Beleving ONK Superstock startnr 110

he arno
echt goed van je hoor wat je gereden heb op assen
je houdt me wel op de hoogte he.
ik hoor het graag van je en kom ook zeker een paar keer kijken dit jaar
xxxxxx van miranda
 
keep up da good work Arno ..........en het is ook echt leuk om zo een beetje meer "inside" info te krijgen dan alleen via de normale kanalen
 
Waarom niet met de zachtere SC1; gaat de grip ten koste van de stabiliteit of slijtage bij jouw gebruik?
Het compound van de SC2 is perfect en de SC2 heeft een sterker carcas,de SC1 komt hooguit wat makkelijker op temperatuur,maar biedt minder grip dan de SC2.
 
Laatst bewerkt:
Wist niet dat buiten de compound ook carcas verschilde van de SC1 t.o.v. de SC2.
Geldt dat nadeel dan niet voor de achterbanden; omdat je achter uiteindelijk ook weer met een SC1 wil gaan rijden?
 
full
 
Waarom niet met de zachtere SC1; gaat de grip ten koste van de stabiliteit of slijtage bij jouw gebruik?
Dat heb ik al meer gezegd,dat "jullie" de verkeerde combinatie gebruiken.
Ben blij dat Arno dat beaamd :}
Ik heb met de ZAC op mijn R1,altijd met RS2 V/A gereden en dat beviel prima.
Die SC1/RS1 aan de voorkant, ben je op een moment ineens kwijt!
 
Dat heb ik al meer gezegd,dat "jullie" de verkeerde combinatie gebruiken.
Ben blij dat Arno dat beaamd :}
Ik heb met de ZAC op mijn R1,altijd met RS2 V/A gereden en dat beviel prima.
Die SC1/RS1 aan de voorkant, ben je op een moment ineens kwijt!

Precies,de SC/RS1 lijkt op papier zacher/meer grip maar dat is niet zo,ik ben in het WK nog nooit een SC1 voorband tegengekomen,alleen SC2 en varianten daarop.

Leuke foto's trouwens! :)
 
Precies,de SC/RS1 lijkt op papier zacher/meer grip maar dat is niet zo,ik ben in het WK nog nooit een SC1 voorband tegengekomen,alleen SC2 en varianten daarop.

Leuke foto's trouwens! :)
Goed om te weten, ik had de indruk dat mijn sc1 voor aan het "smelten"was op Catalunya, dit met max, 14 graden ( met 2,0 bar).!
 
HA ha, ik heb net een 190/55/zr17 sc2 voor mijn 10 gekocht.
Was van plan voor een sc1 te gebruiken
(hier reed ik vorig jaar ook mee op mijn zx9r)

Ik ga toch maar eens kijken of ik nog ergens een sc2 voor kan regelen.

Greets, Mike
 
HA ha, ik heb net een 190/55/zr17 sc2 voor mijn 10 gekocht.
Was van plan voor een sc1 te gebruiken
(hier reed ik vorig jaar ook mee op mijn zx9r)

Ik ga toch maar eens kijken of ik nog ergens een sc2 voor kan regelen.

Greets, Mike

Een SC1 doet t ook wel hoor,maar als je echt gaat pushen dan komt een SC1 tekort,en begint te wringen en te bewegen.
 
Een SC1 doet t ook wel hoor,maar als je echt gaat pushen dan komt een SC1 tekort,en begint te wringen en te bewegen.

ik heb ook een setje liggen sc1 voor sc2 achter.
als je nog rond de 1.35 rijdt op assen moet een sc1 tog nog probleemen geven??
en welke banden spanning moet je er in doen v/a??
 
Een SC1 doet t ook wel hoor,maar als je echt gaat pushen dan komt een SC1 tekort,en begint te wringen en te bewegen.
Dat kan wel kloppen,bij 35Graden op Assen was ik hem zomaar kwijt in de Nationale.
Veel ruzie met de vrouw en ik begreep er niks van :?
Ik reed rondjes wisselend 28-29-30'ers en zoefffff,daar lag ik.
Ik had ze besteld bij de sponsor,maar waren niet op voorraad '(
Als ze voor de zomer maar binnen zijn.
 
Tot 1.28 kun je met houten wielen rijden ;)

nee ik loop te dollen maar,ik rij met een std ZX6R op de std Michelins zonder problemen onder de 1.30...incl spiegels en zijstandaard.

Met de Supercorsa's rijd ik vrijwel altijd 2.1 voor en 1.9 achter,dat is wat de WK crew van Pirelli ook adviseerd,afgelopen weekend was het echter behoorlijk koud (6 a 7 graden) en heb ik de voorband op 2.0 gezet.
 
Tot 1.28 kun je met houten wielen rijden ;)

nee ik loop te dollen maar,ik rij met een std ZX6R op de std Michelins zonder problemen onder de 1.30...incl spiegels en zijstandaard.

Met de Supercorsa's rijd ik vrijwel altijd 2.1 voor en 1.9 achter,dat is wat de WK crew van Pirelli ook adviseerd,afgelopen weekend was het echter behoorlijk koud (6 a 7 graden) en heb ik de voorband op 2.0 gezet.

Insite information.....altijd welcome.

Als ik het goed begrijp gaat zo`n sc1 meer een rol spelen bij hogere tempraturen.

Ik ga toch kijken of ik een second hands sc2 bij lemstra kan regelen.
 
Het grootste verschil tussen SC1 en SC2 (de voorband dan) zit in het karkas,de SC1 is veel slapper maar daardoor ook comfortabeler,temparatuur maakt niet zoveel uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan