Belazerd door dealer?

Maarja, zonder ketting en tandwielen rijdt zo moeilijk he ;)

Ik zou het eigenlijk wel prettig vinden als er, zolang de naam van de dealer er nog in staat, niet gepost werd. Het is niet mijn bedoeling om 'm een slechte naam te bezorgen. (Daar heeft ie nu nog geen recht op :9 )

Dus svp reageer zodra de naam weg is. Dank U.
 
Laatst bewerkt:
Is het niet zo dat de KETTING wel gewoon een DID of Tsubaki is? Je zegt dat je het niet kunt aflezen op de ketting, misschien is het een Tsubaki en paste die naam niet op de schakels ;)
Toen ik laatst een setje kocht voor mijn Honda zat daar een DID ketting en JT tandwielen in, allemaal in 1 en dezelfde doos. Ik denk dat tandwielen wel vaker uit andere fabrieken komen, en minder bekend hoeft zeker niet minder goed te betekenen.
Misschien (hopelijk) ben je teleurgesteld zonder reden en is er niets aan de hand.
 
Is het niet zo dat de KETTING wel gewoon een DID of Tsubaki is? Je zegt dat je het niet kunt aflezen op de ketting, misschien is het een Tsubaki en paste die naam niet op de schakels ;)
Toen ik laatst een setje kocht voor mijn Honda zat daar een DID ketting en JT tandwielen in, allemaal in 1 en dezelfde doos. Ik denk dat tandwielen wel vaker uit andere fabrieken komen, en minder bekend hoeft zeker niet minder goed te betekenen.
Misschien (hopelijk) ben je teleurgesteld zonder reden en is er niets aan de hand.

De betreffende dealer heeft me heeeeeeeeeeeel snel gebeld n.a.v. dit topic.
Gesprek vond ik niet tevredenstellend en heeft tot het volgende geleid:
a) ik met het spul blijf rijden
b) hun (minimaal)1 klant armer zijn
Het boek kan dicht.
 
Laatst bewerkt:
De betreffende dealer heeft me heeeeeeeeeeeel snel gebeld n.a.v. dit topic.
Gesprek vond ik niet tevredenstellend en heeft tot het volgende geleid:
a) ik met het spul blijf rijden
b) hun (minimaal)1 klant armer zijn
Het boek kan dicht, ik ga lekker :] en voortaan terug naar mijn vertrouwde dealer. Zooo nu weer wachten op lekker weer!


Mag ik dan NU weten wie de dealer is O-)
Heb het namelijk niet gelezen ;)
 
Nou dat is pas een behulpzame dealer.
Eerst shite erop zetten, waar je niet om vroeg! Je wil merk spul. En dan nog zo'n lief telefoontje ook! Wie was die dealer ;)

Gelukkig kan ik alles zelf beter dan een dealer :D haha
Dus weet ik zeker dat ik MERK spul heb. En geen bkeus of regelrechte rommel.
 
Mag ik dan NU weten wie de dealer is O-)
Heb het namelijk niet gelezen ;)

Ik zet hem hier niet neer. Mond tot mond reclame doet zijn werk ook wel.
Maar ja...........op een mailtje reageer ik altijd :9 :X
 
Laatst bewerkt:
Mooi klote, wat een K*T dealer.

Gewoon weer naar een goede dealer gaan.......van Sleeuwen :)

Die had ik eerst gebeld. Maar vanwege de afstand ben ik maar een keer naar Venlo gegaan. Volgende keer gaat ie inderdaad weer naar Van Sleeuwen of Solo Moto.
Ik ga niet terug naar een dealer waarvan de eigenaar als volgt op een klacht reageert:"ik weet nergens van, heb nu geen tijd voor je, kom maandag maar terug".

He Froggy. Jij bent toch regelmatig in Venray te vinden niet? Keertje ritje maken?

 
Laatst bewerkt:
Is het niet zo dat de KETTING wel gewoon een DID of Tsubaki is? Je zegt dat je het niet kunt aflezen op de ketting, misschien is het een Tsubaki en paste die naam niet op de schakels ;)
Toen ik laatst een setje kocht voor mijn Honda zat daar een DID ketting en JT tandwielen in, allemaal in 1 en dezelfde doos. Ik denk dat tandwielen wel vaker uit andere fabrieken komen, en minder bekend hoeft zeker niet minder goed te betekenen.
Misschien (hopelijk) ben je teleurgesteld zonder reden en is er niets aan de hand.
Zo'n kettingset van DID, Tsubaki, RK etc. zitten altijd tandwielen van een ander merk in. Het zijn alleen wel tandwielen waar deze A-merken hun garantie op geven. Misschien zijn het wel super tandwielen die Alama's en gaat de merkloze ketting (O-ring, of gewoon een cross-ketting?) wel 80.000 km mee. Maar dat weet je niet. Als een motorzaak binnen 2 weken geen Tsubaki of DID setje voor zo'n "exoot" als een R1 kan regelen, dan haalt 'ie ze iig niet bij de importeur.

De betreffende dealer heeft me heeeeeeeeeeeel snel gebeld n.a.v. dit topic.
Gesprek vond ik niet tevredenstellend en heeft tot het volgende geleid:
a) ik met het spul blijf rijden
b) hun (minimaal)1 klant armer zijn
Het boek kan dicht.
Snap niet dat je Motor Centre Venlo laat verwijderen uit het topic terwijl ze de klacht niet opgelost hebben.
 
Zo'n kettingset van DID, Tsubaki, RK etc. zitten altijd tandwielen van een ander merk in. Het zijn alleen wel tandwielen waar deze A-merken hun garantie op geven. Misschien zijn het wel super tandwielen die Alama's en gaat de merkloze ketting (O-ring, of gewoon een cross-ketting?) wel 80.000 km mee. Maar dat weet je niet. Als een motorzaak binnen 2 weken geen Tsubaki of DID setje voor zo'n "exoot" als een R1 kan regelen, dan haalt 'ie ze iig niet bij de importeur.Snap niet dat je Motor Centre Venlo laat verwijderen uit het topic terwijl ze de klacht niet opgelost hebben.

Ach, ze zijn inmiddels al sliders, weekendje motorhuur, rugprotector, handschoenen en nog wat klein spul misgelopen. En dit soort incidenten komen toch wel ter sprake bij de diverse motormeetings en "rondjes Scheuten".
 
Nou das mooi dan ze laten je betalen voor een DID/tsubaki en zetten er vervolgens een heel ander merk ketting op.
Als ik jou was zou ik het niet nemen,stel je voor dat deze ketting 10000km meegaat en een DID/tsubaki 20000km ben je dubbel genaaid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan