.
Dit is ook heel goed spul etc.
Ik:"waarom bel je niet, ik moet betalen dus ik wil ook beslissen wat erop komt". Sorry sorry........en daar bleef het bij.
Dag erna terug. Ik denk dan vraag ik het YYYY zelf maar. Antwoord:"ik heb nu geen tijd voor je, ik weet nergens van, kom maandag maar terug". Oftewel de baas laat even zien hoe hij NIET met klanten moet omgaan. (als ik er kom langer dan 2 minuten bij een motor sta, dan is ie er heel snel bij en heeft alle tijd )
Maandag erna weer terug. Ja we gaan nieuw spul bestellen.......inmiddels alweer 1 keer teruggeweest en 1 keer gebeld en we zijn bijna 2 weken verder en nog hoor ik niks.
Voordat ik een drukke zaterdagmiddag ga uitzoeken om stampij te gaan maken wil ik van diegenen die ervaring met hem hebben weten of ik hem maar het voordeel van de twijfel moet geven of gewoon maar verhaal ga halen???
Praten en me beklaagt heb ik inmiddels. Iemand nog ideeen andere ideen om het wel rechtgezet te krijgen ?
Oh ja, als ze het WEL gaan oplossen zal ik dat ook even melden. Een rectificatie is dan wel op zijn plaats.
Naast volgende: kleinen beurt (olie + luchtfilter + algehele controle) +
WP voor en achterveer, kreeg ik eveneens een prijs voor: tandwielen/ketting van DID/Tsubaki.
Ga ik de motor ophalen (had inmiddels al betaald):
Geen Tsubaki, geen DID. Gooien ze er Alana tandwielen op waar ik nog nooit van gehoord heb, en een ketting waarvan ik niet kan zien van wie die is.
Maar wel de prijs betalen voor Tsubaki en DID en bij afrekenen niks zeggen over anders spul.
Binnen verhaal halen bij XXX....... Ja we hadden niks anders zo snel in huis.
Dit is ook heel goed spul etc.
Ik:"waarom bel je niet, ik moet betalen dus ik wil ook beslissen wat erop komt". Sorry sorry........en daar bleef het bij.
Dag erna terug. Ik denk dan vraag ik het YYYY zelf maar. Antwoord:"ik heb nu geen tijd voor je, ik weet nergens van, kom maandag maar terug". Oftewel de baas laat even zien hoe hij NIET met klanten moet omgaan. (als ik er kom langer dan 2 minuten bij een motor sta, dan is ie er heel snel bij en heeft alle tijd )
Maandag erna weer terug. Ja we gaan nieuw spul bestellen.......inmiddels alweer 1 keer teruggeweest en 1 keer gebeld en we zijn bijna 2 weken verder en nog hoor ik niks.
Voordat ik een drukke zaterdagmiddag ga uitzoeken om stampij te gaan maken wil ik van diegenen die ervaring met hem hebben weten of ik hem maar het voordeel van de twijfel moet geven of gewoon maar verhaal ga halen???
Praten en me beklaagt heb ik inmiddels. Iemand nog ideeen andere ideen om het wel rechtgezet te krijgen ?
Oh ja, als ze het WEL gaan oplossen zal ik dat ook even melden. Een rectificatie is dan wel op zijn plaats.
Laatst bewerkt: