Beleving ONK Superstock startnr 110

Tot 1.28 kun je met houten wielen rijden ;)

nee ik loop te dollen maar,ik rij met een std ZX6R op de std Michelins zonder problemen onder de 1.30...incl spiegels en zijstandaard.

Met de Supercorsa's rijd ik vrijwel altijd 2.1 voor en 1.9 achter,dat is wat de WK crew van Pirelli ook adviseerd,afgelopen weekend was het echter behoorlijk koud (6 a 7 graden) en heb ik de voorband op 2.0 gezet.

dus als ik het goed begrijp moet ik meer gas geven :?
als jij al met staandaard banden onder de 1.30 rijdt.
maar ja ik doe het nu op een cbr600 van 1994! met z,n smal 160achter bandje :(
maar goed ik ga dit jaar zeker probeeren om onder de 1.35 te komen :]
 
goede morgen je rijdt met startnr 111 in de wk endurance gr cees

bedankt paps...
 
Laatst bewerkt:
Hey Arno, beetje genoten van dit weekend? Wat vond je van de 500KM? Ik hoorde dat jullie problemen hadden met de remblokken? Effe een heel zwart witte vraag, hoe komt het dat jullie die problemen wel hadden, en de Duitse Kawasaki (startnummer 21) niet??
In het Dagblad van het Noorden kregen jullie flink complimenten en werd je de 'bijna zoon' van Mile Pajic genoemd. Jullie hebben een mooie race gereden en ik moet zeggen dat je er errug snel uit zag! Wat waren jullie rondetijden?
Enneh, wel een beetje kinderachtig om als ik "MF" wil gebaren voorbij te rijden en precies de andere kant uit te kijken :( :9

Rij je komend weekend ook weer in Spa?
 
Hey Arno, beetje genoten van dit weekend? Wat vond je van de 500KM? Ik hoorde dat jullie problemen hadden met de remblokken? Effe een heel zwart witte vraag, hoe komt het dat jullie die problemen wel hadden, en de Duitse Kawasaki (startnummer 21) niet??
In het Dagblad van het Noorden kregen jullie flink complimenten en werd je de 'bijna zoon' van Mile Pajic genoemd. Jullie hebben een mooie race gereden en ik moet zeggen dat je er errug snel uit zag! Wat waren jullie rondetijden?
Enneh, wel een beetje kinderachtig om als ik "MF" wil gebaren voorbij te rijden en precies de andere kant uit te kijken :( :9

Rij je komend weekend ook weer in Spa?

Ik reed in de warm-up 1.23.3 en in de race 1.23.6,maar ik maak wel ff een nieuw verslag ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan