belazeren met een profiel naam van een ander

blue bull

MF veteraan
21 jul 2005
2.328
0
Leidschendam
ja ik wil even kwijt dat iemand onder mijn profiel zich voor doet als mij.
mijn naam is bleu bull en die van hem is "blue bull" maar hij heeft wel mijn profiel overgenomen dus al mijn gegevens !!!!!!!!!
wat kan ik hier aan doen hij zit mij dus overal zwart te maken .
:( :( :( :( :( :( :( :(
 
ja ik wil even kwijt dat iemand onder mijn profiel zich voor doet als mij.
mijn naam is bleu bull en die van hem is "blue bull" maar hij heeft wel mijn profiel overgenomen dus al mijn gegevens !!!!!!!!!
wat kan ik hier aan doen hij zit mij dus overal zwart te maken .
:( :( :( :( :( :( :( :(
beetje kinderachtig B|
 
In je icoontje staat trouwens wél Blue bull!!

Gevalletje van forum-schizofrenie??
 
kap nou met die onzin je ziet het zo hoor ik praat geen onzin en ik heb nog geen scheldwoord gezegd hier op het forum.
pas op he ik ben nog bij jou opening geweest . dus ehhhhh ;)


ben jij bij zijn opening geweest :? Daar zijn andere kinky fora voor, al kan ik begrijpen dat je enigszins in de war bent door al dat leer hier O-)



Om maar eens iets luchtigs tussendoor te gooien :+
 
hahahah ja ik had mijn nick name per ongeluk verkeerd geschreven maar kon hem niet meer veranderen in blue bull want die nick name bestond al en aangezien je hem maar 1 keer kan veranderen houd het hier voormij nu op he dabn maar bleu bull.
lastig he :? :? :? ik was kawaroy.
 
hahahah ja ik had mijn nick name per ongeluk verkeerd geschreven maar kon hem niet meer veranderen in blue bull want die nick name bestond al en aangezien je hem maar 1 keer kan veranderen houd het hier voormij nu op he dabn maar bleu bull.
lastig he :? :? :? ik was kawaroy.

whahaha... had dat dan meteen gezegd, dan hadden we even kunnen kijken voor je :P

Afijn, als deze affaire over is halen we die typo wel even uit je nickname :)
 
Duidelijk geval van forum-schizofrenie!! Derde persoonlijkheid komt ook al kijken (kawaroy) :+ :+

(ik WAS trouwens Napoleon :+ :+ )
 
ik heb je echt net gemist zondag -O-

Kom ik bij freaks, roept spider dat je net twee tellen geleden de andere kant op bent gegaan. Wij nog achter je aan maar niet meer gevonden '(
voeck zeg :(
da's dus echt balen.....

btw
het was zaterdag, schat :P
 
:o :o

Wat een fucking loser die kerel!! Deed dus niets anders dan zichzelf quoten met andere nicknames _O-
Waar ben je mee bezig, vraag ik me dan af! :X

Nu net ontdekt, banaan?
Eigenlijk al eerder opgevallen, maar omdat het er zoveel waren niet gedacht dat het één persoon kon zijn. Ik bedoel, wie is er nu zo zielig om zoveel accounts aan te maken?

Ook leuk is dat ie bij veel polls één voor één met al zijn klonen inlogde om te kunnen stemmen. Wat een leven moet je hebben als je zoiets doet _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan